صرافی ارز دیجیتال کراکن به دلیل نقض تحریم‌های OFAC در حال بررسی است – بیت‌کوین نیوز

[ad_1] به گفته پنج نفر از آشنایان، روز سه‌شنبه، گزارشی که به تازگی منتشر شده است، توضیح می‌دهد که صرافی کریکن کریپن به اتهام نقض تحریم‌های آمریکا تحت تحقیقات فدرال است. منابع ناشناس توضیح دادند که تحقیقات درباره کراکن در سال 2019 آغاز شده است و متهم است که به کاربران کشورهای تحریم شده مانند

کد خبر : 234064
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۷:۰۰
صرافی ارز دیجیتال کراکن به دلیل نقض تحریم‌های OFAC در حال بررسی است – بیت‌کوین نیوز

[ad_1]

به گفته پنج نفر از آشنایان، روز سه‌شنبه، گزارشی که به تازگی منتشر شده است، توضیح می‌دهد که صرافی کریکن کریپن به اتهام نقض تحریم‌های آمریکا تحت تحقیقات فدرال است. منابع ناشناس توضیح دادند که تحقیقات درباره کراکن در سال 2019 آغاز شده است و متهم است که به کاربران کشورهای تحریم شده مانند ایران اجازه دسترسی به پلت فرم معاملات ارز دیجیتال را می دهد.

ظاهراً دفتر کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری در حال تحقیق درباره کراکن است

بر اساس گزارشی که نیویورک تایمز (NYT) در 26 ژوئیه 2022 منتشر کرد، صرافی کریپتو مستقر در سانفرانسیسکو Kraken ظاهراً توسط دفتر کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری ایالات متحده (OFAC) تحت بررسی است. Kraken در جولای 2011 تأسیس شد. توسط جسی پاول یکی از قدیمی ترین صرافی های ارز دیجیتال در جهان است.

گزارش NYT به «پنج نفر وابسته به این شرکت یا با آگاهی از تحقیق» اشاره می کند. علاوه بر این، این گزارش همچنین می گوید که منابع ناشناس “به دلیل ترس از تلافی این شرکت” نخواستند نامشان فاش شود. بر اساس خلاصه سرمقاله، OFAC از سال 2019 به دلیل اجازه به کاربران کشورهای تحریم شده برای به دست آوردن دارایی های رمزنگاری شده، درباره Kraken تحقیق کرده است.

پنج نفر آشنا به این موضوع در مورد کراکن می گویند که آنها انتظار دارند دولت ایالات متحده جریمه ای را علیه پلت فرم تجاری سانفرانسیسکو اعمال کند. کراکن سال گذشته زمانی که کمیسیون معاملات آتی کالای ایالات متحده (CFTC) شرکت را به دلیل “ارائه غیرقانونی تراکنش های خرده فروشی کالاهای حاشیه دار در دارایی های دیجیتال” متهم کرد، جریمه شد.

در آن زمان، CFTC 1.25 میلیون دلار از شرکت مادر Payward Ventures Inc. شرکت ارز دیجیتال سانفرانسیسکو دریافت کرد و به کراکن گفت که «از تخلفات بیشتر خودداری کند». NYT با کراکن تماس گرفت و مدیر ارشد حقوقی این شرکت، مارکو سانتوری، خاطرنشان کرد که صرافی “در مورد بحث های خاص با تنظیم کننده ها اظهار نظر نمی کند.” سانتوری در ادامه گفت:

Kraken به دقت بر رعایت قوانین تحریم نظارت می کند و به عنوان یک موضوع کلی، حتی مسائل احتمالی را به تنظیم کننده ها گزارش می دهد.

خبرنگاران NYT در گفتگو با سخنگوی وزارت خزانه داری آمریکا گفتند که OFAC بیانیه مشابهی را ارائه کرده است. “[The U.S. Treasury] این فرد از وزارت خزانه داری گفت: تحقیقات بالقوه یا در حال انجام را تایید یا اظهار نظر نمی کند. افراد آشنا به این موضوع گفتند که تحقیقات OFAC در سال 2019 زمانی آغاز شد که یکی از کارمندان سابق اقدامات قانونی را علیه کراکن آغاز کرد و بعداً پرونده را حل کرد.

منابع ناشناس NYT خاطرنشان می کنند که OFAC در همان زمان شروع به بررسی حساب های Kraken کرد و ظاهراً این حساب ها از ایران، سوریه و کوبا سرچشمه می گرفتند. اتهاماتی که ادعا می‌کنند کراکن تحت تحقیقات فدرال است، به دنبال گزارش اخیر بلومبرگ است که می‌گوید کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) گزارش شده است که Coinbase را به دلیل نقض ادعای اوراق بهادار ثبت نشده بررسی می‌کند.

گزارش بلومبرگ در مورد کوین بیس مشابه سرمقاله نیویورک تایمز در کراکن است زیرا افراد ناشناس آشنا با این موضوع را نقل می کند. هر دو نشریه خبری به مناسبت‌های مختلف در چند وقت اخیر به افراد آشنا به این موضوع اشاره کرده‌اند، و به طور خاص، به داستان‌هایی در مورد وام دهنده ورشکسته رمزارز سلسیوس اشاره کرده‌اند.

برچسب ها در این داستان

منابع ناشناس، CFTC، CFTC Fine، Coinbase، صرافی رمزارز، کوبا، ارز دیجیتال، بررسی، ایران، جسی پاول، کراکن، تحریم‌های کراکن، مارکو سنتوری، گزارش NYT، OFAC، تحریم‌های OFAC، مقررات، گزارش، صرافی سانفرانسیسکو، تحریم‌ها ، SEC ، منابع ، سوریه ، خزانه داری ، خزانه داری ایالات متحده

نظر شما در مورد گزارش مربوط به Kraken که می گوید مبادله ظاهرا تحت تحقیقات فدرال است چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5700 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.