شیف می‌گوید که فهرست ترحیم‌های بیت کوین در سال 2022 در 3 سال اول پیشی گرفته است، به احتمال زیاد بیت کوین زیر 10 هزار دلار سقوط خواهد کرد – اخبار ویژه بیت کوین

در حالی که قیمت بیت کوین به سطوحی کاهش یافته است که از ژانویه 2022 مشاهده نشده است، تعدادی از مخالفان فکر می کنند بیت کوین در بستر مرگ است. داده های حاصل از فهرست مرگ بیت کوین نشان می دهد که رمزارز پیشرو هفت بار در سال 2022 مرده است، و از سه سال

کد خبر : 204821
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۷:۳۰
شیف می‌گوید که فهرست ترحیم‌های بیت کوین در سال 2022 در 3 سال اول پیشی گرفته است، به احتمال زیاد بیت کوین زیر 10 هزار دلار سقوط خواهد کرد – اخبار ویژه بیت کوین


در حالی که قیمت بیت کوین به سطوحی کاهش یافته است که از ژانویه 2022 مشاهده نشده است، تعدادی از مخالفان فکر می کنند بیت کوین در بستر مرگ است. داده های حاصل از فهرست مرگ بیت کوین نشان می دهد که رمزارز پیشرو هفت بار در سال 2022 مرده است، و از سه سال اول مرگ سالانه پیشی گرفته است که توسط متنفران از بیت کوین نوشته شده است. آخرین آگهی ترحیم نوشته شده در مورد بیت کوین که توسط روزنامه‌نگار مالی، جان پلندر، نوشته شده است، ادعا می‌کند که دارایی رمزنگاری پیشرو از سناریوی «احمق‌های بزرگتر» پیروی می‌کند.

فهرست ترحیم بیت کوین در سال 2022 از 3 سال اول به اصطلاح مرگ و میر در سال پیشی گرفت.

در طول 13 سال بیت‌کوین، بسیاری از روزنامه‌نگاران، اقتصاددانان، تحلیل‌گران و کارشناسان مالی، دارایی پیشرو ارز دیجیتال را «مرده» یا «بسیار نزدیک به مرگ» می‌دانند. در واقع، این نوع نظرات به قدری اتفاق می افتد که تیم در 99bitcoins.com فهرستی به نام “مرحوم بیت کوین” را تنظیم کرد. داده های این وب سایت نشان می دهد که بیت کوین (BTC) از زمان شروع لیست در سال 2010، 447 بار مرده است. این نظر خاص که می گوید بیت کوین مرده است، در 15 دسامبر 2010 در پستی به نام: “چرا بیت کوین نمی تواند باشد” نوشته شده است. واحد پول.”

شیف می‌گوید «به احتمال زیاد بیت‌کوین زیر ۱۰ هزار دلار سقوط می‌کند»، فهرست ترحیم بیت‌کوین ۲۰۲۲ در ۳ سال اول پیشی گرفت.
بیت کوین در سال 2022 در مجموع هفت بار “مرده” شده است.

با ادامه سال ها، آگهی های ترحیم بیت کوین بیشتر منتشر می شد و در طول دوره صعودی سال 2017، 124 آگهی ترحیم بیت کوین به پورتال وب اضافه شد. سال بعد در سال 2018، بیت کوین 93 بار مرد و در سال 2019، تنها 41 مرگ ثبت شد. سال 2020 شاهد تعداد کمتری از آگهی های ترحیم بیت کوین بود، زیرا در سال فقط 14 مورد در وب سایت ذکر شد. در سال 2021، آگهی های ترحیم بیت کوین دوباره سرعت خود را افزایش داد و دارایی پیشرو ارز دیجیتال شاهد 47 آگهی ترحیم در مورد به اصطلاح مرگ خود بود.

در سال 2022، تنها هفت آگهی ترحیم بیت کوین ثبت شده است، اما این سال به پایان نرسیده است و نسبت به سال های 2010، 2011 و 2012 از نظر تعداد مرگ سالانه تا کنون پیشی گرفته است. قیمت بیت‌کوین در هفته‌های اخیر کاهشی را تجربه کرده است و این امکان وجود دارد که امسال نیز آگهی‌های ترحیم بیت‌کوین بیشتری اضافه شود. آخرین آگهی ترحیم فهرست شده در 99bitcoins.com توسط جان پلندر، روزنامه نگار مالی بریتانیایی و ستون نویس فایننشال تایمز (FT) نوشته شده است. این پست به این صورت فهرست شده است: «بیت‌کوین از احمق‌های بزرگ تمام خواهد شد»، بیانیه‌های پلندر از سرمقاله ماه آوریل خود نقل می‌کند. در حالی که Plender به بیت کوین اعتقادی ندارد، ستون نویس FT فکر می کند بلاک چین یک فناوری قدرتمند است.

