شکستن موانع بانکداری سنتی با دارایی های دیجیتال – اخبار بیت کوین Op-Ed

[ad_1] یکی دیگر گرد و غبار را گاز می گیرد! صنعت بانکداری در ایالات متحده با مشکل مواجه است و بانک های منطقه ای این فشار را احساس می کنند. تعدادی از بانک ها اخیراً به دلیل سوء مدیریت، مدیریت ضعیف ریسک و سایر عواملی که منجر به کمک مالی و خرید از بازیگران بزرگ

کد خبر : 354486
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
شکستن موانع بانکداری سنتی با دارایی های دیجیتال – اخبار بیت کوین Op-Ed

[ad_1]

یکی دیگر گرد و غبار را گاز می گیرد! صنعت بانکداری در ایالات متحده با مشکل مواجه است و بانک های منطقه ای این فشار را احساس می کنند. تعدادی از بانک ها اخیراً به دلیل سوء مدیریت، مدیریت ضعیف ریسک و سایر عواملی که منجر به کمک مالی و خرید از بازیگران بزرگ می شود، شکست خورده اند. آنها سریعتر از دانشجویی که برای امتحانات جمع می شود، با بانک های بزرگتر ادغام می شوند. این روند نه تنها بر صنعت بانکداری بلکه بر اقتصاد گسترده‌تر نیز تأثیر می‌گذارد، زیرا دسترسی به اعتبار عنصری حیاتی برای رشد مشاغل و افراد است.

سرمقاله نظر زیر توسط مدیر توسعه کسب و کار Bitcoin.com نوشته شده است بن فریدمن.

ادغام می‌تواند تأثیرات منفی بر اقتصاد گسترده‌تر داشته باشد، زیرا دسترسی به اعتبار عامل مهمی برای رشد مشاغل و افراد است. این روند منجر به تجمیع صنعت بانکداری شده است و چند بانک بزرگ بر بازار تسلط دارند. این مانند یک بازی مونوپولی است، اما به جای گرفتن یک هتل در Boardwalk، می توانید کل هیئت مدیره را کنترل کنید.

اکنون، ممکن است فکر کنید، “هی، بانک های بزرگتر به معنای خدمات بهتر هستند، درست است؟” اشتباه! با گزینه های کمتر در دسترس، هزینه خدمات بانکی ممکن است افزایش یابد و دسترسی به اعتبار محدودتر شود. مثل رفتن به رستورانی با منوی محدود است و تنها چیزی که می توانید سفارش دهید گران ترین کالا است.

شکستن موانع بانکداری سنتی با دارایی های دیجیتال

با این حال، این فلاکت و تیرگی مالی جنبه روشنی دارد. ظهور دارایی های دیجیتال فرصت هایی را برای یک سیستم مالی جدید ایجاد می کند که به طور بالقوه می تواند صنعت را متحول کند. یکی از این فرصت‌ها کیف پول Bitcoin.com است که دروازه ورود به دنیای مالی غیرمتمرکز (DeFi) است. کاربران می‌توانند ارزهای دیجیتال را در یک پلتفرم امن، غیرقانونی و با کاربری آسان ذخیره، خرید، فروش، مبادله، ارسال و دریافت کنند. آنها همچنین به پروتکل‌ها و پلتفرم‌های مختلف DeFi دسترسی دارند که امکان انجام طیف وسیعی از فعالیت‌های مالی مانند وام‌دهی غیرمتمرکز، استقراض، سهام‌داری و تجارت را فراهم می‌کند.

در دنیای بانکداری سنتی، این نوع فعالیت های مالی معمولاً از طریق واسطه هایی مانند بانک ها یا کارگزاران انجام می شود. این اغلب می تواند منجر به هزینه های بالاتر، زمان پردازش طولانی تر و دسترسی محدود برای افراد یا جوامع خاص شود. با این حال، با DeFi، قدرت به افراد باز می گردد، زیرا آنها کنترل مستقیم بر دارایی های خود دارند و می توانند بدون نیاز به واسطه در فعالیت های مالی شرکت کنند.

