صحبت‌های کنایه‌آمیز رحمتی پس از پیروزی

[ad_1] سیدمهدی رحمتی در نشست خبری بعد از بازی نساجی مقابل مومبای سیتی در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 24-2023، اظهار داشت: همانطور که در نشست خبری قبل از بازی گفته بودم هر دو تیم با شرایط مشابه روبه‌رو بودند و شانسی برای صعود به مرحله بعدی نداشتند. تیم جوان و تازه راه‌یافته

کد خبر : 436812
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲ - ۴:۵۳
صحبت‌های کنایه‌آمیز رحمتی پس از پیروزی

[ad_1]

سیدمهدی رحمتی در نشست خبری بعد از بازی نساجی مقابل مومبای سیتی در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 24-2023، اظهار داشت: همانطور که در نشست خبری قبل از بازی گفته بودم هر دو تیم با شرایط مشابه روبه‌رو بودند و شانسی برای صعود به مرحله بعدی نداشتند. تیم جوان و تازه راه‌یافته به لیگ قهرمانان آسیای نساجی اتفاق خوبی بود که از این مسابقات شش یا هفت امتیاز کسب کند و تجربه خوبی به دست بیاورد.

وی افزود: تمرینات خوبی را در مدت تعطیلی لیگ انجام دادیم. لیگ قهرمانان آسیا و بازی‌های ملی مطمئناً نیاز به تجربه دارد. تیمم در پنج بازی سه اخراجی داده است و هر بار بازیکن تیمم اخراج شده، با دو سه جلسه محرومیت روبه‌رو شده است. با تیم جوانی که داشتیم دستم خالی بود. شاید برخی از عزیزان گفتند نساجی می‌تواند یا باید از گروهش صعود کند، ولی چیزی که یک تیم لازم دارد، تجربه است و متأسفانه عدم تجربه و جوان بودن بازیکنان‌مان به ما لطمه زد. همانطور که مومبای سیتی بازیکن خارجی‌اش را نیاورد ما نیز چهار پنج بازیکن جوان را به زمین فرستادیم که اولین بار بود در لیگ قهرمانان آسیا بازی می‌کردند. شرایط بازی نرمال بود و خوب بازی می‌کردیم تا اینکه بی‌احتیاطی و بی‌تجربگی اتفاق افتاد و بازیکن تیم‌مان اخراج شد و تحت فشار قرار گرفتیم. در مجموع از نتیجه خوشحال نیستم و باید خیلی بیشتر کار کنیم و هنوز هیچ کاری در آسیا و لیگ انجام نداده‌ایم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در پاسخ به این سؤال که چرا تیمش در پنج دیدار قبلی خود در آسیا سه اخراجی داده است، گفت: بی‌تجربگی!

رحمتی درباره اینکه آیا از کسب شش امتیاز در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا رضایت دارد یا نه، گفت: کسب شش امتیاز در مرحله گروهی برای تیمی که برای بار اول در آسیا حضور یافته، امتیاز خوبی است و باعث می‌شود بازیکنان جوان تورنمنتی قوی را تجربه کنند. سال بعد بازیکنان جوان می‌توانند در لیگ برتر و حتی آسیا برای نساجی بازی کنند و کمک حال ما باشند. اگر بخواهم هیجانی درباره لیگ قهرمانان آسیا صحبت کنم، من به خودم و تیمم ایمان داشتم که می‌توانیم از این گروه صعود کنیم، اما بی‌تجربگی و اتفاقات ما را اذیت کرد. همه چیز از بازی با نوبهار ازبکستان آغاز شد و بازی را یک بر صفر جلو بودیم که دو هافبک‌مان مصدوم شدند و یک اخراجی دادیم. در آن جو و فشار، نزدیک به 50 دقیقه 10 نفره بازی کردیم. تیم ملی را دیدید که در بازی با ازبکستان در آن جو و فشار نتوانست نتیجه را حفظ کند. اگر از بازی با نوبهار با برد یا مساوی بیرون می‌آمدیم شانس صعود داشتیم، ولی شکست باعث شد تحت فشار قرار بگیریم.

وی ادامه داد: بعد از آن باید از سازمان لیگ و برنامه‌ریزی منظم و مرتب‌شان تشکر کنیم که هر سه روز برای‌مان بازی گذاشتند و تحت فشار کامل با تراکتور، سپاهان و سپس نوبهار بازی کردیم! تیمی که بازیکن نداشته باشد اذیت می‌شود. در ادامه این راه که فشار مسابقات آسیایی برداشته شود مطمئناً می‌توانیم اتفاقات خوبی را در لیگ برتر رقم بزنیم.

258 258

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.