شیخ حمد سالم با همکاری هر دو طرف برای توسعه یک شهر هوشمند در امارات متحده عربی، سهامدار MaskEX می شود – انتشار مطبوعاتی Bitcoin News

[ad_1] بیانیه مطبوعاتی بیانیه مطبوعاتی. شیخ حمد رکاد سالم حمد علامری، یکی از اعضای شناخته شده صندوق ثروت مستقل (SWF) از خانواده سلطنتی در ابوظبی، امارات متحده عربی، پس از امضای یادداشت تفاهم (MOU) برای ایجاد یک شهر هوشمند در دبی، امارات متحده عربی. شیخ حمد رکاد سالم حمد علامری با مشارکت مستقیم در توسعه

کد خبر : 296993
تاریخ انتشار : جمعه ۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰
شیخ حمد سالم با همکاری هر دو طرف برای توسعه یک شهر هوشمند در امارات متحده عربی، سهامدار MaskEX می شود – انتشار مطبوعاتی Bitcoin News

[ad_1]

بیانیه مطبوعاتی. شیخ حمد رکاد سالم حمد علامری، یکی از اعضای شناخته شده صندوق ثروت مستقل (SWF) از خانواده سلطنتی در ابوظبی، امارات متحده عربی، پس از امضای یادداشت تفاهم (MOU) برای ایجاد یک شهر هوشمند در دبی، امارات متحده عربی.

شیخ حمد رکاد سالم حمد علامری با مشارکت مستقیم در توسعه اجتماعی و انسانی امارت و ایجاد کشوری پایدار و مبتنی بر دانش، حامی بزرگ چشم‌انداز 2030 ابوظبی است.

MaskEX یک شرکت کانادایی است. الزامات برنامه انطباق MSB را با موفقیت انجام داده است و اکنون کاملاً آماده است تا با مقررات برنامه انطباق SCA و VARA در دبی، امارات متحده عربی مطابقت داشته باشد. MaskEX یک سیستم پرداخت را بر اساس اصل “کیف پول شما، راه شما” توسعه داده است، که هدف آن آسان کردن زندگی برای ساکنان با ارائه یک روش راحت و امن برای انجام پرداخت ها و مدیریت تراکنش های مالی است. علاوه بر این، این سیستم همچنین از اقدامات امنیتی پیشرفته برای محافظت از اطلاعات شخصی و مالی کاربران در برابر کلاهبرداری و سرقت هویت استفاده می کند.

این شرکت به شاهکارهای باورنکردنی دست یافته است و در حال ساخت فناوری های نوآورانه برای توسعه شهرهای هوشمند است. مشارکت بین MaskEX و شیخ به دلیل دیدگاه مشترک آنها از یک شهر هوشمند آغاز شد.

در سال گذشته، این شرکت توجه زیادی را از سوی بازرگانان و سرمایه گذاران در بازار امارات به خود جلب کرد که منجر به تحقیقات گسترده و ایده توسعه یک مفهوم جدید از یک شهر هوشمند در امارات شد. MaskEX از فناوری نوآورانه خود برای بهبود کیفیت و دسترسی به خدمات و افزایش کارایی و پایداری استفاده خواهد کرد. علاوه بر این، MaskEX اکنون با یک شرکت حسابرسی BIG 4 برای محافظت از اکوسیستم و زیرساخت بلاک چین همکاری می کند.

MaskEX پس از تکمیل استراتژی و پیاده سازی خود برای بازار امارات متحده عربی، قصد دارد به منطقه MENA گسترش یابد تا به مردم خدمت کند و به آنها کمک کند تا با شهرهای هوشمند سازگار شوند. با توجه به محبوبیت منطقه MENA به عنوان یک مقصد گردشگری و جامعه متنوع مهاجران آن، MaskEX قادر خواهد بود سرمایه گذارانی از صنایع مختلف را جذب کند.

برای درک کامل پتانسیل شهرهای هوشمند، MaskEX با خرده فروشان سبک زندگی همکاری خواهد کرد. این شرکت تاکنون صدها تفاهم نامه با بازرگانان در کشورهای مختلف امضا کرده است که به مشتریان این امکان را می دهد تا با اسکن ساده کیف پول خود، هزینه محصولات، خدمات و حتی هزینه های زندگی خود را بپردازند.

هنگامی که از اریک یانگ، مدیرعامل MaskEX در مورد مفهوم شهر هوشمند پرسیده شد، گفت: «مفهوم شهر هوشمند بخش‌های زیادی را پوشش می‌دهد. شروع از مراقبت های بهداشتی، تولید، و بسیاری دیگر. مهم ترین مفهوم جدید با راه حل های ما است. ما تا حد زیادی به تحقق این چشم انداز کمک خواهیم کرد.»

با حمایت سهامدار جدید MaskEX، شیخ حمد بن راکد بن سالم بن راکد، MaskEX انتظار دارد که محیطی منحصر به فرد در بازار امارات ایجاد کند تا FDI بیشتری را در منطقه جذب کند و راه حل های نوآورانه ای در بازار ایجاد کند. در نتیجه، MaskEX دفتر مرکزی خود را از کانادا به دبی، امارات متحده عربی منتقل خواهد کرد.

اپلیکیشن MaskEX اکنون به کاربران امکان دسترسی به خدمات مختلف صنعت دیجیتال را می دهد که از طریق اپلیکیشن قابل دسترسی هستند.

جامعه و رسانه های اجتماعی:

سایت اینترنتی |توییتر| تلگرام| لینکدین

اطلاعات تماس:

MaskEX Global

بازاریابی و روابط عمومی تاتا کولاریا

ایمیل: [email protected]


این یک بیانیه مطبوعاتی است. خوانندگان باید قبل از انجام هر گونه اقدامی در رابطه با شرکت تبلیغ شده یا هر یک از شرکت های وابسته یا خدمات آن، بررسی های لازم را انجام دهند. Bitcoin.com به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در بیانیه مطبوعاتی ندارد.

رسانه ها

Bitcoin.com منبع برتر برای همه چیزهایی است که مربوط به رمزنگاری است. با تیم رسانه در [email protected] تماس بگیرید تا در مورد انتشارات مطبوعاتی، پست های حمایت شده، پادکست ها و گزینه های دیگر صحبت کنید.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.