صرافی دارایی دیجیتال Coinmena مجوز موقت را تضمین می کند که به آن اجازه می دهد در امارات متحده عربی فعالیت کند – بیت کوین نیوز

[ad_1] Coinmena، دفتر مرکزی بحرین و صرافی دارایی‌های دیجیتال منطبق با شرع، اخیراً اعلام کرد که مجوز موقت دارایی‌های مجازی را از سازمان تنظیم مقررات دارایی‌های مجازی دبی (VARA) دریافت کرده است. این مجوز به کوین منا اجازه می‌دهد تا نه تنها فعالیت‌های خود را گسترش دهد، بلکه «تقویت بیشتر» کند [its] روابط بانکی در

کد خبر : 219084
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰
صرافی دارایی دیجیتال Coinmena مجوز موقت را تضمین می کند که به آن اجازه می دهد در امارات متحده عربی فعالیت کند – بیت کوین نیوز

[ad_1]

Coinmena، دفتر مرکزی بحرین و صرافی دارایی‌های دیجیتال منطبق با شرع، اخیراً اعلام کرد که مجوز موقت دارایی‌های مجازی را از سازمان تنظیم مقررات دارایی‌های مجازی دبی (VARA) دریافت کرده است. این مجوز به کوین منا اجازه می‌دهد تا نه تنها فعالیت‌های خود را گسترش دهد، بلکه «تقویت بیشتر» کند [its] روابط بانکی در امارات متحده عربی.

گسترش فعالیت های Coinmena در امارات

یک صرافی دارایی دیجیتال که مقر آن در بحرین است، Coinmena، مجوز موقت دارایی های مجازی را توسط سازمان تنظیم مقررات دارایی های مجازی دبی (VARA) دریافت کرده است. صرافی دارایی دیجیتال گفته است که مجوز موقت به Coinmena اجازه می دهد تا به فعالیت خود در دبی ادامه دهد در حالی که “فرایند عمیق” اخذ مجوز را انجام می دهد.

بر اساس بیانیه منتشر شده توسط صرافی منطبق با شرع، مجوز موقت به کوین منا اجازه می دهد تا فعالیت های خود را در داخل امارات متحده عربی (امارات متحده عربی) گسترش دهد. طلال طبعا و دینا سامان، بنیانگذاران بورس دارایی دیجیتال، در بیانیه مشترک خود گفتند:

VARA یک چارچوب مترقی ایجاد کرده است که در آن کسب و کارها می توانند نوآورانه و ایمن کار کنند. در نتیجه مجوز موقت صادر شده برای CoinMENA توسط این مقام، ما قادر خواهیم بود فعالیت های خود را گسترش دهیم و روابط بانکی خود را در داخل امارات بیشتر تقویت کنیم.

این بیانیه می افزاید: کوین منا قبل از دریافت آخرین مجوز خود، دو مجوز دارایی دیجیتال، یکی از بانک مرکزی بحرین (CBB) و دیگری در اتحادیه اروپا را تضمین کرده بود.

در حال رشد اکوسیستم دارایی مجازی دبی

در همین حال، هلال سعید الماری، مدیر کل مرکز تجارت جهانی دبی – نهادی که VARA را در خود جای داده است – از این اقدام بورس دارایی دیجیتال قدردانی کرد.

ما خوشحالیم که از CoinMENA در اکوسیستم دارایی مجازی رو به رشد در دبی استقبال می کنیم. VARA متعهد به حمایت از شرکت‌های پیشرو منطقه‌ای است که برای ایجاد پایه‌های قوی برای این اقتصاد آینده فعالیت می‌کنند.»

آلماری افزود که رگولاتور از “دانش و تجربه” که تبادل دارایی دیجیتال به ارمغان می آورد قدردانی می کند و مشتاقانه منتظر “مشارکت فعال آن است زیرا VARA بهترین محیط نظارتی دارایی های مجازی را در کلاس خود در امارات متحده عربی برای جهان ایجاد می کند.”

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر به ما بگویید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه‌نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راه فراری را برای آفریقایی ها فراهم کنند، مطالب زیادی نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.