صرافی های کریپتو کره جنوبی بدنه ای را برای جلوگیری از یک نوع دیگر از سقوط Terra LUNA ایجاد می کنند – اخبار بیت کوین مبادلات

پنج صرافی کریپتوکارنسی کره جنوبی اعلام کردند که قصد دارند یک سازمان مشاوره ای ایجاد کنند که به جلوگیری از تکرار یک توکن به سبک Terra LUNA کمک می کند. انتظار می رود این سازمان با به کارگیری استانداردهایی که توسط صرافی های رمزنگاری تایید شده است به اهداف خود دست یابد. دستورالعمل های غربالگری

کد خبر : 216671
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰
صرافی های کریپتو کره جنوبی بدنه ای را برای جلوگیری از یک نوع دیگر از سقوط Terra LUNA ایجاد می کنند – اخبار بیت کوین مبادلات


پنج صرافی کریپتوکارنسی کره جنوبی اعلام کردند که قصد دارند یک سازمان مشاوره ای ایجاد کنند که به جلوگیری از تکرار یک توکن به سبک Terra LUNA کمک می کند. انتظار می رود این سازمان با به کارگیری استانداردهایی که توسط صرافی های رمزنگاری تایید شده است به اهداف خود دست یابد.

دستورالعمل های غربالگری

پنج تا از صرافی‌های داخلی پیشرو ارزهای دیجیتال کره جنوبی گفته‌اند که قصد دارند یک نهاد مشورتی ایجاد کنند که وظیفه آن جلوگیری از تکرار یک فروپاشی توکن مشابه با اولین تکرار LUNA Terra است. صرافی ها گفتند که نهاد مشورتی با اعمال استانداردهای مورد توافق به این امر دست خواهد یافت.

به گزارش یونهاپ نیوز، این طرح صرافی ها در نشست حزبی-حکومتی که اخیرا در مجلس شورای ملی برگزار شد، رونمایی شد.

تصمیم پنج صرافی، یعنی Upbit، Bithumb، Coinone، Korbit و Gopax، تنها چند هفته پس از آن اتخاذ شد که آنها به دلیل بی تفاوتی ظاهراً نسبت به سقوط ارز رمزپایه سابق terra (LUNA) و استیبل کوین terrausd (UST) مورد انتقاد قرار گرفتند. .

بر اساس این گزارش، پنج صرافی ابتدا قبل از راه‌اندازی دستورالعمل‌های غربالگری، مراحل آماده‌سازی متفاوتی را انجام خواهند داد و برخی از این مراحل شامل امضای یک توافق‌نامه تجاری و همچنین بهبود استانداردهای مرتبط با فهرست است.

بررسی نشانه ها برای نشانه های طرح پونزی

در همین حال، گزارش زبان کره ای همچنین نشان داد که این نهاد مشورتی متشکل از مدیران عامل پنج صرافی و گروه های کاری مرتبط خواهد بود. علاوه بر انطباق و نظارت بر بازار، بدن همچنین یک سیستم هشدار آماده می‌کند، استانداردهای حذف از فهرست را تعیین می‌کند و اطلاعاتی در مورد اوراق سفید ارزهای دیجیتال ارائه می‌کند.

در این گزارش آمده است: انتظار می‌رود این بدن دستورالعمل‌هایی را صادر کند که هنگام فهرست‌بندی ارزهای دیجیتال و همچنین هنگام بررسی توکن‌ها برای هر گونه نشانه‌ای از طرح پونزی استفاده شود. صرافی‌ها که اخیراً اعلام کرده‌اند لایت کوین (LTC) را از فهرست حذف کرده‌اند، متعهد شده‌اند که در صورت وقوع بحران دیگری که شبیه به پیامد Terra باشد، با یکدیگر همکاری کنند.

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه‌نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راه فرار را برای آفریقایی ها فراهم کنند، مطالب زیادی نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.