صحنه حذف شده جوکر در فیلم The Batman + زیرنویس فارسی

چنان که پیداست، در این کلیپ نشان داده می‌شود که جوکر همان ابتدای کار به بتمن می‌گوید که سالگردش است! اما چه سالگردی؟ ظاهرا یک سال پیش بتمن یکبار دیگر هم به سراغ جوکر رفته بود و حال پس از گذشت حدود ۱۲ ماه، او دوباره بازگشته تا اطلاعات جدیدی از او دریافت کند. سپس

کد خبر : 183717
تاریخ انتشار : شنبه ۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱
صحنه حذف شده جوکر در فیلم The Batman + زیرنویس فارسی


چنان که پیداست، در این کلیپ نشان داده می‌شود که جوکر همان ابتدای کار به بتمن می‌گوید که سالگردش است! اما چه سالگردی؟ ظاهرا یک سال پیش بتمن یکبار دیگر هم به سراغ جوکر رفته بود و حال پس از گذشت حدود ۱۲ ماه، او دوباره بازگشته تا اطلاعات جدیدی از او دریافت کند. سپس بتمن مستنداتی که هنگام گشتن دنبال معماهای ریدلر جمع کرده بود را برای جوکر می‌فرستد تا نظر او را درباره آخرین قتل‌های ادوارد نیگما بداند.

ظاهر جوکر در این صحنه کمی بیشتر مشخص است و می‌توانید کله او که ظاهرا آتش گرفته و آسیب دیده را بهتر مشاهده کنید. در کل این جوکر انگار از جنگ برگشته و سال‌های گذشته اتفاقاتی برای او افتاده که به این حال و روز افتاده است. جوکر اظهار می‌کند که ظاهرا ریدلر خیلی در کارش ریزبین و با دقت است، در حالی که خشونت بالایی در انجام کارهایش دارد. سپس او رو به بروس وین می‌گوید که می‌داند این فرد کیست و در واقع یک آدم ناشناخته است که به دنبال هدفی کاملا شخصی بوده و حتی خیلی از جهاتی به خود بتمن شباهت دارد!

او می‌گوید که همه این مردم به او نیاز دارند و از جهاتی به او بد کرده‌اند. بدین ترتیب، مشخص می‌شود که ریدلر ظاهرا سراغ کشتن افرادی خاص می‌رود که در حقیقت انسان‌های فاسد و بیخودی هستند و حقشان کشته شدن است. اما راهی که او برای این کار انتخاب کرده، باعث شده تا به یک قاتل سریالی تبدیل شود. سپس بتمن می‌پرسد که چرا ریدلر برای او رد به جای می‌گذارد، در حالی که جوکر در صحنه حذف شده فیلم The Batman جواب می‌دهد که شاید او از تو کینه‌ای به دل دارد، یا اینکه هدف اصلی او کشتن خود بتمن است.

به هر حال بتمن اظهار می‌کند که دیگر حرف‌های جوکر و مسخره کردن‌های او دارد وقتش را تلف می‌کند، و به همین دلیل می‌رود. اما درست پیش از آنکه بتمن از در خارج شود، جوکر نظر نهایی خود درباره این موضوع را اینطور بیان می‌کند که انگار خود بتمن هم هنوز مطمئن نیست که آیا واقعا ریدلر کار اشتباهی را انجام می‌دهد یا که نه. ریدلر افراد فاسد را از بین می‌برد، و این کار برخلاف ایده درستکاری نیست؛ اما روشی که او برای انجام کارش انتخاب کرده، اصلا درست نبوده و تبدیل شدن به یک قاتل سریالی جواب نخواهد بود! در واقع جوکر در این صحنه ثابت می‌کند که بروس وین دقیقا از چه چیزی می‌ترسد، با اینکه همچنان دستگیر کردن ریدلر الویت ۱ او خواهد بود.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.