صرافی‌های رمزنگاری به روس‌ها اجازه می‌دهند تحریم‌ها را دور بزنند، ادعاها را گزارش کنند – اخبار بیت‌کوین مبادلات

[ad_1] بر اساس گزارش پزشکی قانونی بلاک چین، صرافی‌های بزرگ ارزهای دیجیتال نتوانسته‌اند از انجام تراکنش‌های بانک‌ها و معامله‌گران تحریم‌شده روسیه جلوگیری کنند. این تحلیل نشان می‌دهد که حداقل دو پلتفرم تجارت سکه ایجاد شده همچنان به روس‌ها اجازه می‌دهند از کارت‌های بانکی خود در معاملات همتا به همتا استفاده کنند. همچنین نشان دهنده علاقه

کد خبر : 325389
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
صرافی‌های رمزنگاری به روس‌ها اجازه می‌دهند تحریم‌ها را دور بزنند، ادعاها را گزارش کنند – اخبار بیت‌کوین مبادلات

[ad_1]

بر اساس گزارش پزشکی قانونی بلاک چین، صرافی‌های بزرگ ارزهای دیجیتال نتوانسته‌اند از انجام تراکنش‌های بانک‌ها و معامله‌گران تحریم‌شده روسیه جلوگیری کنند. این تحلیل نشان می‌دهد که حداقل دو پلتفرم تجارت سکه ایجاد شده همچنان به روس‌ها اجازه می‌دهند از کارت‌های بانکی خود در معاملات همتا به همتا استفاده کنند. همچنین نشان دهنده علاقه فزاینده روسیه به تتر است.

معامله گران روسی همچنان از صرافی های پیشرو ارزهای دیجیتال برای دور زدن محدودیت ها استفاده می کنند

گزارشی از سوی شرکت تجزیه و تحلیل بلاک چین Inca Digital که در اولین سالگرد تهاجم مسکو به همسایه اوکراین اعلام شد، نشان می‌دهد که برخی از بزرگترین مبادلات دارایی دیجیتال جهان با اقداماتی برای جلوگیری از فعالیت مؤسسات بانکی روسی تحت تحریم از طریق پلتفرم‌های خود شکست خورده‌اند.

بر اساس این تحقیق که توسط بلومبرگ و پولیتیکو نقل شده است، معامله‌گران همچنان می‌توانند از کارت‌های نقدی صادر شده توسط بانک‌های روسی که توسط ایالات متحده، کانادا، بریتانیا و اتحادیه اروپا تحریم شده‌اند، از جمله Sberbank دولتی، برای تجارت در بانک‌های همتا استفاده کنند. پلتفرم‌های به همتا (PTP) دو صرافی مستقر در سیشل، Huobi و Kucoin.

آدام زارازینسکی، مدیرعامل اینکا توضیح داد که اگرچه هیچ یک از این دو وجوه از بانک‌های لیست سیاه را نمی‌پذیرند، اما اجازه دادن به خریداران ارزهای دیجیتال برای تجارت با یکدیگر با استفاده از حساب‌های موجود در موسسات تحریم شده، نشان دهنده «نقض مستقیم تحریم‌های آمریکا و اروپا با کمی خلأ» است. مبادلات هنوز در مورد این یافته ها اظهار نظر نکرده اند.

بایننس راه هایی را برای تبدیل روبل به کریپتو، ادعای اینکاها به روس ها پیشنهاد می کند

این تحقیق داده‌های مربوط به 163 پلت‌فرم معاملاتی رمزنگاری، صرافی‌های متمرکز و غیرمتمرکز، و همچنین ارائه‌دهندگان خدمات P2P و OTC را بررسی کرد. تقریبا نیمی از آنها به اتباع روسیه اجازه خرید ارزهای دیجیتال را می دهند، با استفاده از الزامات مختلف شناخت مشتری (KYC)، محدودیت های تجاری و ابزارهای موقعیت جغرافیایی. برای مثال، Bybit مستقر در سنگاپور به کاربران این امکان را می‌دهد که روبل‌ها را در پلتفرم P2P خود به ارز دیجیتال تبدیل کرده و سپرده‌های فیات، از جمله از طریق «هر کارت صادرشده توسط روسیه» انجام دهند.

بایننس، پیشرو صنعت از نظر حجم معاملات روزانه، نیز با گزارشی که آسیب پذیری های احتمالی را شناسایی می کند، ذکر شده است. نویسندگان خاطرنشان می‌کنند که این صرافی «روش‌های متعددی را برای روس‌ها برای تبدیل ارز محلی به کریپتو» ارائه می‌کند، از جمله از طریق بازار OTC و P2P، که بدون چک‌های KYC تا سقف 10000 دلار در دسترس آنها قرار می‌گیرد.

چاگری پویراز، رئیس جهانی تحریم‌ها در بایننس، اظهار داشت که این صرافی یک پلتفرم کامل KYC است و اولین صرافی بزرگی بود که تحریم‌های مرتبط با ارزهای دیجیتال اتحادیه اروپا را اجرا کرد… تیم P2P ما گام فوق‌العاده‌ای را برای فیلتر کردن هر گونه ارتباط بین انجام می‌دهد. کاربران اطمینان حاصل کنند که هیچ ارتباط احتمالی با نهادهای روسی از طریق هر نوع راه حلی وجود ندارد.»

این مطالعه همچنین به استفاده از تتر برای دور زدن تحریم‌های غرب علیه روسیه اشاره می‌کند و به افزایش بحث‌ها در رسانه‌های اجتماعی روسیه درباره استفاده از استیبل کوین برای حواله‌ها اشاره می‌کند. مدیر اجرایی Inca Digital گفت: «تتر اغلب توسط روس ها برای انتقال پول به خارج از کشور استفاده می شود. هم بایننس و هم تتر در ماه‌های گذشته با بررسی‌های نظارتی مواجه شده‌اند.

برچسب ها در این داستان

بانک، بانک ها، بایننس، تجزیه و تحلیل بلاک چین، بای بیت، کریپتو، صرافی های رمزنگاری، ارزهای رمزنگاری شده، ارزهای دیجیتال، اتحادیه اروپا، صرافی ها، Huobi، اینکا دیجیتال، KuCoin، OTC، p2p، گزارش، روسیه، روسیه، تحریم شده، تحریم، Sberbank، Tether، تراکنش ها ، انگلستان ، اوکراین ، ایالات متحده ، جنگ

نظر شما در مورد یافته های گزارش Inca Digital چیست؟ آنها را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.