صرافی رمزنگاری Bittrex پس از شکایت SEC وارد بخش حفاظت از ورشکستگی فصل 11 شد – اخبار بیت کوین

[ad_1] Bittrex Inc.، صرافی ارزهای دیجیتال مستقر در ایالات متحده، پس از شکایت از سوی کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده به دلیل عدم ثبت نام در رگولاتور، برای حمایت از ورشکستگی فصل 11 در دلاور درخواست داده است. طبق گزارش ها، این صرافی بیش از 100000 طلبکار و بدهی از 500 میلیون دلار

کد خبر : 357006
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۷:۳۰
صرافی رمزنگاری Bittrex پس از شکایت SEC وارد بخش حفاظت از ورشکستگی فصل 11 شد – اخبار بیت کوین

[ad_1]

Bittrex Inc.، صرافی ارزهای دیجیتال مستقر در ایالات متحده، پس از شکایت از سوی کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده به دلیل عدم ثبت نام در رگولاتور، برای حمایت از ورشکستگی فصل 11 در دلاور درخواست داده است. طبق گزارش ها، این صرافی بیش از 100000 طلبکار و بدهی از 500 میلیون دلار تا یک میلیارد دلار دارد.

پرونده ورشکستگی Bittrex بیش از 100000 طلبکار و یک میلیارد دلار بدهی را نشان می دهد

Bittrex Inc روز دوشنبه در Delaware درخواست ورشکستگی بخش 11 کرد، در حالی که شرکت مادر Bittrex Global به فعالیت خود در خارج از ایالات متحده ادامه خواهد داد. این پیشرفت پس از آن صورت می گیرد که صرافی تصمیم خود را برای غروب عملیات ایالات متحده در اوایل آوریل اعلام کرد. در اواسط ماه، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) اطلاعیه ولز را به شرکت ارسال کرد.

در 17 آوریل 2023، SEC با اتهام فعالیت یک صرافی ثبت نشده، آژانس تسویه حساب و کارگزار، علیه صرافی اقدام کرد. این دادخواست همچنین OMG، ALGO و DASH را به عنوان “اوراق بهادار ثبت نشده” طبقه بندی کرد. اخیراً راندال ریس از فصل 11 Dockets آشکار کرد که پلتفرم کریپتو 100000 طلبکار دارد. برای مطلع نگه داشتن آنها، این شرکت از Omni Agent Solutions کمک گرفته است تا به‌روزرسانی‌های منظم ایمیل و وب‌سایت را ارائه کند.

پرونده Bittrex Chapter 11 دارایی‌ها و بدهی‌هایی از 500 میلیون دلار تا 1 میلیارد دلار را نشان می‌دهد. علاوه بر این، دو شرکت زیرمجموعه دیگر Bittrex Global، Bittrex Malta Holdings Ltd. و Bittrex Malta Ltd. نیز درخواست حمایت از ورشکستگی داده اند. به مشتریان آمریکایی که از صرافی کریپتو استفاده می‌کردند دستور داده شد تا پایان ماه آوریل وجوه خود را برداشت کنند. در حال حاضر، مشخص نیست بزرگترین طلبکاران این شرکت چه کسانی هستند و این پرونده تا چه زمانی ادامه خواهد داشت. در پاسخ به این وضعیت، شرکت Bittrex، مستقر در سیاتل، بیانیه ای را در ساعت 6:30 بعد از ظهر (ET) منتشر کرد.

Bittrex فاش کرد: «با اعلام قبلی که Bittrex، Inc تمام فعالیت‌های خود را در ایالات متحده از 30 آوریل متوقف می‌کند، اکنون تصمیم گرفته‌ایم ورشکستگی فصل 11 را در دادگاه فدرال در دلاور ثبت کنیم.» «این اعلامیه تأثیری بر Bittrex Global ندارد، که به طور معمول برای مشتریان خود در خارج از ایالات متحده به فعالیت خود ادامه می‌دهد. اولویت این است که اطمینان حاصل کنیم که مشتریان ما کامل هستند.”

برچسب ها در این داستان

حفاظت از ورشکستگی، Bittrex Global، Bittrex Inc.، فصل 11 ورشکستگی، طلبکاران، صرافی ارزهای دیجیتال، بدهی ها، دعوی قضایی، عملیات ایالات متحده، صرافی ثبت نشده، اوراق بهادار ثبت نشده، برداشت وجوه

با توجه به این پرونده ورشکستگی و شکایت SEC، فکر می کنید آینده شرکت Bittrex چه خواهد بود؟

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 7000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.