صداوسیما دنبال پول است! – خبرآنلاین

[ad_1] علیرضا سرتیپی، مدیر فیلم‌نت: هر کسی ما را می بیند اظهار نگرانی می‌کند، ای کاش قبلا صحبت شده بود و تصمیمات خلق الساعه مانند بنزین گرفته نمی‌شد. با کل مساله، مشکل و ایراد دارم. به شورای انقلاب فرهنگی رفتیم گفتند حرف شما و همه چیز درست است اما یک دفعه مصوبه‌ای بیرون می آید

کد خبر : 370761
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷
صداوسیما دنبال پول است! – خبرآنلاین

[ad_1]

علیرضا سرتیپی، مدیر فیلم‌نت: هر کسی ما را می بیند اظهار نگرانی می‌کند، ای کاش قبلا صحبت شده بود و تصمیمات خلق الساعه مانند بنزین گرفته نمی‌شد. با کل مساله، مشکل و ایراد دارم. به شورای انقلاب فرهنگی رفتیم گفتند حرف شما و همه چیز درست است اما یک دفعه مصوبه‌ای بیرون می آید و آدم احساس پوچی می‌کند.
محمد صراف، مدیرعامل پلان: موضوعات ما همیشه وجود دارد و فقط آدم‌ها عوض می‌شوند. ما به صحبت کردن عادت کردیم. می‌گویند مشورت کردیم اما قانون دیگری بیرون می‌آید. این‌گونه برخورد کردن با صنعت برای کشور خجالت‌آور است.

حسین میرطاووسی، مدیر نماوا: در یک سال گذشته حدود ۲۰ هزار شغل به طور مستقیم و ۵۰ هزار شغل به طور غیر مستقیم درگیر پروژه ها بودند. هر چقدر فشارها بر ما بیشتر و سخت‌تر شود سرمایه‌گذاری‌های خود را جای دیگری خواهیم برد که راحت‌تر و بدون دغدغه است. عرصه بر ما تنگ شده، ما سهم بزرگی از بیننده‌ها و ساعت‌های ماهواره را گرفتیم چون توانستیم برای مردم سرگرمی بسازیم.
رامین موسوی، مدیر آپرا: دنبال این هستیم که بدانیم کدام رگولاتور می‌تواند این کار را انجام دهد. با توجه به تعارض‌های موجود ساترا، نمی‌تواند این کار را انجام دهد.

محمد شهبازی، مدیر فیلمناب: اگر مجموعه‌هایی مانند ما نباشند مخاطبانی وجود دارند که جذب شبکه‌های ماهواره‌ای خارجی می‌شوند. امروز ۲۰ و ۳۰ صدا و سیما افت مخاطب داشته و تحولات نشان می‌دهد که عملکرد صدا و سیما نقص‌هایی داشته است.

سعید رسول‌اف، مدیر چارخونه: توقع ما از وزارت ارشاد نقش‌آفرینی جدی بود و اگر زمینه برای بخش خصوصی فراهم می‌شد اتفاق‌های خوبی می‌افتاد. اگر قرار است مساله صورت و تصویر بررسی شود ما و صداوسیما باید با یک خط کش و تراز دیده شویم.

پروین حسینی، رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی فیلمسازی ایران: صحبت سر پول است. منافعی توسط بخش خصوصی تامین شده و تلویزیون به دنبال گرفتن آن است. اگر می‌خواهیم جنگ نرم را نبازیم باید متولی این ماجرا بخش خصوصی باشد. این حرف غلطی است که صدا و سیما مجوز دهد. این یک کار تخصصی است. با واگذاری کار به صدا و سیما، این امکان را دو دستی گرفته و تحویل شبکه‌های ماهواره‌ای داده می‌شود و جز ضرر برای مردم، دین و کشور به دنبال ندارد.

۵۷۵۷

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.