پلندر در سرمقاله FT خود می نویسد: «نمی توان قدرت شگفت انگیز فناوری بلاک چین را انکار کرد، که اینجا ماندگار شده است. با این حال، بیت کوین برای اکثر انسان ها ناملموس، خطرناک و غیرقابل درک است. در حالی که به طور فزاینده‌ای در بین سرمایه‌گذاران حرفه‌ای مقبولیت پیدا می‌کند، عملکرد آن در سال جاری باور آن را سخت می‌کند که بتواند طلا را از موقعیت خود به عنوان سوراخ پیچ نهایی برای پول ترسناک سقوط کند. این روزنامه نگار مالی می افزاید:

در مورد بعد فرهنگی مهم بحث، بیت کوین، کندر و مر فاقد حلقه خاصی است. عرضه احمقان بزرگتر به مرور زمان تمام خواهد شد.

پیتر شیف باگ طلا می‌گوید قیمت‌های کمتر از 10 هزار دلاری بیت‌کوین «بسیار محتمل» است، نظرسنجی اخیر شیف نشان می‌دهد که 54 درصد از 37000 نفر می‌گویند که همچنان HODL خواهند داشت.

در حالی که بیت کوین نمرده است، این ارز دیجیتال همچنان مخالفان زیادی مانند نوریل روبینی، اقتصاددان ایرانی-آمریکایی، و پیتر شیف، اقتصاددان و حشرات طلا دارد. شیف باگ طلا معتقد است که ارزش بیت کوین و سایر دارایی های رمزنگاری شده همچنان در حال کاهش است. شیف اخیرا برگزار شد نظرسنجی در توییتر پس از اینکه او گفت: “اگر بیت کوین به طور قاطع به زیر 30 هزار دلار سقوط کند، به نظر می رسد که به احتمال زیاد به زیر 10 هزار دلار سقوط کند.” شیف سپس اضافه کرد که این بدان معناست که هر دارنده بیت کوین باید تصمیم مهمی بگیرد. “چه کار خواهی کرد؟” شیف پرسید. “بهتر است همین الان تصمیم بگیری تا وحشت نکنی و یک تصمیم عجولانه در لحظه نگیری.”

شیف می‌گوید «به احتمال زیاد بیت‌کوین زیر ۱۰ هزار دلار سقوط می‌کند»، فهرست ترحیم بیت‌کوین ۲۰۲۲ در ۳ سال اول پیشی گرفت.
نتایج نظرسنجی اخیر پیتر شیف که 37132 رای به دست آورد.

شیف سپس یک نظرسنجی در تاپیک توییتر خود به جای گذاشت که به مردم برخی از انتخاب ها را در مورد اینکه چه کاری انجام دهند می دهد. گزینه اول «زیر 30 هزار دلار نخواهد شد» بود که 19.6 درصد از 37000 رای را دریافت کرد. 54.5 درصد گفتند که «HODL» را انجام می دهند و 15.5 درصد گفتند که فروش و خرید کمتری خواهند داشت. تقریباً 10.4 درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی گفتند که بیت کوین را می فروشند و دوباره خرید نمی کنند. از نظر شیف بیت کوین همیشه مرده خواهد بود و او از صمیم قلب معتقد است که فلز گرانبها طلا همچنان به اوج خود ادامه خواهد داد.

شیف: «افت 6 درصدی بیت کوین در آخر هفته در واقع یک شاخص اصلی از ضعف در سایر دارایی‌های ریسک بود، زیرا معاملات آتی بازار سهام 1 درصد کاهش یافت. گفت در روز دوشنبه. منتقد بیت کوین افزود: زمانی که سرمایه گذاران متوجه شوند که افزایش نرخ های فدرال رزرو منجر به رکود می شود اما کاهش قابل توجهی در تورم نخواهد داشت، طلا به اوج خود می رسد.

برچسب ها در این داستان

2017، 2020، 99bitcoins.com، تحلیلگران، بیت کوین، بیت کوین (BTC)، مرگ های بیت کوین، بیت کوین مرده است، درگذشت بیت کوین، بیت کوین، بیت کوین مرده، مرگ های بیت کوین، مرده، بیت کوین مرده، بیت کوین مرده، مرگ، اقتصاددان، اقتصاددانان، مداحی , حشره طلایی, روزنامه نگاران, روشنگران, نوریل روبینی, درگذشت, درگذشت, پیتر شیف, طرح پونزی, کارشناسان, شیف 10 هزار دلاری, نظرسنجی شیف, مرگ های تک رقمی, شکاکان

نظر شما در مورد لیست مرگ های بیت کوین که در 99bitcoins.com میزبانی شده است و نظر جان پلندر چیست؟ نظر شما در مورد نظر پیتر شیف در مورد بیت کوین و نظرسنجی اخیرش در توییتر چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های کاربردی غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.