صرافی کریپتو هند وزیرکس ادعاهای بایننس را “کاذب و غیرقابل اثبات” می‌خواند – به دنبال رجوع است – اخبار بیت‌کوین مبادله می‌کند

[ad_1] صرافی کریپتو هند Wazirx اتهامات مطرح شده توسط Binance در مورد رابطه بین دو صرافی ارز دیجیتال را رد کرده است. وزیرکس با تاکید بر اینکه این اتهامات “کاذب و غیرقابل اثبات هستند” تاکید کرد. تا آنجا که به اقدامات بایننس مربوط می شود، ما اقدامات لازم را برای توسل و حفاظت از حقوق

کد خبر : 317663
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
صرافی کریپتو هند وزیرکس ادعاهای بایننس را “کاذب و غیرقابل اثبات” می‌خواند – به دنبال رجوع است – اخبار بیت‌کوین مبادله می‌کند

[ad_1]

صرافی کریپتو هند Wazirx اتهامات مطرح شده توسط Binance در مورد رابطه بین دو صرافی ارز دیجیتال را رد کرده است. وزیرکس با تاکید بر اینکه این اتهامات “کاذب و غیرقابل اثبات هستند” تاکید کرد. تا آنجا که به اقدامات بایننس مربوط می شود، ما اقدامات لازم را برای توسل و حفاظت از حقوق قانونی خود انجام می دهیم.

وزیرکس می‌گوید اتهامات بایننس “کاذب و بی‌اساس” هستند

وزیرکس روز سه‌شنبه گفت که ادعاهای بایننس در مورد رابطه آن با Zanmai Labs، که گفته می‌شود نهادی که صرافی کریپتو هند را اداره می‌کند، “کاذب” و “گمراه‌کننده” است. این شرکت اضافه کرد که به دنبال رجوع است.

وزیرکس در وب سایت خود نوشت:

ادعاهای مطرح شده توسط بایننس در وبلاگ آنها نادرست و غیرقابل اثبات است. تا آنجا که به اقدامات بایننس مربوط می شود، ما اقدامات لازم را برای مراجعه و حفظ حقوق قانونی خود انجام می دهیم.

صرافی جهانی ارزهای دیجیتال، Zanmai را متهم کرده است که «یک سری ادعاهای گمراه‌کننده مرتبط با نقش ادعایی بایننس و مسئولیت اداره صرافی وزیرکس» دارد. بایننس در روز جمعه، 3 فوریه گفت: «روایت نادرست و گمراه‌کننده ارائه‌شده به عموم، بایننس را به عنوان کنترل دارایی‌های کاربران Wazirx، فعالیت کاربر و عملیات پلتفرم به اشتباه معرفی می‌کرد.

اعلام بایننس به دنبال یک اختلاف عمومی بین دو صرافی ارز دیجیتال بود. در آگوست سال گذشته، Nischal Shetty بنیانگذار Wazirx اصرار داشت که Wazirx تحت مالکیت و کنترل بایننس است. “آزمایشگاه‌های Zanmai دارد [a] مجوز بایننس برای راه اندازی جفت های رمزنگاری INR در وزیرکس … بایننس جفت های کریپتو به کریپتو را اجرا می کند، برداشت ارزهای دیجیتال را پردازش می کند. توییت کرد.

Wazirx به کاربران اطمینان می دهد

صرافی کریپتو هند همچنین به کاربران خود در رابطه با اعلام بایننس اطمینان داد که وزیرکس دیگر نمی تواند از خدمات کیف پول بایننس استفاده کند. وزیرکس با تاکید بر اینکه کاربران “می توانند به تجارت، سپرده گذاری و برداشت وجوه خود طبق معمول ادامه دهند” تاکید کرد:

کاربران Wazirx نباید نگران اعلام Binance باشند. ما ترتیباتی اتخاذ کرده ایم تا اطمینان حاصل کنیم که دارایی های دیجیتال وزیرکس مطابق با استانداردهای پیشرو در صنعت ذخیره می شود.

نظر شما در مورد اختلاف وزیرکس و بایننس چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.