صرافی مسکو آماده است تا دارایی های مالی دیجیتال را تا پایان سال فهرست کند – اخبار بیت کوین را مبادله می کند

[ad_1] یکی از مدیران اجرایی فاش کرد که بزرگترین بازار سهام، اوراق قرضه و مشتقات روسیه، صرافی مسکو، قصد دارد تا پایان سال محصولی مبتنی بر دارایی‌های مالی دیجیتال عرضه کند. پلتفرم تجاری در حال حاضر با یک شریک برای سازماندهی قرار دادن توکن های دیجیتال کار می کند. بورس برتر روسیه برای تسهیل تجارت

کد خبر : 244507
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
صرافی مسکو آماده است تا دارایی های مالی دیجیتال را تا پایان سال فهرست کند – اخبار بیت کوین را مبادله می کند

[ad_1]

یکی از مدیران اجرایی فاش کرد که بزرگترین بازار سهام، اوراق قرضه و مشتقات روسیه، صرافی مسکو، قصد دارد تا پایان سال محصولی مبتنی بر دارایی‌های مالی دیجیتال عرضه کند. پلتفرم تجاری در حال حاضر با یک شریک برای سازماندهی قرار دادن توکن های دیجیتال کار می کند.

بورس برتر روسیه برای تسهیل تجارت ابزارهای مالی بر اساس دارایی های دیجیتال

یکی از نمایندگان عالی رتبه بورس مسکو (MOEX) در مصاحبه اخیر خود اعلام کرده است که عرضه محصول مبتنی بر دارایی های مالی دیجیتال (DFA) در برنامه های سال 2022 است. این اعلام پس از یک دوره پرتلاطم برای بازار سهام پیشرو روسیه که در اوایل سال جاری مجبور به مقابله با نوسانات بازار، فشار تحریم‌ها و حملات سایبری بود، منتشر شد.

در کنار «حقوق دیجیتال»، DFAها در حال حاضر اصطلاح حقوقی اصلی در قوانین روسیه است که بر اساس برخی اظهارات مقامات روسی، در مورد دارایی‌های دیجیتالی مختلف، از جمله ارزهای دیجیتال اعمال می‌شود، اما در درجه اول آنهایی که صادرکننده خاصی دارند.

مدیر عامل فناوری اطلاعات و عضو هیئت مدیره بورس مسکو، آندری بوریلوف به خبرگزاری تاس گفت: MOEX اکنون با یکی از شرکای خود برای تحقق پروژه ای برای قرار دادن توکن های دیجیتال کار می کند. وی با اشاره به اینکه این شرکت از اقتصاد واقعی است، تصریح کرد:

نکته اصلی در اینجا پیوند دارایی های ثابت شرکت با بازار سرمایه گذاری با استفاده از فناوری های دیجیتال است.

بوریلوف تاکید کرد که دیجیتالی کردن کالاها ارزش افزوده ای برای فعالان بازار ایجاد می کند. هدف MOEX استفاده از DFA ها به منظور ارائه ابزار سرمایه گذاری دیگری به مشتریان خود است که روشی اساسی برای تضمین امنیت اطلاعات ارائه می دهد.

بوریلوف همچنین خاطرنشان کرد که مشکل اصلی از نظر پیاده سازی این است که این یک محصول کاملاً جدید برای بازار است، از مقررات گرفته تا نرم افزار. وی خاطرنشان کرد: چالش دیگر ادغام آن در سیستم های موجود بورس و مشتریان آن است.

در اوایل ژوئیه، رئیس کمیته بازار مالی در مجلس سفلی مجلس اعلام کرد که یک صرافی دارایی دیجیتال روسیه در بهترین موقعیت برای پردازش تراکنش‌های ارزهای دیجیتال در این کشور خواهد بود. آناتولی آکساکوف همچنین پیشنهاد کرد که پلتفرم معاملات ارزهای دیجیتال ممکن است در بورس مسکو ایجاد شود.

برچسب ها در این داستان

کریپتو، ارزهای دیجیتال، ارزهای دیجیتال، DFA، دارایی‌های دیجیتال، دارایی‌های مالی دیجیتال، حقوق دیجیتال، توکن‌های دیجیتال، صرافی، ابزار مالی، moex، صرافی مسکو، محصول، روسیه، روسی، پلت فرم تجاری

آیا فکر می کنید MOEX به برنامه خود برای شروع تجارت دارایی های مالی دیجیتال تا پایان سال عمل خواهد کرد؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، Pavel L عکس و ویدیو

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.