صادرات سالانه 20 میلیون یوریی “تجهیزات پزشکی” کشور/ به 63 کشور صادرات داریم

[ad_1] هوشمند نیوز/کرمانشاه مدیرکل تجهیزات پزشکی سازمان غذا و دارو از صادرات سالانه 20 میلیون یورویی تجهیزات پزشکی خبر داد و افزود: در حال حاضر به 63 کشور دنیا صادرات داریم.  روح الله مزینانی، امروز (10 آبان) در نشست خبری سی و دومین اجلاس مدیران تجهیزات پزشکی کشور به میزبانی کرمانشاه، از صادرات سالانه 20 میلیون

کد خبر : 275188
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۰
صادرات سالانه 20 میلیون یوریی “تجهیزات پزشکی” کشور/ به 63 کشور صادرات داریم

[ad_1]

هوشمند نیوز/کرمانشاه مدیرکل تجهیزات پزشکی سازمان غذا و دارو از صادرات سالانه 20 میلیون یورویی تجهیزات پزشکی خبر داد و افزود: در حال حاضر به 63 کشور دنیا صادرات داریم. 

روح الله مزینانی، امروز (10 آبان) در نشست خبری سی و دومین اجلاس مدیران تجهیزات پزشکی کشور به میزبانی کرمانشاه، از صادرات سالانه 20 میلیون یورویی تجهیزات پزشکی کشور خبر داد و افزود: این حجم صادرات فقط مختص تجهیزاتی است که کفایت تولید داشته و بیش از حد نیاز کشور است.

وی افزود: قطعا ظرفیت بازار 1.5 میلیارد دلاری تجهیزات پزشکی کشور بیش از اینهاست، اما صادرات فقط در خصوص تجهیزاتی امکانپذیر است که کشور به آنها نیازی نداشته و فراتر از نیاز بازار باشند.

مدیرکل تجهیزات پزشکی سازمان غذا و دارو تصریح کرد: اگر تجهیزات پزشکی قرار باشد صادر شده و کشور پس از آن دچار کمبود شود، این امر پذیرفتنی نیست.

این مسئول گفت: ظرفیت ما در زمینه صادرات تجهیزات پزشکی بالاست، اما کشور با تحریم مواجه است و باید حساسیت ویژه ای در بحث تامین نیازهای داخل داشته باشیم و سپس به مرحله صادرات برسیم، بنابراین خودمان محدودیت هایی را در این زمینه اعمال کرده ایم که کشور با مشکل و کمبود مواجه نشود.

مزینانی گفت: هم اکنون بیش از 1600 مجوز صادراتی صادر شده و صادرات تجهیزات پزشکی به 63 کشور دنیا از جمله کشورهای اروپایی صورت می گیرد.

مدیرکل تجهیزات پزشکی سازمان غذا و دارو گفت: در برخی کشورها هم یک سری موانع تجاری وجود دارد که مشکلاتی را بر سر راه صادرات ایجادمی کند و در حال رفع آنها هستیم.

مزینای در ادامه با اشاره به پیشرفت های حوزه تجهیزات پزشکی گفت: در حال حاضر 40 درصد بازار تجهیزات پزشکی کشور، تولید داخل است و این روند رو به رشد ادامه دارد.

وی افزود: خوشبختانه طی این سالها علی رغم هم تحریم ها و سایر مشکلات تا به امروز کشور مشکلی در تامین تجهیزات پزشکی نداشته و نیازها در این زمینه مرتفع شده است.

مدیرکل تجهیزات پزشکی سازمان غذا و دارو گفت: هم اکنون دو هزار تولید کننده تجهیزات پزشکی در کشور فعال بوده و سه هزار توزیع کننده نیز در این زمینه فعالیت دارند.

انتهای پیام

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.