شکوفا شدن نگرانی های سرایت Evergrande باعث می شود که چین گسترش یابد

میزان سود سرمایه گذاری نیز به بیشترین میزان خود در بیش از دو ماه گذشته رسید. کیم اینگ تان ، تحلیلگر اعتباری در S&P Ratings ، در گزارشی گفت: “ما این خطر را می بینیم که تصحیح بی نظم در بازار املاک باعث کاهش شدید قیمت ها و ضربه زدن به ثروت شخصی صاحبان خانه

کد خبر : 116611
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲
شکوفا شدن نگرانی های سرایت Evergrande باعث می شود که چین گسترش یابد


میزان سود سرمایه گذاری نیز به بیشترین میزان خود در بیش از دو ماه گذشته رسید.

کیم اینگ تان ، تحلیلگر اعتباری در S&P Ratings ، در گزارشی گفت: “ما این خطر را می بینیم که تصحیح بی نظم در بازار املاک باعث کاهش شدید قیمت ها و ضربه زدن به ثروت شخصی صاحبان خانه شود.”

چنین رویدادی همچنین می تواند به زیان های بزرگ سرمایه گذاران در محصولات مدیریت ثروت و پیمانکاران و شرکت های خدماتی که از توسعه دهندگان حمایت می کنند ، کمک کند. “

اورگراند به دنبال دو پرداخت از دست رفته دیگر در ماه سپتامبر ، در سه اوراق قرضه در روز دوشنبه نزدیک به 150 میلیون دلار کوپن پرداخت نکرد.

در حالی که این شرکت از لحاظ فنی در پرداخت هایی که دارای مهلت 30 روزه هستند کوتاهی نکرده است ، سرمایه گذاران می گویند که آنها انتظار دارند یک فرآیند بازسازی طولانی مدت بدهی انجام شود.

سقوط اوراق قرضه شرکت های املاک چینی در روز چهارشنبه ادامه داشت که شامل هفت مورد از 10 بازنده اصلی در بین اوراق قرضه شرکت های تجاری شانگهای بود.

بر اساس داده های مبادله ، اوراق قرضه منتشر شده توسط توسعه دهندگان از جمله Shanghai Shimao Co Ltd China Aoyuan Group و Country Garden Properties Group بین 1.6 تا 7.4 درصد کاهش یافته است.

اوراق قرضه دلار نیز سقوط کرد ، اگرچه معامله گران می گویند نقدینگی محدود بازار به دنبال روال های قبلی به این معناست که قیمت ها فقط نشانگر هستند ، و قیمت های تجاری احتمالاً 10-20 واحد پایین تر از قیمت های صفحه نمایش است.

Marketaxess به نقل از اوراق قرضه Kaisa Group Holdings ژوئن 2026 با 0.9 درصد کاهش به 41.125 سنت رسید. عملکرد آن تا حدود 40 درصد افزایش یافته است.

در بازارهای سهام ، زیرشاخصی که سهام A شرکت های املاک را ردیابی می کند 0.7 درصد در برابر 1.2 درصد افزایش شاخص CSI300 بلوکی کاهش یافت.

بازارهای هنگ کنگ روز چهارشنبه به دلیل طوفان شدید بر شهر بسته شد.

دیوار بدهی

واحد اصلی Evergrande ، Hengda Real Estate Group Co ، در تاریخ 19 اکتبر با 121.8 میلیون یوان پرداخت کوپن اوراق بهادار و Evergrande دارای 14.25 میلیون دلار کوپن اوراق قرضه دیگر در 30 اکتبر است.

فشارهای بدهی بسیار فراتر از اورگراند است. توسعه دهندگان املاک چینی 555.88 میلیون دلار کوپن اوراق بهادار پر بازده در ماه جاری و نزدیک به 1.6 میلیارد دلار تا پایان سال دارند و داده های Refinitiv نشان می دهد که حداقل 92.3 میلیارد دلار از اوراق بهادار توسعه دهندگان املاک در سال آینده سررسید می شود.

رقیب متوسط ​​Evergrande Fantasia نیز قبلاً پرداختی را از دست داده است و Modern Land و Sinic Holdings در تلاش هستند تا مهلت های پرداخت را که به احتمال زیاد توسط آژانس های اصلی رتبه بندی به عنوان پیش فرض طبقه بندی می شوند ، به تاخیر بیندازند.

تحلیلگران Capital Economics در یادداشتی نوشتند: “این داستانها این تصور را به چالش کشید که اورگراند بی نظیر است.”

آنها گفتند در حالی که سیاست گذاران چین احتمالاً قادر خواهند بود از “سناریوی روز قیامت” اجتناب کنند ، اما بخش دارایی های طولانی مدت دومین اقتصاد بزرگ جهان را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

حتی پس از تجدید ساختار منظم توسعه دهندگان آسیب دیده با حداقل سرایت به سیستم مالی ، فعالیت های ساختمانی تقریباً ناگزیر بسیار بیشتر کند می شود. “

صندوق بین المللی پول روز سه شنبه گفت که چین توانایی رسیدگی به مسائل مربوط به بدهی اورگراند را دارد ، اما هشدار داد که تشدید اوضاع می تواند منجر به بروز استرس مالی گسترده تری شود.

بخش 5 تریلیون دلاری املاک چین ، حدود یک چهارم اقتصاد چین را از نظر معیارها تشکیل می دهد و اغلب عامل اصلی سیاستگذاری پکن است.

برای مشاهده همه رویدادهای اقتصادی امروز ، موارد ما را بررسی کنید تقویم اقتصادیبه

(گزارش توسط اندرو گالبرایت ؛ ویرایش توسط Muralikumar Anantharaman و Kim Coghill)



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.