شیکل اسرائیل در مقابل دلار آمریکا: تحلیل فنی از اولین تظاهرات قضایی

[ad_1] دلار در برابر شیکل اسرائیل در طول تظاهرات چندین تظاهرات و تظاهرات در سال‌های اخیر در اسرائیل رخ داده است و به نظر می‌رسد که آخرین ناآرامی‌ها باعث کاهش شکل شده است. در حالی که اندازه‌گیری تأثیر ناآرامی اجتماعی بر نرخ ارز دشوار است، عناصر متعددی وجود دارند که بر ارزش یک ارز تأثیر

کد خبر : 327873
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۷
شیکل اسرائیل در مقابل دلار آمریکا: تحلیل فنی از اولین تظاهرات قضایی

[ad_1]

دلار در برابر شیکل اسرائیل در طول تظاهرات

چندین تظاهرات و تظاهرات در سال‌های اخیر در اسرائیل رخ داده است و به نظر می‌رسد که آخرین ناآرامی‌ها باعث کاهش شکل شده است. در حالی که اندازه‌گیری تأثیر ناآرامی اجتماعی بر نرخ ارز دشوار است، عناصر متعددی وجود دارند که بر ارزش یک ارز تأثیر می‌گذارند. در این پست، چگونگی تأثیر تظاهرات بر شیکل را مطالعه خواهیم کرد و گرایشات تاریخی را در لحظات آشفتگی اجتماعی در اسرائیل ارزیابی خواهیم کرد.

اعتراضات در اسرائیل اکنون بر اصلاحات قضایی احتمالی متمرکز شده است که معترضان ادعا می کنند به دموکراسی آسیب می زند. اما تعیین اینکه چه مقدار از این به طور خاص باعث تضعیف شیکل در میان عوامل دیگر مانند تقویت عمومی دلار، یا افزایش نرخ های بانک مرکزی اسرائیل، یا سایر عوامل اقتصادی مرتبط با اسرائیل شده است، دشوار است. با این حال، در داخل اسرائیل این باور رایج است که اعتراضات اخیر حداقل به شیکل کمکی نمی کند. در اینجا یک تحلیل فنی سریع از USD در مقابل ILS در 9 هفته ناآرامی گذشته ارائه شده است.

شیکل اسرائیل در مقابل دلار آمریکا: تحلیل فنی از اولین تظاهرات اصلاحات قضایی

در ناآرامی های اجتماعی گذشته چه اتفاقی برای شیکل افتاد؟

شیکل در ابتدا در طول اپیدمی COVID-19 سقوط کرد زیرا سرمایه گذاران ریسک گریزتر شدند و از کشورهای در حال ظهور مانند اسرائیل عقب نشینی کردند. اما، با ادامه تلاش اسرائیل برای واکسیناسیون و این کشور به عنوان یک پیشگام در مدیریت این بیماری همه گیر، شیکل افزایش یافت و به بهترین سطح خود در بیش از یک دهه گذشته در برابر دلار آمریکا رسید. اما، با آخرین تظاهرات، به نظر می رسد شیکل یک بار دیگر در حال ضعیف شدن است.

با نگاهی به تجمعات عدالت اجتماعی در سال 2011، شیکل ابتدا در برابر ارزهای اصلی سقوط کرد زیرا سرمایه گذاران به طور فزاینده ای برای مشارکت در اقتصاد اسرائیل تردید داشتند. با این حال، شیکل در اواخر سال بهبود یافت، زیرا تظاهرات هیچ پیامد سیاسی یا اقتصادی قابل توجهی نداشت.

اعتراضات علیه فساد و دولت در سال‌های 2018-2019 تأثیر چندانی بر شیکل نداشت زیرا محیط سیاسی در طول این دوره نسبتاً ثابت باقی ماند. با این وجود، با افزایش اتهامات فساد علیه نتانیاهو و در نهایت به کناره گیری او از قدرت در سال 2021، ارزش شیکل نوسان کرد.

در حالی که تظاهرات و ناآرامی‌های اجتماعی می‌توانند به نوسانات و عدم اطمینان بازار بیفزایند، تأثیر آنها بر شیکل اسرائیل اغلب محدود است و تحت تأثیر متغیرهای مختلفی مانند شرایط اقتصادی جهانی، رویدادهای سیاسی و انتخاب‌های سیاست پولی است. با این حال، به نظر می رسد تظاهرات کنونی تأثیر بیشتری بر شیکل دارد و مشاهده چگونگی پیشرفت وضعیت در آینده جالب خواهد بود..

در نهایت، آشفتگی های اجتماعی، مانند شورش های کنونی در اسرائیل، ممکن است تأثیر زیادی بر نرخ ارز یک کشور داشته باشد. در حالی که پیش بینی چگونگی تأثیر تظاهرات در نهایت بر شیکل دشوار است، سرمایه گذاران و معامله گران باید مراقب باشند و مراقب اوضاع باشند.

برای مشاهده بیشتر به سایت ForexLive.com مراجعه کنید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.