صنایع‌دستی هرمزگان کاربردی است نه تزیینی

[ad_1] ایسنا/هرمزگان معاون صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در حاشیه افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و جاسک گفت: ظرفیت‌های صنایع‌دستی ریشه در هویت هر قومی دارد. مریم جلالی در بازدید از ظرفیت‌های میراث فرهنگی شهرستان میناب، با بیان این مطلب گفت: وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در دور جدید و با حمایت‌ها و دوراندیشی وزیر میراث‌فرهنگی،

کد خبر : 248093
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶
صنایع‌دستی هرمزگان کاربردی است نه تزیینی

[ad_1]

ایسنا/هرمزگان معاون صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در حاشیه افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و جاسک گفت: ظرفیت‌های صنایع‌دستی ریشه در هویت هر قومی دارد.

مریم جلالی در بازدید از ظرفیت‌های میراث فرهنگی شهرستان میناب، با بیان این مطلب گفت: وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در دور جدید و با حمایت‌ها و دوراندیشی وزیر میراث‌فرهنگی، عزمش را برای سه حوزه، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی برای نگهداری از میراث‌فرهنگی و توسعه گردشگری جزم کرده است.

معاون صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با اشاره به اینکه استان هرمزگان دارای ظرفیت‌های بی‌نظیری در حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی است، افزود: ظرفیت‌های صنایع‌دستی ریشه در هویت هر قومی دارد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه ۹۸ درصد صنعتگران هرمزگان بانوان هستند ما را وادار می‌کند که برنامه‌ریزی ویژه‌ای متناسب با خود محصول، تولیدکنندگان، هویت و اقلیم منطقه انجام دهیم.

جلالی با بیان اینکه صنایع‌دستی یک زنجیره تأمین ارزش دارد، بیان کرد: از لحظه خلق محصول تا مصرف ازجمله تهیه مواد اولیه، اجرا، بسته‌بندی و بازاریابی، این چرخه مرتب باید بچرخد و برنامه‌های ما برای لحظه خلق محصول تا لحظه مصرف است.

معاون صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تأکید کرد: خوشبختانه صنایع‌دستی استان هرمزگان کاربردی است، تزیینی نیست که در ویترین خانه‌ها گذاشته شود که یک برنامه‌ریزی ویژه برای خلق ارزش خواهد داشت.

انتهای پیام

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.