صدرنشینی فیلم Old در نخستین هفته اکران

وب سایت Deadline در تازه‌ترین گزارش اختصاصی خود با محوریت باکس آفیس داخلی از صدرنشینی فیلم Old خبر داده است. اکران Fast and Furious 9 و Black Widow باعث شده بود رونق تا حدودی به باکس آفیس بازگشته و امیدواری‌هایی نسبت به آینده آن به وجود بیاید اما ارقامی که در هفته‌های اخیر به ثبت

کد خبر : 82028
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱
صدرنشینی فیلم Old در نخستین هفته اکران


وب سایت Deadline در تازه‌ترین گزارش اختصاصی خود با محوریت باکس آفیس داخلی از صدرنشینی فیلم Old خبر داده است.

اکران Fast and Furious 9 و Black Widow باعث شده بود رونق تا حدودی به باکس آفیس بازگشته و امیدواری‌هایی نسبت به آینده آن به وجود بیاید اما ارقامی که در هفته‌های اخیر به ثبت رسیده‌اند چندان قابل‌توجه نیستند. دلایل این اتفاق را می‌توان در موارد مختلفی جستجو کرد که یکی از آن‌ها، کیفیت پایین فیلم‌ها است. اگرچه دو فیلم Old و Snake Eyes: G.I. Joe Origins برای نخستین بار در هفته گذشته روی پرده نقره‌ای آمدند، بازخوردهای ضعیفی را از سوی مخاطبان دریافت کرده‌اند. در نتیجه، مجموع فروش باکس آفیس داخلی در هفته گذشته نسبت به دو هفته پیش کاهشی ۲۵ درصدی را تجربه کرد تا از رقم ۹۱ میلیون و ۴۰۰ هزار دلار به ۶۹ میلیون دلار برسد.

وب سایت Deadline در تازه‌ترین گزارش مطلب خود با محوریت باکس آفیس داخلی از صدرنشینی فیلم Old خبر داده است. محصول یونیورسال پیکچرز که در بیش از ۳ هزار و ۳۰۰ سینما قابل‌تماشا بود، به فروشی ۱۶ میلیون و ۵۰۰ هزار دلاری بسنده کرد تا رتبه نخست باکس آفیس هفته گذشته را بدست بیاورد. Old، اثر ام نایت. شیامالان (M. Night Shyamalan) بوده که در پرونده هنری خود آثار شاخصی از جمله The Sixth Sense و Signs را دارد. در ضمن، داستان درباره دو خانواده است که در یک ساحل زیبا با یکدیگر ملاقات می‌کنند. آن‎‌ها در ادامه پی می‌برند حضور در ساحل باعث شده سرعت رشدشان به میزان قابل‌توجهی افزایش یابد. علاوه بر این، قادر نیستند از منطقه خارج شوند.

Snake Eyes: G.I. Joe Origins در نخستین هفته اکران داخلی خود ۱۳ میلیون و ۳۰۰ هزار دلار فروش داشت و روی رتبه دوم ایستاد. جدا از بازخوردهای منفی از سوی منتقدان و مخاطبان، عوامل دیگری از در فروش نه چندان بالا دخیل بوده‌اند. مورد اول، هنری گلدینگ (Henry Golding) است که نمی‌توان او را یک ستاره هالیوودی در نظر گرفت. مورد دوم به سیاست‌های بازاریابی پارامونت پیکچرز و هاسبرو مربوط می‌شود. این دو شرکت طی سال‌های اخیر به اندازه تبدیل شوندگان برای مجموعه G.I. Joe تبلیغ نکرده‌اند. در نتیجه، طبیعی است که مردم تمایلی برای دیدن اثر نداشته باشند.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.