صرافی رمزارز اسپانیایی Bit2me برای نجات 2 مشتری پس از مسدود شدن حساب – تبادلات بیت کوین نیوز

[ad_1] Bit2me، یک صرافی ارز دیجیتال اسپانیایی، پس از مسدود کردن دسترسی این شرکت به پلت فرم معاملاتی خود، به دنبال جذب مشتریان 2gether، صرافی اسپانیایی دیگر است. Bit2me هزینه 20 یورویی را که 2gether برای ادامه تجارت در پلتفرم خود به مشتریان خود تحمیل کرده است، پرداخت خواهد کرد. مشتریان می‌توانند با انتقال دارایی‌های

کد خبر : 229682
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
صرافی رمزارز اسپانیایی Bit2me برای نجات 2 مشتری پس از مسدود شدن حساب – تبادلات بیت کوین نیوز

[ad_1]

Bit2me، یک صرافی ارز دیجیتال اسپانیایی، پس از مسدود کردن دسترسی این شرکت به پلت فرم معاملاتی خود، به دنبال جذب مشتریان 2gether، صرافی اسپانیایی دیگر است. Bit2me هزینه 20 یورویی را که 2gether برای ادامه تجارت در پلتفرم خود به مشتریان خود تحمیل کرده است، پرداخت خواهد کرد. مشتریان می‌توانند با انتقال دارایی‌های خود در پلتفرم Bit2me به تجارت خود ادامه دهند.

Bit2me برای جذب مشتریان 2gether

Bit2me، یک صرافی ارز دیجیتال اسپانیایی، هفته گذشته اعلام کرد که قصد دارد مشتریانی را که حساب‌هایشان توسط 2gether، یکی دیگر از صرافی‌های ارز دیجیتال اسپانیا مسدود شده است، جذب کند. این شرکت طرحی را فاش کرد که به مشتریان اجازه می‌دهد وجوه و حساب‌های خود را برای ادامه تجارت به پلتفرم خود منتقل کنند.

بر اساس اطلاعاتی که در یک پست وبلاگ توضیح داده شده است، Bit2me هزینه 20 یورویی (20.00 دلار) را که 2gether به کاربران گفته است برای ادامه کار با پلتفرم خود باید بپردازند، بازپرداخت می کند. هدف این است که این کاربران را در محیط کریپتو نگه داریم. لیف فریرا، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل Bit2me، اعلام کرد:

آموزش، دانش و نوآوری کلیدهای ارائه این بخش به کل جامعه است. در Bit2Me ما به آنچه باور داریم متعهد هستیم. برای ما، دنیای ارزهای دیجیتال و فناوری بلاک چین کلیدی برای حال و آینده ما است و خواهد بود. به همین دلیل، ما می‌خواهیم در کنار کاربران 2gether باشیم که می‌خواهند همچنان به اکوسیستم کریپتو مرتبط باشند.


2gether وای

2gether به مشتریان خود در مورد مشکلاتی که در اوایل این ماه با آن مواجه بود، هنگامی که صرافی دسترسی به مشتریان را مسدود کرد و حضور آن را از رسانه‌های اجتماعی حذف کرد و 100000 مشتری را تحت تأثیر قرار داد، اطلاع داد. این شرکت به مشتریان خود اطلاع داد که در نتیجه رکود اخیر بازار، نمی تواند به پشتیبانی از حساب های رایگان ادامه دهد.

همچنین در آن زمان، این شرکت برای ادامه استفاده از خدمات پلتفرم، یک بار هزینه 20 یورویی را برای کاربران خود تعیین کرد. با این حال، مشتریانی که وجوه حسابشان کمتر از این تعداد بود، نقد می‌شوند. در حالی که 2gether گزارش داده است که تحت تأثیر وضعیت بازار قرار گرفته است، در مقابل، Bit2me به طور معمول به کار خود ادامه داده است، حتی عملیات خود را به Latam نیز گسترش داده است.

Bit2me از تأسیس دفتر جدیدی در برزیل در ماه می برای مقابله با بازار بیش از 20 میلیون مشتری که دارای رمزنگاری در این کشور هستند، با رعایت انطباق و امنیت به عنوان اهداف، خبر داد. در همین راستا، این شرکت اولین شرکتی بود که در ماه فوریه مجوز فعالیت به عنوان یک ارائه دهنده خدمات دارایی مجازی تنظیم شده (VASP) را از بانک مرکزی اسپانیا دریافت کرد.

نظر شما در مورد پیشنهاد Bit2me به مشتریان 2gether چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شد. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا و تحت تاثیر قرار گرفتن از رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.