صرافی رمزارز خاورمیانه Coinmena وارد بازار قطر شد، رگولاتور می‌گوید هیچ موسسه مجوز ندارد – اخبار ویژه بیت کوین

کوین منا، صرافی ارزهای دیجیتال مستقر در بحرین، اخیراً اعلام کرد که ساکنان قطر اکنون می‌توانند ارزهای دیجیتال را در پلتفرم خود خرید و فروش کنند. صرافی ارزهای دیجیتال ادعا کرد که این اولین صرافی دارایی دیجیتال تنظیم شده است که پلت فرم خود را برای ساکنان قطر باز می کند. ساکنان اکنون می توانند

کد خبر : 210582
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
صرافی رمزارز خاورمیانه Coinmena وارد بازار قطر شد، رگولاتور می‌گوید هیچ موسسه مجوز ندارد – اخبار ویژه بیت کوین


کوین منا، صرافی ارزهای دیجیتال مستقر در بحرین، اخیراً اعلام کرد که ساکنان قطر اکنون می‌توانند ارزهای دیجیتال را در پلتفرم خود خرید و فروش کنند. صرافی ارزهای دیجیتال ادعا کرد که این اولین صرافی دارایی دیجیتال تنظیم شده است که پلت فرم خود را برای ساکنان قطر باز می کند.

ساکنان اکنون می توانند حساب های بانکی را به کیف پول های رمزنگاری خود متصل کنند

صرافی ارزهای دیجیتال که مقر آن در بحرین است، کوین منا، اولین صرافی دارایی دیجیتال تنظیم شده است که خدمات خود را در قطر ارائه می دهد. طبق بیانیه ای که صرافی در 19 می منتشر کرد، حمله کوین منا به قطر به این معنی است که ساکنان این کشور اکنون می توانند حساب های بانکی خود را به کیف پول های رمزنگاری خود متصل کنند. این آنها را قادر می سازد تا “مستقیماً و ایمن وجوه را واریز و برداشت کنند.”

دینا سامان و طلال طبعا، بنیانگذاران Coinmena، در بیانیه مشترکی پس از آخرین اقدام صرافی به بازار دیگر خاورمیانه و شمال آفریقا (MENA) گفتند:

ما خوشحالیم که اولین صرافی ارز دیجیتالی هستیم که خدمات خود را در قطر ارائه می دهد. مدتی است که سرمایه گذاران در مورد برنامه های ما برای ورود به کشور سوال می کنند، بنابراین این خبر نقطه عطفی بزرگ در برنامه های بلندمدت توسعه بازار جغرافیایی ما است.

در همین حال، Sam’an فاش کرد که کوین منا قصد دارد به “شرکت خدمات مالی ارز دیجیتال ترجیحی منطقه” تبدیل شود و بنابراین، دائماً به دنبال حضور در کشورهای بیشتری است.

ورود کوین منا به قطر تنها چند ماه پس از آن صورت می گیرد که گزارش شد این کشور خاورمیانه در حال بررسی امکان انتشار ارز دیجیتال است. با این حال، طبق یک گزارش، تصمیم برای انتشار یا عدم انتشار ارز دیجیتال تنها زمانی اتخاذ می شود که بانک مرکزی مطالعات خود را تکمیل کند.

در همین حال، گزارش شده است که در واکنشی آشکار به اطلاعیه کوین منا، بانک مرکزی قطر (QCB) بیانیه‌ای صادر کرده و به ساکنان درباره برخورد با «موسسات مالی غیرمجاز و ارائه‌دهندگان خدمات» هشدار داده است.

در ترجمه اخطار عربی QCB که توسط The Peninsula منتشر شده است، بانک مرکزی مجدداً تاکید کرد که “هیچ موسسه مالی مجوز ارائه خدمات مبادله، انتقال، تجارت و معامله با ارزهای مجازی را ندارد.” در اخطاریه ای که در 19 می نیز صادر شد، QCB اعلام کرد که با هر نهادی که بدون مجوز صادر شده از بانک مرکزی خدمات دارایی مجازی را ارائه دهد، برخورد قانونی خواهد کرد.

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر به ما بگویید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راه فرار را برای آفریقایی ها فراهم کنند، مطالب زیادی نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.