شیلات و اقیانوس های کانادا و دولت Listuguj Mi’gmaq به توافق رسیدند در فصل پاییز خرچنگ تجاری

[ad_1] 14 آگوست 2021 اتاوا ، انتاریو – دولت کانادا به روابط خود با مردم بومی و احترام به معاهدات صلح و دوستی بین ملت های ما متعهد است. به همین دلیل است که شیلات و اقیانوس های کانادا (DFO) با دولت Listuguj Mi’gmaq (LMG) همکاری می کنند تا فعالیت های ماهیگیری را به نحوی

کد خبر : 89859
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۳:۲۲
شیلات و اقیانوس های کانادا و دولت Listuguj Mi’gmaq به توافق رسیدند در فصل پاییز خرچنگ تجاری

[ad_1]

14 آگوست 2021

اتاوا ، انتاریو – دولت کانادا به روابط خود با مردم بومی و احترام به معاهدات صلح و دوستی بین ملت های ما متعهد است. به همین دلیل است که شیلات و اقیانوس های کانادا (DFO) با دولت Listuguj Mi’gmaq (LMG) همکاری می کنند تا فعالیت های ماهیگیری را به نحوی که با حقوق ، علایق و حاکمیت داخلی آنها سازگار است ، اجرا کنند.

امروز ، برنادت جردن ، وزیر شیلات ، اقیانوس ها و گارد ساحلی کانادا ، اعلام کرد که DFO با LMG به توافق رسیده است تا یک فصل صید کوتاه ماهی خرچنگ تجاری را تأمین کند تا به انعطاف پذیری بیشتر جامعه در انجام فعالیت های ماهیگیری خود کمک کند.

ماهیگیری خرچنگ تجاری مجاز پاییزه در منطقه 21B ماهیگیری خرچنگ انجام می شود ، منطقه ای که در آن LMG به طور سنتی صید خرچنگ تجاری بهاره خود و صید ماهی خرچنگ غذایی پاییزه ، اجتماعی و تشریفاتی (FSC) را در دو دهه گذشته انجام داده است. این فصل ماهیگیری تجاری به دارندگان مجوز ، از جمله LMG ، حق فروش محصولات صید شده در فصل پاییز را می دهد. همه دارندگان مجوزهای تجاری LFA 21B ، غیر بومی و بومی ، در این فصل تجاری پاییزی فرصت ماهیگیری خواهند داشت. برداشت کنندگان می توانند شرکت کنند یا نه ، و شرایط مجوز یکسان برای همه شرکت کنندگان اعمال می شود.

این فصل ماهیگیری تجاری پاییزی کوتاه ، تلاش ماهیگیری مجاز سالانه در LFA 21B را افزایش نمی دهد و تعداد کل روزهای تله افزایش نمی یابد. برای اطمینان از این امر ، حداکثر تلاش مجاز در LFA 21B بین ماهیگیری پاییزی و بهاری تقسیم می شود که به انتخاب دارندگان مجوز توزیع می شود.

برای محاسبه تلاش ماهیگیری در پاییز ، ضریب قابلیت جذب 7 به کار می رود ، که این واقعیت را در نظر می گیرد که خرچنگ به راحتی در پاییز صید می شود تا بهار. این بدان معناست که برای هر روز تله مجاز که یک دارنده مجوز در پاییز ماهیگیری می کند ، هفت روز دام از تلاش ماهیگیری مجاز در فصل بهار بعدی کسر می شود.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.