شیب تند افزایش قیمت خودرو در بازار/ آخرین قیمت سمند، پژو، شاهین، ساینا، تیبا و کوییک + جدول

[ad_1] به گزارش خبرگزاری هوشمند نیوز، روند قیمت‌ها در بازار خودرو صعودی است. گزارش‌ها حاکی از آن است که به دلیل نوسان قیمت‌ها، در حال حاضر نه خریداری در بازار خودرو دیده می‌شود و نه فروشنده‌ای. آن‌طور که فعالان بازار می‌گویند؛ شرایط بازار به گونه‌ای است که خرید و فروش در حد صفر قرار دارد

کد خبر : 481521
تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱:۰۳
شیب تند افزایش قیمت خودرو در بازار/ آخرین قیمت سمند، پژو، شاهین، ساینا، تیبا و کوییک + جدول

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری هوشمند نیوز، روند قیمت‌ها در بازار خودرو صعودی است. گزارش‌ها حاکی از آن است که به دلیل نوسان قیمت‌ها، در حال حاضر نه خریداری در بازار خودرو دیده می‌شود و نه فروشنده‌ای.

آن‌طور که فعالان بازار می‌گویند؛ شرایط بازار به گونه‌ای است که خرید و فروش در حد صفر قرار دارد و رکود بازار حتی عمیق‌تر شده است.

بابک صدرایی، کارشناس بازار خودرو درباره وضعیت بازار خودرو می‌گوید: همه ساله یک سوال تکراری برای خریداران خودرو در یک سیستم اقتصادی بی‌ثبات است. قبلاً هم اشاره کردم که خریدار امروز برنده فردا خواهد بود، زیرا در هر صورت کشور دچار اقتصاد تورمی بوده و پیش‌بینی می‌شود که با شرایط موجود، حداقل ۴۰ درصد الی ۶۰ درصدی تورم وجود داشته باشد.

آخرین وضعیت بازار خودرو

گزارش‌ها حاکی از آن است که پراید ۱۵۱ SE مدل ۱۴۰۳ در بازار خودرو به قیمت ۳۴۲ میلیون تومان رسید. پراید ۱۵۱ SE مدل ۱۴۰۲ نیز به قیمت ۳۲۲ میلیون تومان رسیده است.

در این میان، پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما مدل ۱۴۰۲ هم در بازار ۶۶۵ میلیون تومان به فروش رفت. پژو ۲۰۷ دنده‌ای مدل ۱۴۰۳ در حدود ۸۱۰ میلیون تومان قیمت پیدا کرد. پژو ۲۰۷ پانوراما اتوماتیک TU۵P مدل ۱۴۰۳ هم یک میلیارد و ۷۰ میلیون تومان قیمت داشت. اما پژو ۲۰۷ تیپ ۵ مدل ۱۴۰۲ به قیمت ۶۸۵ میلیون تومان فروخته شد. در عین حال، پژو پارس ELX-TU۵ مدل ۱۴۰۲ در حدود ۸۳۵ میلیون تومان شد. پژو پارس LX مدل ۱۴۰۲ هم ۸۳۰ میلیون تومان قیمت پیدا کرد.

بنا به این گزارش، تارا اتوماتیک V۲ مدل ۱۴۰۳ در بازار یک میلیارد تومان قیمت پیدا کرد. همچنین تیبا صندوق دار SX بنزینی مدل ۱۴۰۱ در بازار ۳۹۵ میلیون تومان به فروش رفت. تیبا هاچ بک EX مدل ۱۴۰۱ هم در بازار به قیمت ۴۰۰ میلیون تومان رسید.

گزارش‌ها از بازار خودرو نشان می‌دهد دنا پلاس اتوماتیک توربو آپشنال مدل ۱۴۰۳ یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بود. راناپلاس مدل ۱۴۰۳ هم ۶۵۰ میلیون تومان به فروش رفت. همچنین ساینا S دنده ای بنزینی مدل ۱۴۰۳ در بازار ۴۵۰ میلیون تومان قیمت پیدا کرد. اما سمند سورن پلاس EF۷ دوگانه‌سوز مدل ۱۴۰۳ در حدود ۸۴۰ میلیون تومان فروخته شد. شاهین G اتومات CVT مدل ۱۴۰۳ هم ۹۰۰ میلیون تومان قیمت پیدا کرد. همچنین کوییک GX L دنده ای مدل ۱۴۰۳ به قیمت ۴۴۰ میلیون تومان به فروش رفت.

شیب تند افزایش قیمت خودرو در بازار/ آخرین قیمت سمند، پژو، شاهین، ساینا، تیبا و کوییک + جدول

۲۲۳۲۲۵

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.