صرافی LBank منطقه نوآوری را برای تجربه کاربری بهتر راه اندازی می کند – انتشار مطبوعاتی بیت کوین نیوز

[ad_1] بیانیه مطبوعاتی بیانیه مطبوعاتی. LBank Exchange یک پلتفرم مبادله دارایی های رمزنگاری نوآورانه با 6.4 میلیون کاربر جهانی است. صرافی LBank از ابتدای سفر خود به طور مداوم در بازار جهانی گسترش یافته است و به کاربران در بیش از 210 کشور و منطقه در سراسر جهان خدمات ارائه می دهد و دارای ویژگی

کد خبر : 200337
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
صرافی LBank منطقه نوآوری را برای تجربه کاربری بهتر راه اندازی می کند – انتشار مطبوعاتی بیت کوین نیوز

[ad_1]

بیانیه مطبوعاتی. LBank Exchange یک پلتفرم مبادله دارایی های رمزنگاری نوآورانه با 6.4 میلیون کاربر جهانی است. صرافی LBank از ابتدای سفر خود به طور مداوم در بازار جهانی گسترش یافته است و به کاربران در بیش از 210 کشور و منطقه در سراسر جهان خدمات ارائه می دهد و دارای ویژگی هایی از جمله تجارت نقطه ای و شبکه ای، مشتقات، امور مالی، بازار NFT و بسیاری موارد دیگر است.

برای پاسخگویی بهتر به نیازهای کاربران، LBank Exchange تلاش کرده است تا پروژه های بهتر و امیدوارکننده تری را برای فهرست بندی انتخاب کند و آنها را به شیوه ای منظم طبقه بندی کند. برای اینکه تجربه سرمایه گذاری کاربران را روان تر کند، LBank Exchange اخیراً یک ویژگی کاملاً جدید به نام منطقه نوآوری را برای پروژه های معاملاتی نقطه ای اعلام کرد که به زودی بر روی پلت فرم خود راه اندازی می شود.

پروژه‌های جدید با پتانسیل رو به رشد که در مقایسه با پروژه‌های محبوب کمتر شناخته شده‌اند، در منطقه نوآوری جمع‌آوری می‌شوند تا کاربران بتوانند انتخاب‌های سرمایه‌گذاری خود را آسان‌تر و هوشمندانه‌تر انجام دهند و همچنین مکانی را فراهم کنند که این پروژه‌ها بتوانند واقعاً بدرخشند.

به عنوان مثال، LBank Exchange یکی از اولین صرافی‌هایی بود که پتانسیل بزرگ MoonDAO را شناسایی کرد، پروژه‌ای که یک گروه بین‌المللی از مردم را با مأموریت غیرمتمرکز کردن دسترسی به تحقیق و اکتشاف فضایی متحد می‌کند. از آنجایی که توکن بومی آن MOONEY در پلتفرم فهرست شده است، سرمایه‌گذاران زیادی از رشد سریع پروژه بهره‌مند شده‌اند. از این پس، پروژه‌های بیشتری با پتانسیل بالا مانند MoonDAO در منطقه نوآوری فهرست می‌شوند.

بر اساس اعلام رسمی، LBank Exchange همچنین فرصت هایی را برای پروژه های منطقه نوآوری فراهم می کند تا در صورت داشتن هر یک از شرایط زیر به منطقه اصلی منتقل شوند:

  1. جامعه قوی و پر جنب و جوش است، یا مفهوم پروژه به طور گسترده توسط بازار اصلی دارای پتانسیل زیادی است.
  2. ارزش کل بازار پروژه نسبتاً بالا است
  3. تیم پروژه دارای پیشینه قوی در صنعت و دارای اعتبار عالی است. یا مدل اقتصادی توکن نوآورانه است و دارای طیف وسیعی از سناریوهای کاربردی است

علاوه بر این، LBank Exchange نقدینگی و قیمت پروژه منطقه نوآوری را به مدت دو ماه ارزیابی خواهد کرد. اگر افت قابل توجهی یا نقدینگی ضعیف در طول دوره ارزیابی وجود داشته باشد، LBank تصمیم خواهد گرفت که پروژه را در زمان مناسب حذف کند.

با این ویژگی کاملاً جدید، LBank Exchange معتقد است که کاربرانش در استفاده از پلتفرم خود تجربه بیشتری خواهند داشت و پروژه ها فرصت های بهتری برای رشد و دستیابی به پتانسیل کامل خود خواهند داشت.

درباره صرافی LBank

LBank Exchange، که در سال 2015 تأسیس شد، یک پلت فرم تجارت جهانی نوآورانه برای دارایی های مختلف رمزنگاری است. صرافی LBank به کاربران خود تجارت امن رمزنگاری، مشتقات مالی تخصصی و خدمات مدیریت دارایی حرفه ای را ارائه می دهد. این پلتفرم با بیش از 6.4 میلیون کاربر از بیش از 210 منطقه در سراسر جهان، به یکی از محبوب ترین و قابل اعتمادترین پلتفرم های معاملات ارزهای دیجیتال تبدیل شده است.

هم اکنون معامله را شروع کنید: lbank.info

جامعه و رسانه های اجتماعی:

ل تلگرام

ل توییتر

ل فیس بوک

ل لینکدین

ل اینستاگرام

ل یوتیوب

اطلاعات تماس:

LBK Blockchain Co. Limited

صرافی LBank

[email protected]

[email protected]


این یک بیانیه مطبوعاتی است. خوانندگان باید قبل از انجام هر گونه اقدامی در رابطه با شرکت تبلیغ شده یا هر یک از شرکت های وابسته یا خدمات آن، دقت لازم را انجام دهند. Bitcoin.com به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در بیانیه مطبوعاتی ندارد.

رسانه Bitcoin.com

Bitcoin.com منبع برتر برای همه چیزهایی است که مربوط به رمزنگاری است. با [email protected] تماس بگیرید تا در مورد انتشارات مطبوعاتی، پست های حمایت شده، پادکست ها و گزینه های دیگر صحبت کنید.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.