صبحانه خوردن هم لاکچری شد/ ارقام عجیب و غریب وعده صبحانه در معروف‌ترین هتل‌های کشور

معمولا یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های هتل‌ها صبحانه خاصشان است و در دنیای گردشگری بسیاری از هتل‌ها با رستوران و غذای مخصوص و بوفه صبحانه‌شان شناخته می‌شوند. افراد در این مکان‌های مطبوع و دل نشین می توانند با گوش دادن به موزیک کلاسیک، مدرن و لایت خودشان را به یک صبحانه کانتیننتال دعوت کنند؛ صبحانه ای

کد خبر : 283363
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۵
صبحانه خوردن هم لاکچری شد/ ارقام عجیب و غریب وعده صبحانه در معروف‌ترین هتل‌های کشور


معمولا یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های هتل‌ها صبحانه خاصشان است و در دنیای گردشگری بسیاری از هتل‌ها با رستوران و غذای مخصوص و بوفه صبحانه‌شان شناخته می‌شوند.

افراد در این مکان‌های مطبوع و دل نشین می توانند با گوش دادن به موزیک کلاسیک، مدرن و لایت خودشان را به یک صبحانه کانتیننتال دعوت کنند؛ صبحانه ای به سبک کاملا سنتی و ساده شامل نان‌های مختلف (تُست، کروسان، نان بریوش، مافین و…)، کره، انواع مربا، مارمالاد، عسل و انواع نوشیدنی (قهوه، چای، انواع آب میوه تازه، شکلات داغ و …)، تخم مرغ آب پز، سوسیس سرخ کرده در کنار نیمرو، خوراک لوبیا و عدسی.

بسیاری از هتل‌های کشور منوی صبحانه را برای افرادی که تنها قصد استفاده از رستوران و کافه هتل را برای سرو صبحانه دارند، از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۰ صبح به صورت بوفه ارائه می‌کنند. یعنی مهمانان خارج از هتل می توانند با پرداختن یک ورودی، میزی را رزرو کنند و انواع صبحانه هایی که روی میز رستوران یا کافه هتل به صورت سلف سرویس چیده شده را انتخاب کنند و برای سرو به میز خود بازگردند.

برای خوردن یک صبحانه در هتل های مختلف در شهرهای مختلف باید ورودی های متفاوتی پرداخت کنید. گران ترین ورودی صبحانه متعلق به هتل اسپیناس پلاس تهران با ورودی ۴۰۸ هزار تومان است اما در شهری مانند بانه این قیمت ها به نسبت تهران ارزان تر است. به عنوان مثال گران ترین صبحانه در هتل ۵ ستاره هاله بانه ۵۰ هزار تومان است که در قیاس با هتل های گران شهرهای دیگر ارزان ترین ورودی صبحانه محسوب می شود. البته هتل هایی مانند هتل داریوش کیش و پارسیان خزر چالوس با ورودی ۳۹۰ هزار تومان جزو هتل های گران برای سرو صبحانه به حساب می آیند. در گذشته ای نه چندان دور بسیاری از دوستان برای قرارهای دورهمی، خود را مهمان این این نوع از صبحانه های می کردند اما با قیمت های حالا،‌ شاید این گزینه از لیست بسیاری حذف شده است.

در جدول زیر مبلغ ورودی منوی صبحانه معروف ترین هتل های کشور را می بینید.

بیشتر بخوانید:

217



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.