شیبا اینو SHIB Metaverse را با بیش از 100 هزار قطعه زمین ارائه می کند – اخبار بیت کوین متاورس

[ad_1] Shiba Inu، پروژه meme-coin که از dogecoin تقلید می‌کند، اعلام کرده است که برداشت خود را از متاورژن ارائه می‌کند. این پروژه که “Shib: The Metaverse” نام دارد، بیش از 100 هزار قطعه زمین را برای باز کردن قفل در زمان های مختلف معرفی می کند. تیم Shiba Inu همچنین قیمت قطعه‌ها را که

کد خبر : 187093
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۷:۰۰
شیبا اینو SHIB Metaverse را با بیش از 100 هزار قطعه زمین ارائه می کند – اخبار بیت کوین متاورس

[ad_1]

Shiba Inu، پروژه meme-coin که از dogecoin تقلید می‌کند، اعلام کرده است که برداشت خود را از متاورژن ارائه می‌کند. این پروژه که “Shib: The Metaverse” نام دارد، بیش از 100 هزار قطعه زمین را برای باز کردن قفل در زمان های مختلف معرفی می کند. تیم Shiba Inu همچنین قیمت قطعه‌ها را که به مکان آن‌ها بستگی دارد، اعلام کرد و توضیح داد که به‌جای توکن اصلی متاورس، به‌عنوان اتر فروخته می‌شوند.

Shiba Inu برای راه اندازی Puppy Metaverse

Shiba Inu، یکی از میم توکن‌هایی که با تقلید از ایده dogecoin، اولین meme-coin راه‌اندازی شد، اکنون توسعه ابتکار متاورس خود را اعلام کرده است. این پروژه که «Shib: The Metaverse» نام دارد، مستقیماً با Shiboshis، مجموعه‌ای از NFT که قبلاً منتشر شده بود، ادغام خواهد شد. این تیم مشخص کرد که این پروژه توسط یک استودیوی بازی سازی شخص ثالث که هنوز نامش فاش نشده است، توسعه خواهد یافت.

بر اساس اطلاعیه ای که توسط تیم پروژه صادر شده است:

شیب: متاورس نقطه اوج تاریخ ما به عنوان یک جامعه است که به طور مجازی در لایه ای از تصاویر زیبا نمایش داده می شود که نوآوری و اتحاد ما را با مکانی که واقعاً خانه نامیده شود به نمایش می گذارد.

علاوه بر این، این اعلامیه اعلام می‌کند که تمام توکن‌های موجود در محیط Shiba Inu نقش مهمی در متاورس ایفا می‌کنند و جامعه «تعامل زیادی» در این محیط مجازی خواهد داشت.


زمین ها و قیمت ها

هدف “Shib: The Metaverse” داشتن یکی از بزرگترین نقشه های زمین در مقایسه با پروژه های مشابه است. این تیم تأیید کرد که بیش از 100 هزار قطعه زمین ایجاد خواهد شد که می‌توان از آنها برای چیزی بیش از تزئینات استفاده کرد. در حالی که هیچ توضیحی در مورد نحوه کسب درآمد از این توطئه ها وجود نداشت، تیم توسعه Shiba Inu اظهار داشت:

کاربران صاحب زمین در Shib: Metaverse می‌توانند درآمد غیرفعال ایجاد کنند، منابع درون بازی را جمع‌آوری کنند و جوایزی ایجاد کنند.

بخشی از این توطئه‌ها توسط تیم نگهداری می‌شود تا به عنوان مکان‌های مشترک مورد نیاز برای حرکت بازیکنان در سراسر نقشه متاورس مورد استفاده قرار گیرد. هر یک از این قطعه ها بسته به لایه های متاورسی که قطعه در آن گروه بندی می شود، قیمت متفاوتی خواهد داشت.

قیمت قطعات زمین به جای SHIB، نماد اصلی پروژه، به اتر اعلام شد، تصمیمی که تیم باید توضیح می داد. ایشان در این خصوص بیان کردند:

از آنجایی که ما از وجوه جمع‌آوری‌شده برای پرداخت هزینه توسعه Metaverse استفاده خواهیم کرد، تیم تصمیم گرفته است از یک کوین خنثی استفاده کند که می‌تواند به استیبل کوین فروخته شود تا تمام منابع را پرداخت کند.

نظر شما در مورد پروژه متاورس شیبا اینو چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

sergio@bitcoin.com'

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر وارد بازی می‌کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد، وارد حوزه رمزنگاری شد. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا، و تحت تاثیر قرار گرفتن از رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می‌کند. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.