صرافی‌های کریپتو بایننس و کونا تراکنش‌های کارت را در هریونیا اوکراین به حالت تعلیق در می‌آورند – اخبار مبادلات بیت‌کوین

[ad_1] صرافی های اصلی ارزهای دیجیتال فعال در اوکراین به طور موقت فعالیت خود را با کارت های بانکی hryvnia به حالت تعلیق درآورده اند. این اقدام از محدودیت‌های اعمال‌شده توسط بانک مرکزی این کشور، بایننس و کونا ناشی می‌شود که در نظرات رسانه‌های رمزنگاری نشان داده شده است. اوکراینی ها نمی توانند دارایی های

کد خبر : 329173
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
صرافی‌های کریپتو بایننس و کونا تراکنش‌های کارت را در هریونیا اوکراین به حالت تعلیق در می‌آورند – اخبار مبادلات بیت‌کوین

[ad_1]

صرافی های اصلی ارزهای دیجیتال فعال در اوکراین به طور موقت فعالیت خود را با کارت های بانکی hryvnia به حالت تعلیق درآورده اند. این اقدام از محدودیت‌های اعمال‌شده توسط بانک مرکزی این کشور، بایننس و کونا ناشی می‌شود که در نظرات رسانه‌های رمزنگاری نشان داده شده است.

اوکراینی ها نمی توانند دارایی های رمزنگاری شده را با استفاده از کارت ها به ارز ملی مبادله کنند

بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان، بایننس، و یک صرافی پیشرو اوکراینی، Kuna، تعلیق موقت عملیات با کارت های بانکی در اکراینی را اعلام کردند. هر دو پلتفرم معاملاتی مشکلات چنین معاملاتی را تایید کردند.

نمایندگان Binance به خبرگزاری Forklog گفتند که پردازش محدود سپرده ها و برداشت ها به پول ملی ناشی از محدودیت های اعمال شده توسط بانک ملی اوکراین (NBU) است. این صرافی به معامله گران توصیه کرده است که از بازار همتا به همتا خود استفاده کنند.

پلتفرم معاملاتی روز پنجشنبه در پست تلگرامی به نقل از Bits.media اعلام کرد: در حال حاضر کانال های فیات، یعنی ورودی و برداشت از طریق کارت بانکی و سایر خدمات پرداخت، به طور موقت در میان صرافی های ارزهای دیجیتال در سراسر اوکراین به حالت تعلیق درآمده است.

«در مورد کارت hryvnia و ورودی/خروجی به صرافی. مایکل چوبانیان، بنیانگذار Kuna در کانال تلگرامی خود گفت: بله، کار نمی‌کند… به طور خلاصه، ما به دنبال راه‌هایی برای خروج از این وضعیت، تحت تهدید توقف کل بازار کریپتو/کارت اوکراین هستیم.

روز جمعه، چوبانیان پیشنهاد کرد که مشکلات مربوط به تراکنش‌های غیرنقدی غیرنقدی به طور بالقوه به تلاش‌های مقامات اوکراینی علیه پولشویی و فرار مالیاتی از طریق سایت‌های قمار آنلاین مرتبط است.

اشاره او به اظهارات اخیر یک قانونگذار اوکراینی بود که مدعی شد این نوع گردش مالی سالانه 54 میلیارد گریونا (تقریباً 1.5 میلیارد دلار) است. معاون اولکسی ژمرنتسکی بعداً تأیید کرد که ارتباطی بین این دو می بیند.

محدودیت های Hryvnia برای مبادلات احتمالاً بر کمک های مالی ارزهای دیجیتال برای اوکراین جنگ زده تأثیر می گذارد

چوبانیان تصریح کرد: مسائل مربوط به واریز و برداشت گریونا در صرافی‌های ارز دیجیتال از شهریور سال گذشته آغاز شد و از اواخر آذرماه محدودیت‌های اعمال‌شده توسط بانک مرکزی سخت‌تر شد. وی در ادامه توضیح داد:

NBU تراکنش‌های P2P و A2C را برای شرکت‌های مالی ممنوع کرد، و از آنجایی که همه صرافی‌های رمزنگاری از طریق آنها کار می‌کنند، در نتیجه همه چیز برای آنها از بین رفته است.

چوبانیان معتقد است که این محدودیت‌ها به اوکراین، که پیشرو در پذیرش رمزارز در منطقه و فراتر از آن است، آسیب وارد می‌کند. او فکر می‌کند که این وضعیت بر فعالیت‌های شرکت‌های کوچک و متوسط ​​و همچنین کمک‌های ارزهای دیجیتال تأثیر خواهد گذاشت.

گزارش‌های اخیر توسط شرکت‌های اطلاعاتی بلاک چین Elliptic و Chainalysis نشان می‌دهد که از آغاز تهاجم روسیه در اواخر فوریه ۲۰۲۲، اوکراین بیش از ۲۱۲ میلیون دلار ارز دیجیتال برای دفاع و تلاش‌های بشردوستانه جمع‌آوری کرده است که ۷۰ میلیون دلار آن توسط دولت دریافت شده است. آدرس ها.

در پایان ماه آوریل، بانک ملی اوکراین محدودیت ماهانه برای خرید ارزهای دیجیتال 100000 گریونا برای هر نفر (3400 دلار در آن زمان، حدود 2700 دلار در حال حاضر) وضع کرد. مقام پولی هنوز درباره عواقب محدودیت های خود برای بازار ارزهای دیجیتال این کشور اظهار نظر نکرده است.

برچسب ها در این داستان

بایننس، بانک مرکزی، کریپتو، صرافی رمزنگاری، صرافی‌های رمزنگاری، ارزهای دیجیتال، ارزهای دیجیتال، سپرده‌ها، صرافی، مبادلات، فیات، hryvnia، کونا، بانک ملی، پول ملی، nbu، محدودیت‌ها، تعلیق، تراکنش‌ها، اوکراین، اوکراین، برداشت‌ها

آیا فکر می‌کنید مقامات اوکراین محدودیت‌های تراکنش‌های hryvnia با صرافی‌های کریپتو را در آینده لغو خواهند کرد؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.