صبحانه گرم زمستانی (8 ترکیب خوشمزه و گرم)

[ad_1] با سرد شدن هوا، بیدار شدن از خواب و آماده کردن یک صبحانه کامل و گرم کمی سخت است. به همین دلیل ما امروز می‌خواهیم چند صبحانه گرم زمستانی را معرفی کنیم که ظرف 15 دقیقه آماده می‌شوند و ارزش غذایی فوق العاده‌ای دارند. 8 صبحانه گرم زمستانی حتما این صبحانه ها را به

کد خبر : 439248
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۹:۲۶
صبحانه گرم زمستانی (8 ترکیب خوشمزه و گرم)

[ad_1]

صبحانه گرم زمستانی

با سرد شدن هوا، بیدار شدن از خواب و آماده کردن یک صبحانه کامل و گرم کمی سخت است. به همین دلیل ما امروز می‌خواهیم چند صبحانه گرم زمستانی را معرفی کنیم که ظرف 15 دقیقه آماده می‌شوند و ارزش غذایی فوق العاده‌ای دارند.

8 صبحانه گرم زمستانی

حتما این صبحانه ها را به رژیم غذایی تان اضافه کنید:

فرنی بلغور جو دو سر وانیلی

فرنی بلغور جو دو سر وانیلی - صبحانه گرم زمستانی

شما می‌توانید در یک روز سرد زمستانه یک کاسه فرنی بلغور جو دو سر وانیلی گرم میل کنید. برای آماده کردن این صبحانه خوشمزه تنها به مقداری شیر سویا، آرد جو دو سر، اسانس وانیل، دارچین، آجیل و یک موز نیاز دارید. برای شیرینی فرنی نیز از عسل استفاده کنید. مثل همیشه فرنی را بپزید و بعد روی آن مقداری آجیل و یک موز برش شده بریزید و میل کنید.

مخلوط شیر و تخم مرغ

برای تهیه این صبحانه ساده، تخم‌مرغ‌ها را درون یک کاسه بشکنید، سپس به آن مقداری شیر، نمک و فلفل اضافه کنید و هم بزنید. همچنین می‌توانید مقداری پنیر، سبزیجات و کمی نعناع خشک هم اضافه کنید. در آخر این تخم مرغ خوشمزه را یا در مایکروفر یا در تابه با مقدار کمی روغن زیتون بپزید.

نان تست آووکادو با تخم مرغ آب پز

نان تست آووکادو با تخم مرغ آب پز

برای تهیه این نان تست غنی از پروتئین یک عدد آووکادو را له کنید و با ادویه های دلخواه‌تان مخلوط کنید. سپس یک تخم مرغ را آب پز کرده برش دهید و کنار بگذارید، حالا نان تست برشته شده داغ را بردارید، روی آن آووکادو له شده بمالید و تخم مرغ ها را رویش قرار دهید. سپس روی آن نمک، فلفل سیاه و مقداری فلفل چیلی بپاشید و نوش جان کنید.

نان تست موز کره بادام زمینی

کره بادام زمینی را روی نان تست سبوس دار بمالید و برش‌های موز را روی آن قرار دهید. سپس کمی عسل و دارچین هم روی آن بریزید و میل کنید.

املت قارچ و اسفناج

املت قارچ و اسفناج- صبحانه گرم زمستانی

اگر دوست دارید اول صبح یک صبحانه کامل و پروتئنی میل کنید، قارچ‌ها را خلالی خرد کنید و درون تابه بریزید. سپس بچه اسنفاج‌ها را هم به قارچ ها اضافه کنید. در صورت نداشتن بچه اسفناج، اسفناج معمولی را خرد کنید و با قارچ‌ها تفت دهید. بعد از آن تخم مرغ‌ها را بشکنید و درون یک کاسه هم بزنید و به آن نمک و فلفل اضافه کنید. بعد از این که قارچ و اسفناج به طور کامل پخت تخم مرغ هم زده را روی آن بریزید و هم بزنید تا املت آماده شود. نوش جان!

یک کاسه کینوا گرم

کینوآ را بپزید و روی آن شیر بادام گرم، آجیل خرد شده، میوه‌های خشک و کمی دارچین بریزید و مخلوط کنید. این کاسه غلات هم مقوی است و هم سریع آماده می‌شود. طرز تهیه کینوآ را اینجا بخوانید.

پودینگ دانه چیا گرم

پودینگ دانه چیا گرم

دانه های چیا را با شیر گرم، کمی عسل و ادویه های مورد علاقه خود مثل دارچین مخلوط کنید. اجازه دهید چند دقیقه بماند تا غلیظ شود. سپس به آن انواع توت‌ها و آجیل‌های مورد علاقه‌تان را نیز اضافه کنید و میل نمایید.

پارفیت ماست یونانی

برای تهیه پارفیت ماست یونانی نصف کاسه ماست یونانی را با عسل، پوست لیمو رنده شده و مقداری آبلیمو و نعناع خرد شده مخلوط کنید. سپس روی آن میوه های زمستانی خرد شده را اضافه کنید و میل کنید. این پارفیت نه تنها سریع آماده می‌شود بلکه برای زمستان های سرد سرشار از پروتئین است که بدن را در طول سرما، گرم نگه می‌دارد. اگر دوست داشته باشید می‌توانید کمی سس شکلات گرم نیز به آن اضافه کنید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.