صرافی اسپانیایی 2gether عملیات را مسدود می کند و بر 100000 کاربر تأثیر می گذارد – اخبار بیت کوین

[ad_1] 2gether، یکی از قدیمی ترین صرافی های ارزهای دیجیتال در اسپانیا، به طور ناگهانی عملیات خود را مسدود کرده است و کاربران خود را بدون دسترسی به حساب های خود رها کرده است. این پلتفرم به دلیل وضعیت فعلی بازار در ایمیلی که به مشتریان ارسال شده است، اعلام کرده است که باید این

کد خبر : 226535
تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ تیر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰
صرافی اسپانیایی 2gether عملیات را مسدود می کند و بر 100000 کاربر تأثیر می گذارد – اخبار بیت کوین

[ad_1]

2gether، یکی از قدیمی ترین صرافی های ارزهای دیجیتال در اسپانیا، به طور ناگهانی عملیات خود را مسدود کرده است و کاربران خود را بدون دسترسی به حساب های خود رها کرده است. این پلتفرم به دلیل وضعیت فعلی بازار در ایمیلی که به مشتریان ارسال شده است، اعلام کرده است که باید این اقدام را انجام دهد. علاوه بر این، این پلت فرم حضور خود را از رسانه های اجتماعی پاک کرد و حساب خود را در توییتر حذف کرد.

2gether مشکلات بازار را گزارش می دهد

رکود فعلی در بازار ارزهای دیجیتال بر چندین صرافی ارزهای دیجیتال و وام دهندگانی که قادر به بازگرداندن وجوه به مشتریان نیستند، اعلام ورشکستگی یا در حال یافتن منابع مالی اضافی برای ادامه فعالیت هستند، تأثیر گذاشته است. این بار، یکی از قدیمی‌ترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال در اسپانیا، 2gether، یکی از صرافی‌های تحت تأثیر قرار گرفته و دسترسی مشتریان به پلتفرم خود را مسدود کرده است.

صرافی این وضعیت را از طریق ایمیلی به مشتریان خود گزارش کرد و در آنجا اعلام کرد که به دلیل شرایط فعلی بازار، قادر به ادامه خدمات رسانی به مشتریان خود نیست. این شرکت توضیح داد:

پس از پنج سال خدمت به جامعه کریپتو، ما مجبوریم سرویس حساب خصوصی را ببندیم. کمبود منابع و زمستان کریپتو مانع از ارائه خدمات با کیفیت و تضمین می شود [with which] سایر ارائه دهندگان نزدیک این کار را انجام می دهند.

به نظر می‌رسد 2gether اولین صرافی ارز دیجیتال اسپانیایی است که تحت تأثیر شرایط فعلی ارزهای دیجیتال قرار گرفته است.


حساب های نگهداری شده گروگان

با این حال، 2gether به مشتریان خود اجازه نداده است که وجوه خود را به سایر صرافی ها یا کیف پول های خود نگهبانی برداشت کنند. در عوض، این شرکت پلت فرم خود را بسته است و به مشتریان اطلاع داده است که برای فعال نگه داشتن حساب های خود، هر یک از آنها باید معادل 20 یورو (20.35 دلار) را برای ادامه فعالیت توسط صرافی جمع آوری کند.

حساب‌هایی که تا 10 ژوئن این مقدار وجوه را ندارند، به حالت تعلیق در می‌آیند و ارزهای دیجیتالی که هنوز در دسترس هستند نیز نقد می‌شوند. طبق گزارش‌های Asufin، انجمن کاربران مالی اسپانیا، این اقدام 100000 مشتری را تحت تأثیر قرار می‌دهد که به 2gether برای انجام تراکنش‌ها و محافظت از وجوه خود اعتماد داشتند. این سازمان در حال آماده شدن برای اقدام قانونی به نام تمامی مشتریان بورس است.

این وضعیت ممکن است توسط رگولاتورها برای اعمال فشار برای ایجاد مقررات شفاف تر ارزهای دیجیتال در مورد اقدامات ارائه دهندگان خدمات دارایی مجازی در کشور مورد استفاده قرار گیرد. در ماه مه، پابلو هرناندز د کوز، رئیس بانک اسپانیا، بر اهمیت وضع چنین مقرراتی به روشی سریع برای جلوگیری از خطر بی ثباتی مالی تاکید کرد.

نظر شما در مورد مسدود شدن حساب 2gether چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شد. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا، و تحت تاثیر قرار گرفتن تحت تاثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.