صدا و سیما با مردم غریبه است/ کاربران خبرآنلاین نظر دادند

[ad_1] به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مهم‌ترین رویداد امسال کشور، انتخابات ریاست‌جمهوری است و تا روز انتخابات هم کمی بیش از یک ماه باقی مانده است و به زودی هم کاندیداها مانند دوره‌های قبل در تلویزیون حضور و برنامه‌های خود را ارائه خواهند کرد. از آن‌جایی که قرار است گفت‌وگوها و اعلام برنامه‌های کاندیداها از طریق صدا و سیما

کد خبر : 53711
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۹
صدا و سیما با مردم غریبه است/ کاربران خبرآنلاین نظر دادند

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مهم‌ترین رویداد امسال کشور، انتخابات ریاست‌جمهوری است و تا روز انتخابات هم کمی بیش از یک ماه باقی مانده است و به زودی هم کاندیداها مانند دوره‌های قبل در تلویزیون حضور و برنامه‌های خود را ارائه خواهند کرد. از آن‌جایی که قرار است گفت‌وگوها و اعلام برنامه‌های کاندیداها از طریق صدا و سیما پوشش داده شود، به همین دلیل خبرآنلاین نظر مخاطبان خود درباره رویکرد فعلی صدا و سیما و نحوه برخورد منصفانه و بی‌طرفانه این سازمان را در ایام انتخابات پرسید که در ادامه بخشی از این نظرها را می‌خوانید.

تلویزیون مردم را بی‌اعتماد کرده است

تعدادی از کاربران معتقد هستند که صدا و سیما در سال‌های اخیر کاملا جناحی برخورد کرده، بی‌طرف نبوده و اعتماد مردم را کاملا از دست داده است. یکی از مخاطبان با نام رضا در واکنش  به این عملکرد نوشت: «صدا و سیما نمی‌تواند منصف و بی‌طرف باشد و همان‌طور که تا کنون نشان داده، اعتمادی به آن نیست.»

یکی از کاربران بی‌نام هم نوشت: « گاهی یک سوال‌هایی می‌پرسید که آدم فکر می‌کند در مریخ زندگی می‌کنید و اصلا نمی‌دانید این‌جا چه خبر است، بی طرفی و انصاف را از نهادی انتظار داشته باشید که مستقل باشد، نه نهادی که تمام بودجه و سیاست‌گذاری‌ها و انتصاب‌ها و خط مشی‌هایش خارج از آن نهاد از جاهایی خاص ابلاغ می‌شود. نهادی که اسمش مردمی است.»

یکی از مخاطبان با نام محمد نیز در اعتراض به کیفیت برنامه‌های تلویزیون نوشت: «… بهتر است برفک پخش کند و بودجه بیت‌المال را مصرف نکند.»

مخاطب بی نام دیگری درباره این بی اعتمادی و بی‌توجهی نسبت به درخواست مردم نوشت: «صدا و سیما اصلا خودش را متعلق و متعهد به جامعه نمی‌داند، اهداف خودش و جناح خودش را دنبال می‌کند، حتی بی‌طرفی را که از محالات است، در یک مدت کوتاه هم نمی‌تواند اعتمادسازی کند. سال‌هاست که با سانسور، با حذف افراد و برنامه‌سازی‌های شدیدا جهت‌دار، اعتمادی باقی نگذاشته. خوشحالم که چندین سال است که برنامه‌های صدا و سیما را دنبال نمی‌کنم.»

کاربر دیگر خبرآنلاین در این‌باره نوشت: «صدا و سیما اگر قرار بود بی‌طرف باشد در طول این سال‌ها باید بی طرف می‌ماند. صدا و سیما با مردم غریبه است.»

صدا و سیما باید جانبدارانه برخورد کند

بخشی از مخاطبان هم معتقد بودند که اتفاقا صدا و سیما باید کاملا طرف‌دارانه برخورد کند و رویکردی داشته باشد که واقعیت‌ها را شفاف‌سازی کند و منفعت ملت ایران را بخواهد. 

عبدالکریم در این‌باره نوشت: «اتفاقا باید عملکرد متفاوت داشته باشد و زاویه‌دارها را معرفی کند.»

یکی از مخاطبان بی‌نام درباره بی‌طرفی صدا و سیما نوشت: «اصلا چرا باید بی‌طرف باشد؟! انقلاب کردیم که مردم را نسبت به واقعیت‌ها آگاه کنیم! چرا از واقعیت می‌ترسید؟ تلویزیون نباید بی طرف باشد.»

مخاطب دیگری هم معتقد است این رسانه نباید بی‌طرف باشد و در رابطه با این موضوع نوشت: «اتفاقا رسانه ملی نباید بین تفکر انقلابی و انفعالی بی‌طرف بماند.»

کاربر دیگری هم نوشت: «اصلا چرا باید بی‌طرف باشد؟ بالاخره یا باید حق را بگوید و یا کتمان کند! اصلا اگر حقایق را نگوید پس چرا به آن می‌گویند رسانه؟»

صدا و سیما با مردم غریبه است/ کاربران خبرآنلاین نظر دادند

صدا و سیما می‌تواند موثر باشد

عده‌ای از مخاطبان هم به آینده چشم دوختند و راهکارهایی دادند تا صدا و سیما بتواند بی‌طرف باشد و به همه اقشار به یک اندازه تریبون بدهد. کاربری با نام حسنعلی در رابطه با این موضوع نوشت: «صداوسیما در یک صورت می‌تواند بی‌طرف و موثر در نگاه مردم باشد و موجب افزایش مشارکت آن‌ها شود که به همه گروه‌های قانونی امکان حضور و اظهار نظر بدهد و تربیون برای همه باز باشد.»

شهرام هم نوشت: «پیشنهاد من این است که مجریانی شناخته شده به نمایندگی از ۸۰ میلیون نفر ایرانی بدون جانبداری و اغماض و با صداقت تمام از کاندیداها مسائل و مشکلات روز ایران را مطرح و در خصوص برنامه‌های عملیاتی برای رفع مشکلات مردم پرسشگری و ایشان را به چالش‌های اساسی وارد کنند، سپس برداشت منطقی و به حق خود را نسبت به پاسخ‌های ارائه شده کاندیداهای محترم به صورت شفاف و رو در رو با مردم بازگو نمایند و در نهایت قضاوت را به مردم واگذار نمایند. بدون شک انتخاب اصلح با مشارکت حداکثری انجام خواهد شد.»

مخاطب بی‌نامی هم نوشت: «بهترین راهکار این است که مسئولین صدا و سیما را در این چند سال کاملا خطی برخورد کردند و تمام امکانات آن را در اختیار و برای تبلیغ گروهی خاص قرار دادند از کار برکنار شوند. آن‌ها باعث شده تا اکثریت مردم از صدا و سیما رویگردان شوند.»

ابراهیم هم که یکی از کاربران خبرآنلاین است نوشت: «رسانه ملی با استفاده از کارشناسان دلسوز از همه سلایق سیاسی کشور و تهیه کنندگان کار بلد و خوش سابقه در افکار عمومی می‌تواند عملکرد عالی در انتخابات داشته باشد. معاندین و بدخواهان با هوچی‌گری می‌خواهند نظام را در تقابل با ملت قرار دهند و خود را دوست ملت ایران، طبیعی است که نظام اسلامی با ایجاد شفافیت و رفع تبعیض و مبارزه مستقل و عادلانه با فساد با مکرِ براندازها مقابله کند.»

۵۷۲۴۵

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.