صرافی های کریپتو کره جنوبی دسترسی روس ها را به دلیل جنگ در اوکراین محدود می کند – بیت کوین نیوز

[ad_1] صرافی‌های بزرگ ارزهای دیجیتال کره جنوبی محدودیت‌هایی را برای کاربران روسی وضع کرده‌اند و عملاً به تحریم‌های غرب به دلیل تهاجم نظامی مسکو به اوکراین می‌پیوندند. این اقدامات شامل مسدود کردن آدرس های IP از فدراسیون روسیه است. بزرگترین صرافی کره ممکن است خروج از روسیه را رد کند خبرگزاری یونهاپ روز پنجشنبه گزارش

کد خبر : 174182
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۰
صرافی های کریپتو کره جنوبی دسترسی روس ها را به دلیل جنگ در اوکراین محدود می کند – بیت کوین نیوز

[ad_1]

صرافی‌های بزرگ ارزهای دیجیتال کره جنوبی محدودیت‌هایی را برای کاربران روسی وضع کرده‌اند و عملاً به تحریم‌های غرب به دلیل تهاجم نظامی مسکو به اوکراین می‌پیوندند. این اقدامات شامل مسدود کردن آدرس های IP از فدراسیون روسیه است.

بزرگترین صرافی کره ممکن است خروج از روسیه را رد کند

خبرگزاری یونهاپ روز پنجشنبه گزارش داد که چندین پلتفرم تجارت کریپتو در کره جنوبی، از جمله بزرگترین پلتفرم این کشور، دسترسی از IP های روسیه را ممنوع می کنند. Upbit، صرافی دارایی دیجیتال پیشرو کره، اعلام کرد که می تواند درخواست های برداشت مربوط به روسیه را رد کند. توضیح داد:

ما اشتراک کاربران را در کشورهایی که در معرض خطر بالای پولشویی قرار دارند، مطابق با دستورالعمل‌های گروه ویژه اقدام مالی مسدود کرده‌ایم.

این گزارش همچنین نشان می‌دهد که آدرس‌های IP روسی توسط Bithumb، Korbit و Gopax مسدود شده‌اند. دومی 20 حساب ثبت شده توسط کاربران روسی را در روز چهارشنبه مسدود کرد.

اقدامات محدودکننده در کره جنوبی در حالی انجام می شود که ایالات متحده و متحدانش موجی پس از تحریم ها را علیه روسیه اعمال می کنند، از جمله کنترل صادرات و اخراج بانک های روسی از سوئیفت، سیستم پرداخت بین بانکی.

در همین حال، نگرانی ها مبنی بر اینکه روسیه ممکن است از ارزهای دیجیتال برای فرار از تحریم های غرب استفاده کند، افزایش یافته است، زیرا این کشور بیشتر از سیستم مالی جهانی منزوی شده است. اعضای G7 و اتحادیه اروپا برای جلوگیری از استفاده روسیه از دارایی های دیجیتال برای دور زدن محدودیت ها تلاش کرده اند.

خود اوکراین از صرافی های ارزهای دیجیتال خواسته است که تمام حساب های روسیه را مسدود کنند اما نتوانست پلتفرم های بزرگ جهانی مانند بایننس و کراکن را متقاعد کند که این کار را انجام دهند. دولت در کیف همچنین در تلاش برای افشای کیف پول‌های رمزنگاری مورد استفاده سیاستمداران در روسیه و بلاروس بوده است.

در همان زمان، مقامات اوکراینی فعالانه به دنبال تأمین مالی تلاش‌های دفاعی خود از طریق کمک‌های ارزهای دیجیتال بوده‌اند. این کشور، از جمله سازمان‌های غیردولتی، تاکنون ده‌ها میلیون دلار ارز دیجیتال را به ارزهای مختلف جذب کرده است.

جامعه بین المللی ارزهای دیجیتال با تامین مالی طرح های بشردوستانه به این بحران پاسخ داده است. بایننس، بزرگترین صرافی جهان، 10 میلیون دلار متعهد شده است و در عین حال کمک های اشخاص ثالث را از طریق تامین مالی جمعی تسهیل می کند.

شما می توانید با اهدای BTC، ETH و BNB به صندوق امداد اضطراری اوکراین متعلق به خیریه Binance، از خانواده ها، کودکان، پناهندگان و افراد آواره اوکراینی حمایت کنید.

برچسب ها در این داستان

کریپتو، دارایی‌های رمزنگاری، صرافی‌های رمزنگاری، ارزهای دیجیتال، ارزهای دیجیتال، صرافی‌ها، IP، IP، کره، کره‌ای، محدودیت‌ها، روسیه، روسیه، تحریم‌ها، کره جنوبی، معامله‌گران، اوکراین، اوکراین، کاربران

آیا انتظار دارید صرافی های رمزنگاری در کشورهای دیگر محدودیت هایی را برای کاربران روسی اعمال کنند؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.