صرافی مشتقات کوین بیس برای افزودن قرارداد آتی نانو اتر | توسط Coinbase | آگوست 2022

[ad_1] Tl:dr: صرافی مشتقات کوین بیس دومین محصول مشتقات رمزنگاری شده فهرست شده خود را در 29 آگوست 2022 راه اندازی خواهد کرد: قرارداد آتی نانو اتر (ET). معاملات آتی ET پس از راه اندازی از طریق چندین کارگزار خرده فروشی شخص ثالث و شرکت های تسویه حساب در دسترس خواهد بود. از زمان راه

کد خبر : 246569
تاریخ انتشار : جمعه ۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۵:۰۰
صرافی مشتقات کوین بیس برای افزودن قرارداد آتی نانو اتر |  توسط Coinbase |  آگوست 2022

[ad_1]

Tl:dr:

  • صرافی مشتقات کوین بیس دومین محصول مشتقات رمزنگاری شده فهرست شده خود را در 29 آگوست 2022 راه اندازی خواهد کرد: قرارداد آتی نانو اتر (ET).
  • معاملات آتی ET پس از راه اندازی از طریق چندین کارگزار خرده فروشی شخص ثالث و شرکت های تسویه حساب در دسترس خواهد بود.
  • از زمان راه اندازی در 27 ژوئن، قرارداد آتی نانو بیت کوین (BIT) تا 24 آگوست در مجموع 2.9 میلیون قرارداد معامله کرده است.

توسط بوریس ایلیفسکی، رئیس بورس مشتقات کوین بیس

صرافی مشتقات کوین‌بیس قرارداد آتی نانو اتر (ET) را در 29 آگوست راه‌اندازی می‌کند، زیرا ما همچنان به ایجاد یک بازار آتی در دسترس برای معامله‌گران خرده‌فروش ادامه می‌دهیم.

این قرارداد با اندازه 1/10 اتر، فرصت دیگری را برای معامله قیمت یک دارایی دیجیتال محبوب با سرمایه اولیه کمتر نسبت به محصولات آتی سنتی باز می کند. این امر به همه انواع معامله گران امکان می دهد تا به طور ایمن به بازارهای مشتقات رمزنگاری قانونی ایالات متحده دسترسی داشته باشند تا نظرات خود را بیان کنند یا دارایی های رمزنگاری اساسی خود را پوشش دهند.

این راه‌اندازی پس از معرفی قرارداد آتی نانو بیت‌کوین ما انجام می‌شود که در ۲۷ ژوئن در اختیار شرکت‌کنندگان شش کارگزار خرده‌فروشی از طریق بازار قرارداد تعیین شده (DCM) تحت نظارت CFTC قرار گرفت. در 30 روز گذشته، آن قرارداد به طور متوسط ​​77000 قرارداد در روز معامله کرده است.

در حالی که هنوز در مراحل اولیه است، ما معتقدیم که نوآوری محصول و یک نقطه ورود قابل دسترسی برای بازار خرده فروشی به موفقیت آن کمک کرده است. در 1/100 بیت کوین، قرارداد آتی نانو بیت کوین ما به سرمایه اولیه کمتری نیاز دارد، که به شرکت کنندگان اجازه می دهد به راحتی قیمت بیت کوین را طولانی یا کوتاه کنند و ریسک را در بازارهای بی ثبات مدیریت کنند.

مشابه قرارداد بیت کوین، معاملات آتی نانو اتر از طریق موارد زیر در دسترس خواهد بود دلالان خرده فروشی EdgeClear، Ironbeam، NinjaTrader، Optimus Futures، Stage 5 و Tradovate و شرکت های تسویه حساب ABN AMRO، ADMIS، Advantage Futures، Dorman Trading، ED&F Man، Ironbeam و Wedbush.

بازارهای مالی کوین بیس منتظر مجوز خود برای راه اندازی یک تاجر کمیسیون آتی (“FCM”) است تا معاملات آتی را مستقیماً به مشتریان خود ارائه دهد، زیرا ما گام دیگری در ایجاد بازار مشتقات رمزنگاری قابل دسترسی و تنظیم شده در ایالات متحده برمی داریم.

برای اطلاعات بیشتر در مورد محصولات ما، به coinbase.com/derivatives مراجعه کنید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.