شکستن شاخص دلار آمریکا بالای مثلث صعودی به سمت 98.00 شتاب می گیرد.

[ad_1] شاخص دلار آمریکا هفته را بالاتر از آستانه 96.50 به پایان رساند. بازدهی خزانه داری 10 ساله ایالات متحده در 1.412 درصد کاهش یافت. چشم انداز فنی DXY: از مثلث صعودی شکسته می شود، گاو USD 98.00 را هدف قرار می دهد. شاخص دلار آمریکا، که با نام DXY نیز شناخته می‌شود، که عملکرد

کد خبر : 144374
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۵:۰۶
شکستن شاخص دلار آمریکا بالای مثلث صعودی به سمت 98.00 شتاب می گیرد.

[ad_1]

  • شاخص دلار آمریکا هفته را بالاتر از آستانه 96.50 به پایان رساند.
  • بازدهی خزانه داری 10 ساله ایالات متحده در 1.412 درصد کاهش یافت.
  • چشم انداز فنی DXY: از مثلث صعودی شکسته می شود، گاو USD 98.00 را هدف قرار می دهد.

شاخص دلار آمریکا، که با نام DXY نیز شناخته می‌شود، که عملکرد دلار آمریکا را در برابر سبدی متشکل از شش رقیب اندازه‌گیری می‌کند، 0.72 درصد افزایش می‌یابد که در طول روز روی 96.68 قرار می‌گیرد، زیرا جلسه نیویورک در زمان نوشتن مقاله کاهش می‌یابد. با پایان یافتن جلسه وال استریت، با پایان یافتن سهام اصلی ایالات متحده، با پیروی از شاخص های سهام اروپا، جو بازار ضعیف بود.

در بازار اوراق قرضه ایالات متحده، بازدهی خزانه داری در سررسید کوتاه منحنی با 2 ثانیه و 5 ثانیه افزایش، بین 1 تا 2.5 واحد پایه، هر کدام به 0.6457% و 1.1815% رسید. در سررسید اواسط تا بلند منحنی بازده، بازدهی بین 1 تا 4 واحد پایه کاهش یافت، با 10، 20 و 30 به ترتیب در 1.412، 18623 و 1.82 درصد به پایان رسید.

در هفته، رویداد اصلی برای دلار آمریکا تصمیم سیاست پولی فدرال رزرو بود. بانک مرکزی ایالات متحده نرخ بهره خود را بدون تغییر در محدوده 0 تا 0.25 درصد نگه داشت و در عین حال سرعت کاهش اوراق قرضه را افزایش داد، از 15 میلیارد دلار که در ابتدا توافق شده بود به 30 میلیارد دلار، که از اواسط ژانویه 2022 شروع شد.

علاوه بر این، خلاصه پیش بینی های اقتصادی خود را منتشر کرد که با نام SEP نیز شناخته می شود. در داخل این گزارش، طرح نقطه “مشهور” نهفته است که پیش بینی 18 عضو هیئت مدیره فدرال رزرو برای نرخ های صندوق فدرال (FFR) در سال جاری و موارد بعدی را نشان می دهد. در این گزارش، سیاست گذاران بانک مرکزی ایالات متحده انتظار دارند تا پایان سال 2022 سه افزایش نرخ بهره را افزایش دهند و نرخ FFR را 0.90 درصد پیش بینی کنند.

بازار در ابتدا به گونه‌ای واکنش نشان داد که گویی این رویداد یک “خرید شایعه فروش واقعیت است”. با این وجود، قیمت روز جمعه بیشتر با سوئیچ شاهین توسط فدرال رزرو مطابقت دارد.

پیش بینی قیمت شاخص دلار آمریکا (DXY): چشم انداز فنی

شاخص دلار آمریکا برای سومین هفته متوالی هفته را بالاتر از رقم 96.00 به پایان رساند. DXY در یک روند صعودی واضح قرار دارد و طی چند هفته گذشته، قیمت در محدوده 95.50-96.50 تثبیت شد و یک مثلث صعودی را در یک روند صعودی تشکیل داد.

روز چهارشنبه، DXY خط روند بالا را شکست و به بالاترین سطح روزانه 96.91 رسید و پس از تصمیم سیاست پولی فدرال رزرو به داخل مثلث صعودی سقوط کرد. با این وجود، حرکت رو به پایین برای غلبه بر خط روند پایین که مثلث صعودی را تشکیل می دهد، به اندازه کافی قوی نبود.

در زمان پرس، DXY برای دومین بار از خط روند رو به پایین مثلث صعودی شکسته شد و به عنوان اولین مقاومت رقم 97.00 را باقی گذاشت. شکستن دومی، بالاترین نرخ 30 ژوئن را در 97.80 و به دنبال آن هدف مثلث صعودی در 98.00 را نشان می دهد.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.