صرافی رمزارز مبتنی بر Latam Bitso سرویس پرداخت QR را برای گردشگران در آرژانتین راه‌اندازی می‌کند – اخبار مبادلات بیت کوین

[ad_1] Bitso، یکی از بزرگترین صرافی‌های ارز دیجیتال در Latam، یک برنامه پرداخت QR را برای مسافران در آرژانتین راه‌اندازی کرده است. این پیشنهاد خدماتی به دنبال تسهیل روش پرداخت مسافران و گردشگران در کشور با استفاده از فناوری پرداخت QR قابل کار Bitso است تا از تراکنش‌های مبادله نقدی غیرضروری و اغلب گیج‌کننده در

کد خبر : 279763
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
صرافی رمزارز مبتنی بر Latam Bitso سرویس پرداخت QR را برای گردشگران در آرژانتین راه‌اندازی می‌کند – اخبار مبادلات بیت کوین

[ad_1]

Bitso، یکی از بزرگترین صرافی‌های ارز دیجیتال در Latam، یک برنامه پرداخت QR را برای مسافران در آرژانتین راه‌اندازی کرده است. این پیشنهاد خدماتی به دنبال تسهیل روش پرداخت مسافران و گردشگران در کشور با استفاده از فناوری پرداخت QR قابل کار Bitso است تا از تراکنش‌های مبادله نقدی غیرضروری و اغلب گیج‌کننده در منطقه، جایی که نرخ‌های مبادله چند دلاری وجود دارد، جلوگیری کند.

Bitso سرویس پرداخت QR را برای مسافران راه اندازی کرد

Bitso، یکی از صرافی‌های پیشرو ارزهای دیجیتال در Latam، یک سرویس پرداخت مبتنی بر QR راه‌اندازی کرده است که هدف آن این است که مسافران بتوانند با ارزهای دیجیتال در آرژانتین پرداخت کنند.

این سرویس به دنبال آسان‌تر کردن زندگی گردشگرانی است که وارد کشور می‌شوند و به آنها اجازه می‌دهد برای خدمات و کالاها با ارزهای رمزنگاری شده در همه بازرگانان با استفاده از روش پرداخت QR محبوب پرداخت کنند. هدف Bitso این است که به عنوان یک سرویس پرداخت یکپارچه عمل کند و از دردسر مبادله ارز خارجی برای پول نقد در کشوری مانند آرژانتین که در آن بیش از 14 نرخ مختلف دلار وجود دارد، جلوگیری کند.

درباره این توسعه، سانتیاگو آلوارادو، معاون محصول در Bitso، اظهار داشت:

اکثر رستوران ها، سوپرمارکت ها و مغازه ها پرداخت های QR را می پذیرند. با ارائه این محصول به خارجی‌هایی که از آرژانتین بازدید می‌کنند، به آنها کمک می‌کنیم تا با اجتناب از مبادله پول نقد با ارز محلی، بهترین استفاده را از پول و زمان خود ببرند و به آنها اجازه می‌دهیم پرداخت‌های رمزنگاری بدون تماس را در چند ثانیه مستقیماً از تلفن خود انجام دهند.

این سرویس استیبل کوین، بیت کوین و اتر را دریافت می کند و در زمان پرداخت، با طرف مقابل، پزو آرژانتینی را مبادله می کند.

Bitso قصد دارد برخی از جریان‌های رو به رشد گردشگرانی را که پس از پایان فصل قرنطینه Covid-19 به این کشور سفر می‌کنند، جذب کند. به گفته این شرکت، صنعت گردشگری لاتام در حال تجدید حیات است و جستجو برای مکان‌هایی برای سفر در این منطقه 113 درصد رشد کرده است.

رشد پرداخت QR

Bitso به دلیل اجرای پرداخت‌های QR که این شرکت در ماه سپتامبر اعلام کرد، قادر به ارائه این قابلیت است و به کاربران این امکان را می‌دهد تا در تعداد زیادی از فروشگاه‌ها و بازرگانانی که در حال حاضر از این روش جدید پرداخت استفاده می‌کنند، پرداخت کنند. این شرکت این عملکرد را برای مشتریانی که از این پلتفرم به عنوان ابزار پس‌انداز استفاده می‌کردند، استفاده می‌کرد تا بتوانند با ارزهای دیجیتال خود پرداخت کنند و از مبادلات نقدی خارجی اجتناب کنند.

پرداخت های QR نیز به طور پیوسته در کشور در حال رشد بوده و به رکورد بیش از سه میلیون پرداختی که با استفاده از این ابزار در ماه سپتامبر انجام شده است، رسیده است.

برچسب ها در این داستان

آرژانتین، پزو آرژانتین، پزو آرژانتین، بیت کوین، بیتسو، نقدی، اتر، نرخ ارز، پرداخت‌های qr، استیبل کوین، گردشگری، مسافران

نظر شما در مورد برنامه پرداخت QR Bitso برای گردشگران در آرژانتین چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شده است. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا و تحت تأثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، Wirestock Creators / Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.