صرفه‌جویی ۶۰ میلیاردی با راه‌اندازی سامانه  «ناب» در گلستان

[ad_1] هوشمند نیوز/گلستان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان از راه‌اندازی سامانه ناب در استان خبر داد و گفت: با راه‌اندازی این سامانه  ۶۰ میلیارد ریال در هزینه‌های شبکه بهداشت و درمان گلستان صرفه‌جویی شد. دکتر موسی‌الرضا شبیهی امروز جمعه یک اردیبهشت در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد:  یکی از موثرترین راه‌های نجات محیط

کد خبر : 349150
تاریخ انتشار : جمعه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۴
صرفه‌جویی ۶۰ میلیاردی با راه‌اندازی سامانه  «ناب» در گلستان

[ad_1]

هوشمند نیوز/گلستان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان از راه‌اندازی سامانه ناب در استان خبر داد و گفت: با راه‌اندازی این سامانه  ۶۰ میلیارد ریال در هزینه‌های شبکه بهداشت و درمان گلستان صرفه‌جویی شد.

دکتر موسی‌الرضا شبیهی امروز جمعه یک اردیبهشت در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد:  یکی از موثرترین راه‌های نجات محیط زیست و حفظ حیات درختان، استفاده از خدمات الکترونیک است لذا ما در راستای کمک به محیط‌زیست اقدام به الکترونیکی کردن خدمات کردیم.

وی از راه‌اندازی سامانه ناب خبر داد و افزود: سامانه ناب با ثبت الکترونیک اطلاعات پرونده سلامت و خدمات ارائه شده در نظام مراقبت‌های بهداشتی توانسته مانع از قطع بیش از ۳۵۰ اصله درخت در سال شود.

به گفته معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان؛ سامانه ناب باعث کاهش خطرات ناشی از مواجهه با سرب شده و موجب صرفه‌جویی بیش از ۶۰ میلیارد ریال در سال در هزینه‌های شبکه بهداشت و درمان استان گلستان می‌شود.

شبیهی در ادامه از انجام ۲۳ هزار و ۵۸۹ بازرسی از ابتدای ماه مبارک رمضان در گلستان خبر داد و گفت: این بازرسی‌ها توسط بازرسان مرکز بهداشت استان گلستان از مراکز تهیه و عرضه مواد غذایی، کارگاه‌های قنادی، مساجد و اماکن سطح استان گلستان انجام شد.

وی با بیان اینکه ۲۸۳ بازرس بهداشت محیط استان گلستان در ماه مبارک رمضان بر مراکز تهیه و عرضه مواد غذایی،مساجد و اماکن برگزاری مراسمات نظارت بهداشتی داشتند، خاطرنشان کرد: نظارت بر آب شرب در ایام ماه مبارک رمضان انجام شده و در این راستا هفت هزار و ۶۹۸ کلرسنجی گزارش شده که بیش از ۹۰ درصد آنها مطلوب بود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان تاکید کرد: در بازرسی‌های انجام‌شده در ماه مبارک رمضان ۳۳۲ امکنه به مراجع قضایی معرفی و ۲۰ امکنه نیز به علت تخلفات بهداشتی تعطیل شد، همچنین یک هزار و ۵۵۳ کیلوگرم مواد غذایی فاسد جمع‌آوری و معدوم شد.

انتهای پیام

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.