صرافی‌های ارز دیجیتال به ترکیه زلزله‌زده کمک می‌کنند – اخبار بیت‌کوین مبادله می‌شود

[ad_1] صرافی های بزرگ ارزهای دیجیتال پیشنهاد کمک به مردم ترکیه برای غلبه بر عواقب زلزله ویرانگر این هفته را داده اند. در حالی که صنعت کریپتو متعهد به حمایت شد، مقامات مالی کشور اجازه جمع آوری کمک های مالی از طریق کمک های ارز دیجیتال برای یک سازمان خیریه را دادند. صرافی های پیشرو

کد خبر : 317551
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۵:۳۰
صرافی‌های ارز دیجیتال به ترکیه زلزله‌زده کمک می‌کنند – اخبار بیت‌کوین مبادله می‌شود

[ad_1]

صرافی های بزرگ ارزهای دیجیتال پیشنهاد کمک به مردم ترکیه برای غلبه بر عواقب زلزله ویرانگر این هفته را داده اند. در حالی که صنعت کریپتو متعهد به حمایت شد، مقامات مالی کشور اجازه جمع آوری کمک های مالی از طریق کمک های ارز دیجیتال برای یک سازمان خیریه را دادند.

صرافی های پیشرو متعهد به حمایت از قربانیان زلزله در ترکیه هستند

بخش تجارت جهانی کریپتو به سرعت به خبر زلزله مرگباری که بخش‌هایی از ترکیه و منطقه را ویرانی به همراه داشت، واکنش نشان داد. طی چند سال گذشته، این کشور به یک بازار رو به رشد کریپتو تبدیل شد و صرافی‌های دارایی دیجیتال اکنون برای کمک به معامله‌گران ترک، خانواده‌های آنها و همسایگان نیازمند ارائه می‌دهند.

بایننس، بزرگ‌ترین پلتفرم تجارت ارزهای دیجیتال در جهان، روز سه‌شنبه اعلام کرد که ۱۰۰ دلار از توکن‌های BNB را به همه کاربرانش که در مناطق آسیب‌دیده زندگی می‌کنند، ارسال می‌کند. این شرکت گفت که مشتریان واجد شرایط را بر اساس اثبات آدرس شناسایی کرده و در مجموع حدود 5 میلیون دلار پراکنده خواهد کرد. همچنین تاکید کرد:

نقل و انتقالات رمزنگاری در حال حاضر به طور فزاینده ای برای ارائه کمک های مالی به قربانیان فاجعه استفاده می شود زیرا تراکنش های سریع، کم هزینه، بدون مرز و شفاف را فراهم می کند.

علاوه بر این، خیریه بایننس در حال حاضر کمک های مالی را در چندین سکه می پذیرد که به لیر ترکیه تبدیل شده و به یک سازمان غیردولتی ارسال می شود. ما امیدواریم که تلاش‌های ما برای افراد آسیب‌دیده تسکین دهد. چانگ پنگ ژائو، بنیانگذار و مدیر عامل بایننس، گفت: ما همچنین از همتایان خود در صنعت می‌خواهیم تا بار دیگر برای ارائه پشتیبانی در این مواقع بحرانی گرد هم آیند.

رقبای مانند Huobi، Okx، Bybit و دیگران قول داده اند که از ترکیه نیز حمایت کنند. بر اساس بیانیه حیدر رفیق، مدیر ارشد بازاریابی، Okx یک میلیون لیر ترکیه (بیش از 53000 دلار) به عنوان کمک مالی برای قربانیان بلایای طبیعی ارائه خواهد کرد. Bitget همین مقدار پول را اهدا می کند.

جاستین سان، مدیرعامل Huobi، از تأسیس صندوق امدادی 2 میلیون لیره ای توسط صرافی ترون و بلاک چین به یاد کسانی که در زلزله قدرتمند جان خود را از دست دادند، رونمایی کرد. تلفات زمین لرزه 7.8 ریشتری که روز دوشنبه جنوب شرق ترکیه و غرب سوریه را لرزاند، همچنان در حال افزایش است و در حال حاضر از 9000 نفر فراتر رفته است.

کوینکس در یک پست فیس بوک اعلام کرد که آماده کمک به مردم در هر دو کشور در حالی که Bitmex است توییت کرد درآمد حاصل از رقابت تجاری خود را در این هفته به هلال احمر ترکیه اهدا خواهد کرد. Bitfinex و Tether ابراز همدردی کردند و 5 میلیون لیره برای کمک های بشردوستانه فوری و تلاش های بازیابی متعهد شدند. آنها همچنین “به دنبال راه هایی برای ارائه حمایت مستمر برای کمک به بازسازی ترکیه برای آینده خواهند بود.”

صرافی ارز دیجیتال Bybit مستقر در سنگاپور اعلام کرد که 100000 دلار به سازمان مدیریت و بلایای ترکیه (AFAD) ارسال خواهد کرد. در همین حال، به گفته موسس این هیئت، خواننده ترک، هالوک لونت، هیئت بررسی جرایم مالی این کشور (ماساک) ابتکار یک موسسه خیریه به نام احباب را برای جمع آوری کمک های مالی در ارزهای دیجیتال تایید کرد. این کمپین تا 13 فوریه ادامه خواهد داشت

برچسب ها در این داستان

کمک، Binance، Bitmex Bybit، Crypto، Crypto Donations، صرافی رمزنگاری، صرافی های رمزنگاری، ارزهای رمزنگاری شده، رمزارزها، فاجعه، کمک های مالی، زلزله، مبادلات، حمایت مالی، تلاش های بشردوستانه، Huobi، Okx، امداد، پشتیبانی، ترکیه، ترکی، قربانیان

آیا انتظار دارید شرکت های دیگری از صنعت کریپتو به این صرافی ها بپیوندند تا به ترکیه برای مقابله با فاجعه کمک کنند؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.