صرافی های کریپتو کره ای Upbit، Bithumb به معاملات رمزنگاری قانونگذاران حمله شد – اخبار بیت کوین مبادلات

[ad_1] دادستان‌های کره جنوبی به دو مورد از بزرگترین پلتفرم‌های تجارت سکه در این کشور در چارچوب تحقیقاتی درباره سرمایه‌گذاری‌های یک سیاستمدار در ارزهای دیجیتال یورش بردند. آنها مواد Upbit و Bithumb را به دلیل سوء ظن به تخلفات مربوط به دارایی های ارز دیجیتال قانونگذار ضبط کردند. مقامات مجری قانون کره جنوبی سوابق 3

کد خبر : 359851
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰
صرافی های کریپتو کره ای Upbit، Bithumb به معاملات رمزنگاری قانونگذاران حمله شد – اخبار بیت کوین مبادلات

[ad_1]

دادستان‌های کره جنوبی به دو مورد از بزرگترین پلتفرم‌های تجارت سکه در این کشور در چارچوب تحقیقاتی درباره سرمایه‌گذاری‌های یک سیاستمدار در ارزهای دیجیتال یورش بردند. آنها مواد Upbit و Bithumb را به دلیل سوء ظن به تخلفات مربوط به دارایی های ارز دیجیتال قانونگذار ضبط کردند.

مقامات مجری قانون کره جنوبی سوابق 3 پلتفرم رمزنگاری را بررسی می کنند

بازرسان دفتر دادستانی ناحیه جنوبی سئول روز دوشنبه به عنوان بخشی از تحقیقاتی که در پاسخ به رسوایی فزاینده با معاملات رمزنگاری مشکوک یک قانونگذار اپوزیسیون آغاز شده بود، به دو صرافی دارایی دیجیتال داخلی اصلی یورش بردند.

کیم نام کوک، عضو دور اول مجلس ملی کره جنوبی، پس از افشای مالکیت حدود 800000 سکه Wemix در سال 2021، به ارزش حدود 6 میلیارد وون (4.5 میلیون دلار) در آن زمان، مورد انتقاد قرار گرفت. او روز یکشنبه از حزب دموکرات کناره گیری کرد.

مبادلات رمزنگاری کره ای Upbit، حمله Bithumb به معاملات رمزنگاری قانونگذار
کیم نام کوک منبع: فیسبوک

خبرگزاری یونهاپ به نقل از دادستان فاش کرد که سوابق تراکنش ها و سایر مواد از صرافی های Upbit و Bithumb و همچنین Kakao Klip، یک پلتفرم بلاک چین که توسط غول فناوری کره ای Kakao Corp اداره می شود، ضبط شده است.

بر اساس این گزارش، کیم کیف پول‌های دیجیتالی روی سه پلتفرم دارد و ظاهراً در اوایل سال گذشته این سکه‌ها را از Bithumb به Upbit منتقل کرده است. واحد اطلاعات مالی کره این معاملات را مشکوک اعلام کرد و به دادستانی گزارش داد.

اعتقاد بر این است که این سیاستمدار قبل از اجرای به اصطلاح “قاعده سفر” در کره جنوبی که مبادلات را ملزم به گزارش اطلاعات شخصی در مورد دارندگان کریپتو می کند، دارایی ها را در زمانی که مبلغ انتقالی از آستانه 1 میلیون وون فراتر می رود، خارج کرده است.

کیم که از حامیان لایحه تأخیر مالیات بر درآمد دارایی های مجازی در سال 2021 بود، همچنین با اتهاماتی مبنی بر معامله سکه در جلسات کمیته قضایی مجلس در سال گذشته مواجه شده است. او هدف اتهامات تضاد منافع و استفاده از اطلاعات داخلی و همچنین سوء ظن در مورد منبع پول سرمایه گذاری های رمزنگاری خود قرار گرفته است.

دادستان ها در دو نوبت در اواخر سال گذشته به دنبال صدور حکم بازرسی و توقیف کیف پول های رمزنگاری شده کیم نام کوک بودند، اما دادگاه کره جنوبی این درخواست ها را رد کرد. با این حال، با بالا گرفتن رسوایی برف در هفته‌های اخیر، آنها تحقیقات خود را گسترش دادند و در نهایت توانستند حکمی برای جستجو در پلتفرم‌های ارزهای دیجیتال بگیرند.

کیم معتقد است که هیچ مشکلی در تجارت کریپتو او وجود ندارد و متعهد شده است که نشریات را در قبال آنچه که به عنوان گزارش های رسانه ای مبتنی بر اطلاعات نادرست می داند، پاسخگو باشد. در همین حال، صادرکننده توکن Wemix، Wemade، اتهامات مربوط به دخالت در معاملات رمزنگاری قانونگذار را رد کرده و همچنین تهدید کرده است که علیه اخبار جعلی اقدام قانونی خواهد کرد.

برچسب ها در این داستان

Bithumb، کوین، رمزارز، معاملات ارزهای دیجیتال، صرافی‌های رمزنگاری، سرمایه‌گذاری‌های رمزنگاری، ارزهای دیجیتال، ارزهای دیجیتال، صرافی‌ها، کیم نام کوک، قانون‌گذار، سیاستمدار، رسوایی، کره جنوبی، کره جنوبی، توکن‌ها، تراکنش‌ها، آپ بیت، کیف پول‌ها، ما ساخته شده‌اند. ، وی میکس

آیا فکر می کنید این سیاستمدار کره جنوبی به دلیل سرمایه گذاری ها و معاملات ارزهای دیجیتال خود تحت پیگرد قانونی قرار می گیرد؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که در زمینه فناوری کار می‌کند و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، Anney_Lier / Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.