شکستن تعصب جنسیتی در دنیای مالی

[ad_1] در طول زندگی حرفه‌ای‌ام، مزایای حضور زنان در نقش‌های رهبری را تجربه کرده‌ام و اهمیت برابری جنسیتی را بیشتر درک کرده‌ام. به عنوان کمیسر آژانس مصرف‌کننده مالی کانادا (FCAC)، می‌دانم که تمرکز مستمر و مجدد بر پر کردن شکاف جنسیتی نیز به نفع مصرف‌کنندگان مالی خواهد بود. موضوع دولت کانادا برای روز جهانی زن

کد خبر : 176841
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۴
شکستن تعصب جنسیتی در دنیای مالی

[ad_1]

در طول زندگی حرفه‌ای‌ام، مزایای حضور زنان در نقش‌های رهبری را تجربه کرده‌ام و اهمیت برابری جنسیتی را بیشتر درک کرده‌ام. به عنوان کمیسر آژانس مصرف‌کننده مالی کانادا (FCAC)، می‌دانم که تمرکز مستمر و مجدد بر پر کردن شکاف جنسیتی نیز به نفع مصرف‌کنندگان مالی خواهد بود.

موضوع دولت کانادا برای روز جهانی زن در سال 2022 “زنان الهام بخش” است و موضوع بین المللی “تعصب را بشکنید”. از ما خواسته شده است که “جهانی عاری از تعصب، کلیشه و تبعیض … که متنوع، عادلانه و فراگیر باشد” را تصور کنیم. از طریق استراتژی ملی سواد مالی ما، FCAC این مسائل مهم را به رسمیت می شناسد و از همه ذینفعان در اکوسیستم مالی می خواهد تا رویکردها و برنامه هایی را برای زنان، به ویژه آنهایی که متعلق به جوامعی هستند که با آسیب پذیری مالی مواجه هستند، اتخاذ کنند. استراتژی ملی یک اکوسیستم مالی را ترویج می‌کند که برای همه کانادایی‌ها، به‌ویژه آن‌هایی که به دلیل موانع یا شرایط شخصی که شامل زنان می‌شود، بیشتر به آن نیاز دارند، در دسترس، فراگیر و مؤثر باشد.

زنان با چالش های منحصر به فردی از جمله موانع سیستمی و اجتماعی در بازار مالی روبرو هستند. برای مثال، زنان صاحب مشاغل با موانع بیشتری برای دسترسی به منابع مالی مواجه هستند و احتمال رد شدن یا دریافت بودجه کمتر از مردان بیشتر است. زنان نیز به دلیل این همه گیری به طور نامتناسبی از نظر مالی تحت تأثیر قرار گرفتند. و شکاف جنسیتی در نیروی کار، به ویژه برای زنان بومی، مهاجر و نژادی وجود دارد.

به نوبه خود، FCAC در حال انجام تحقیقاتی برای درک بهتر این است که چگونه می توانیم فعالیت های خود را برای کمک به زنان در ایجاد انعطاف پذیری مالی تنظیم کنیم. به عنوان مثال، ما اخیراً یک مداخله سواد مالی را در بین دانش آموزان دبیرستانی راه اندازی کرده ایم، زیرا ایجاد اعتماد مالی برای زنان جوان در این سن بسیار مهم است.

مایه دلگرمی است که بدانیم صنعت بانکداری کانادا در مورد زنان در نقش های رهبری جلوتر است. امیدواریم این روند در سطح اجرایی ادامه داشته باشد. و دیدن سازمان‌هایی مانند زنان در بازار سرمایه و ابتکار عمل زنان در امور مالی دانشگاه واترلو که برابری، تنوع و شمول را ترویج می‌کنند و تلاش می‌کنند تا شکاف جنسیتی در بخش مالی را پر کنند، بسیار خوب است.

بنابراین، بیایید برای الهام بخشیدن به زنان و ایجاد فرصت های بیشتر برای شکستن تعصب به همکاری با یکدیگر ادامه دهیم.

جودیت رابرتسون
کمیسیونر، رئیس پلیس
مصرف کننده مالی آژانس کانادا

پیوندهای مرتبط:

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.