صلیب طلایی خرس‌های روپیه هند را بالای 79.50 آزار می‌دهد

[ad_1] USD/INR تلاش می کند تا عقب نشینی اخیر را در بحبوحه کاهش بازارهای پول هند و اوراق قرضه افزایش دهد. ترس از رشد در میان چین و ایالات متحده، خریداران را در بحبوحه یک جلسه کند امیدوار نگه می دارد. امیدهای هاوکیش از دقایق فدرال رزرو کف قیمت ها را پایین آورد. داده های

کد خبر : 242305
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۸:۵۱
صلیب طلایی خرس‌های روپیه هند را بالای 79.50 آزار می‌دهد

[ad_1]

  • USD/INR تلاش می کند تا عقب نشینی اخیر را در بحبوحه کاهش بازارهای پول هند و اوراق قرضه افزایش دهد.
  • ترس از رشد در میان چین و ایالات متحده، خریداران را در بحبوحه یک جلسه کند امیدوار نگه می دارد.
  • امیدهای هاوکیش از دقایق فدرال رزرو کف قیمت ها را پایین آورد.
  • داده های سطح دوم ایالات متحده، کاتالیزورهای ریسک می توانند معامله گران روزانه را سرگرم کنند.

USD/INR قیمت پیشنهادی خود را برای کاهش ضررهای اخیر در حدود 79.58 در جلسه اواسط آسیا در روز سه شنبه افزایش می دهد. با انجام این کار، جفت روپیه هند (INR) وضعیت ریسک بازار را در میان ساعات معاملاتی ضعیف توجیه می‌کند، در حالی که الگوی نمودار صعودی را نیز رعایت می‌کند.

با این اوصاف، به نظر می رسد ترس از کندی اقتصادی در مورد چین و ایالات متحده چالش اصلی برای خرس USD/INR باشد. همچنین قرار دادن کف زیر قیمت USD/INR نگرانی بازار پیش از جلسه کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) است.

ترس از رشد اخیراً پس از انتشار داده‌های پایین‌تر از خرده‌فروشی و تولید صنعتی در ماه جولای توسط چین در روز دوشنبه شدت گرفت. در همین راستا، داده‌هایی حاکی از کمبود تقاضای اعتبار برای صندوق‌های وام آسان چین و کاهش غیرمنتظره نرخ از سوی بانک خلق چین (PBOC) بود.

بدبینی نیز به همان اندازه تشدید شد که شی جین پینگ، رئیس جمهور چین آمادگی خود را برای اتخاذ اقدامات بیشتر پس از آمار ضعیف روز قبل نشان داد. خبرگزاری شینهوا به نقل از شی رئیس جمهور چین گفت که آنها “از ایده های توسعه جدید در رشد اقتصادی استفاده خواهند کرد”. این نظرات پس از چاپ ضعیف از خرده فروشی، تولید صنعتی و رشد وام در ماه جولای منتشر شد.

با این حال، باید توجه داشت که نگرانی ها در مورد کشمکش های ایالات متحده و چین افزایش می یابد و فروشندگان USD/INR را به چالش می کشد زیرا شین هوا گزارش داد که چین تعدادی از جدایی طلبان تایوان را تحریم کرده است. پیش از این، سفر چندین قانونگذار آمریکایی به تایوان، پکن را عصبانی کرد، که به نوبه خود به مانورهای نظامی شدید در نزدیکی مرز تایوان و تشدید خطرات ژئوپلیتیکی منجر شد.

در روز دوشنبه، شاخص تولید ایالات متحده NY Empire State برای ماه اوت از 11.1 در ماه جولای و 8.5 در پیش بینی بازار به -31.3 کاهش یافت. علاوه بر این، شاخص اعتماد سازندگان مسکن اوت NAHB ایالات متحده نیز به 49 در مقابل 55 سقوط کرد، که پایین‌ترین سطح از ماه‌های ابتدایی سال 2020 است. اگرچه داده‌های اخیر ایالات متحده به ارقام تورم ملایم‌تر هفته قبل می‌پیوندد، سیاست‌گذاران فدرال رزرو همچنان متعصب هستند و این به نوبه خود باعث حفظ نرخ تورم می‌شود. خریداران USD/CNH امیدوار هستند.

در این زمینه، بازدهی خزانه داری 10 ساله ایالات متحده یک روند نزولی دو روزه حدود 2.79 درصد را تجربه کرد در حالی که S&P 500 Futures حداکثر در طول روز 0.10 درصد کاهش یافت.

با توجه به کاهش قیمت در بازارهای ارز و اوراق قرضه هند، معامله گران جفت USD/INR چشمان خود را به مجوزهای ساختمانی، شروع مسکن و اعداد تولید صنعتی ایالات متحده برای ماه جولای نگاه خواهند داشت. با این حال، Fed Minutes در میان بلاتکلیفی در مورد حرکت بعدی بانک مرکزی ایالات متحده بسیار مهم خواهد بود.

تحلیل فنی

USD/INR پس از ثبت یک روند نزولی دو روزه، جهش روز قبل را از 200-SMA حفظ می کند. حرکت های بهبودی همچنین حمایت از خط RSI محکم تر (14) و “صلیب طلایی” قریب الوقوع را به دست می آورد.

با این اوصاف، به نظر می رسد که برای تایید میانگین متحرک صعودی متقاطع، سوراخ کردن 50-SMA به 200-SMA ضروری است.

در این صورت، حرکت به سمت خط مقاومت ماهانه نزدیک به 79.90 قریب الوقوع می شود. پس از آن، آستانه 80.00 و رکورد اخیر نزدیک به 80.20 مورد توجه قرار خواهند گرفت.

از طرف دیگر، شکست خط حمایت دو هفته‌ای، در 79.40 تا زمان مطبوعات، می‌تواند با هدایت خرس USD/INR به سمت رقم دور 79.00، امیدهای صعودی را به چالش بکشد.

USD/INR: نمودار چهار ساعته

روند: صعودی بیشتر انتظار می رود

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.