صحبت‌های کارگردان فیلم Blade درباره شباهت‌ها و تفاوت‌های آن با سه‌گانه اصلی

طبق اعلام رسمی، بسام طارق (Bassem Tariq) کارگردان فیلم Blade ظاهرا روند ساخت این اثر به خوبی طی می‌شود و از طرفی آن‌ها نهایت تلاش خود را برای حفظ مرز بین سه‌گانه اصلی و این ریبوت انجام می‌دهند. اگر از طرفداران فیلم‌های قدیمی مارول باشید، یکی از فرنچایزهای محبوب این کمپانی را با نام Blade

کد خبر : 101415
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰
صحبت‌های کارگردان فیلم Blade درباره شباهت‌ها و تفاوت‌های آن با سه‌گانه اصلی


طبق اعلام رسمی، بسام طارق (Bassem Tariq) کارگردان فیلم Blade ظاهرا روند ساخت این اثر به خوبی طی می‌شود و از طرفی آن‌ها نهایت تلاش خود را برای حفظ مرز بین سه‌گانه اصلی و این ریبوت انجام می‌دهند.

اگر از طرفداران فیلم‌های قدیمی مارول باشید، یکی از فرنچایزهای محبوب این کمپانی را با نام Blade به خوبی به خاطر خواهید داشت. این مجموعه از سال ۱۹۹۸ با بازی وسلی اسنایپس شروع داستان زندگی خوناشام معروف مارول را رقم زده و طی یک سه گانه فوق‌العاده موفق، توانسته است تا سال ۲۰۰۴ این شخصیت را حفظ کند. با این حال از سال ۲۰۰۴ به بعد دیگر هیچ چیز طبق روال همیشگی بلید باقی نماند و این شخصیت رفته رفته از خاطر بسیاری از طرفداران پاک شد. با این وجود، دنیای سینمایی مارول در بزرگی را به سوی تمامی ابرقهرمانانی که در یک جهان جمع شده‌اند باز کرده و در این میان، جایگاه شخصیت بلید هم محفوظ مانده است. اما طبق روال مارول اگر قرار باشد تا بلید را هم وارد ماجرا کنیم، قاعدتا نیاز است تا یک داستان تازه برای او نوشته شده و نسخه MCU معرفی شود! به نحوی که حتی اگر لازم باشد، این مجموعه نیز به عنوان یک ریبوت در نظر گرفته می‌شود.

این ریبوت که ظاهرا قرار است تا بخشی از فاز چهارم دنیای سینمایی مارول باشد، همراه با دیگر ابرقهرمانان تازه MCU از جمله ددپول و چهار شگفت‌انگیز به دنیای سینمایی مارول اضافه شده و بازیگر آن نیز دیگر وسلی اسنایپس نخواهد بود؛ بلکه برنده جایزه اسکار، ماهرشالا علی نقش این شخصیت را بر عهده گرفته و بسام طارق نیز وظیفه کارگردانی این اثر را خواهد داشت. با این وجود، به گفته طارق هرقدر هم که آن‌ها در تازه‌سازی این شخصیت تلاش کنند، اما نمی‌توان هیچوقت هنرمندی اسنایپس را نادیده گرفت.

کارگردان فیلم Blade درباره تاثیراتی که وسلی اسنایپس داشته صحبت می‌کند



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.