دارایی‌های دیجیتال می‌توانند تراکنش‌های فرامرزی را تسهیل کرده و وام‌دهی همتا به همتا را امکان‌پذیر کنند، که به طور بالقوه می‌تواند نیاز بانک‌های سنتی را به عنوان واسطه کاهش دهد. علاوه بر این، فناوری بلاک چین، که فناوری زیربنایی پشت بسیاری از دارایی‌های دیجیتال است، می‌تواند شفافیت و امنیت بیشتری را در تراکنش‌های مالی ایجاد کند. مثل این است که یک صندوق بانکی را روی بلاک چین قرار دهید و کلید را به همه بدهید.

دارایی‌های دیجیتال همچنین می‌توانند جایگزینی برای خدمات بانکداری سنتی برای کسانی که سیستم بانکی کنونی از آنها بهره‌مند نیست، فراهم کند. به عنوان مثال، افراد و مشاغلی که به دلیل موانع جغرافیایی یا اجتماعی-اقتصادی به خدمات بانکداری سنتی دسترسی ندارند، می توانند از دارایی های دیجیتال برای مشارکت در اقتصاد جهانی استفاده کنند.

با این حال، برخی از بانک ها ممکن است کمتر از سایرین از دارایی های دیجیتال حمایت کنند. این می تواند برای کسانی که می خواهند از این فناوری ها استفاده کنند اما با مقاومت بانک های خود مواجه هستند، چالش هایی ایجاد کند.

به طور خلاصه، سوء مدیریت و ادغام بانک های منطقه ای با بانک های بزرگ تر، روند نگران کننده ای برای صنعت بانکداری و اقتصاد کلان است. با این حال، ظهور دارایی‌های دیجیتال و امور مالی غیرمتمرکز فرصت‌هایی را برای یک سیستم مالی جدید ارائه می‌کند که به طور بالقوه می‌تواند صنعت را متحول کند و دسترسی و فراگیری بیشتری را برای همه فراهم کند. بنابراین، در کیف پول غیرقابل نگهداری امن خود، مانند کیف پول Bitcoin.com، به جایزه و ارز دیجیتال خود نگاه کنید زیرا سیستم بانکی سنتی در دنیای تلفن های هوشمند مانند یک تلفن چرخشی ظاهر می شود.

برچسب ها در این داستان

صنعت بانکداری، بانک ها، بن فریدمن، بیت کوین.کام، کیف پول بیت کوین، صرافی غیرمتمرکز، امور مالی غیرمتمرکز، دیفای، دارایی های دیجیتال، فین تک، اقتصاد جهانی، انحصار، غیر نگهبانی، Op/Ed، سرمقاله نظر

نظر شما در مورد ادغام صنعت بانکداری و ظهور دارایی های دیجیتال و تامین مالی غیرمتمرکز چیست؟ آیا معتقدید که دارایی‌های دیجیتال پتانسیل تغییر صنعت مالی و فراهم کردن دسترسی و فراگیری بیشتر برای همه را دارند؟ نظرات و نظرات خود را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

نویسنده مهمان

این یک مقاله Op-ed است. نظرات بیان شده در این مقاله متعلق به خود نویسنده است. Bitcoin.com نظرات، نظرات یا نتیجه گیری های ارائه شده در این پست را تایید و پشتیبانی نمی کند. Bitcoin.com مسئول یا مسئولیتی در قبال هر گونه محتوا، دقت یا کیفیت در مقاله Op-ed نیست. خوانندگان باید قبل از هر اقدامی در رابطه با محتوا، دقت لازم را انجام دهند. Bitcoin.com به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به اطلاعات موجود در این مقاله ندارد. برای مشارکت در بخش Op-ed ما یک پیشنهاد به op-ed (at) bitcoin.com ارسال کنید.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.