شکایت میلیاردر مارک کوبان به اتهام ترویج یک رمزارز عظیم ‘طرح پونزی’ – اخبار ویژه بیت کوین

ستاره کوسه تانک و مالک تیم NBA دالاس ماوریکس، مارک کوبان، به دلیل تبلیغ محصولات رمزنگاری Voyager Digital با یک دعوی حقوقی دسته جمعی مواجه است. شاکیان ادعا می کنند که وویجر “یک طرح عظیم پونزی” بود و کوبایی “میلیون ها آمریکایی را فریب داد تا سرمایه گذاری کنند.” شکایت مارک کوبان توسط سرمایه گذاران

کد خبر : 241394
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۹:۳۰
شکایت میلیاردر مارک کوبان به اتهام ترویج یک رمزارز عظیم ‘طرح پونزی’ – اخبار ویژه بیت کوین


ستاره کوسه تانک و مالک تیم NBA دالاس ماوریکس، مارک کوبان، به دلیل تبلیغ محصولات رمزنگاری Voyager Digital با یک دعوی حقوقی دسته جمعی مواجه است. شاکیان ادعا می کنند که وویجر “یک طرح عظیم پونزی” بود و کوبایی “میلیون ها آمریکایی را فریب داد تا سرمایه گذاری کنند.”

شکایت مارک کوبان توسط سرمایه گذاران وویجر

یک شکایت دسته جمعی در دادگاه منطقه ای ایالات متحده در منطقه جنوبی فلوریدا علیه ستاره کوسه تانک، مارک کوبان، دالاس بسکتبال Ltd. (DBA Dallas Mavericks) و مدیر عامل شرکت Voyager Digital، استیون ارلیش، تنظیم شده است.

12 شاکی اصلی وجود دارد. با اشاره به پرونده «مارک کسیدی علیه وویجر دیجیتال، و همکاران» که در دسامبر سال گذشته تشکیل شد، آنها ادعا کردند که کوبان و ارلیچ «در استفاده از تجربیات خود به عنوان سرمایه گذار برای فریب دادن میلیون ها آمریکایی به سرمایه گذاری تلاش کردند. در بسیاری از موارد، پس انداز زندگی آنها – در پلتفرم Voyager فریبنده و خرید حساب های برنامه Voyager Earn (“EPAs”) که اوراق بهادار ثبت نشده هستند.

در نتیجه، بیش از 3.5 میلیون آمریکایی اکنون بیش از 5 میلیارد دلار از دارایی های ارزهای دیجیتال را از دست داده اند. این اقدام به دنبال این است که ارلیچ، کوبان، و دالاس ماوریکس او را مسئول بازپرداخت آنها بداند.

در این دادخواست اشاره شده است که کوبان در یک کنفرانس مطبوعاتی دالاس ماوریکس صحبت کرد، “جایی که به شدت از شراکت بین شرکت خود و متهمان وویجر حمایت و تبلیغ کرد.” شاکیان تاکید کردند که ستاره کوسه تانک “با افتخار توضیح داد که چگونه شخصاً به افزایش چشمگیر دامنه و حضور پلتفرم Deceptive Voyager برای کسانی که دارای بودجه و تجربه محدود هستند کمک می کند.”

آنها تاکید کردند:

اظهارات نادرست ارلیخ و کوبا و حذفیات انجام شده و پخش شده در سراسر کشور از طریق اینترنت، آنها را در مقابل شاکیان و اعضای کلاس به دلیل درخواست خرید از EPA های ثبت نشده مسئول می کند.

در این دادخواست همچنین توضیح داده شده است که کوبان “سابقه ای را انجام داده و پلتفرم فریبنده ویجر را “به همان اندازه که در دنیای رمزارزها بدون خطر است” خوانده است.” مالک دالاس ماوریکس “حتی این واقعیت را مطرح کرد که او در حال سرمایه گذاری خود است پول خود را به پلتفرم Deceptive Voyager اختصاص دهید تا سرمایه‌گذاران خرد را بیشتر ترغیب کنید که راه او را دنبال کنند.

شاکیان ادعا می کنند که “سکوی فریبنده ویجر بر اساس بهانه های نادرست، بازنمایی های نادرست است و به طور خاص برای سوء استفاده از سرمایه گذارانی طراحی شده است که از برنامه های تلفن همراه برای سرمایه گذاری خود به شیوه ای ناعادلانه، نامطلوب و فریبنده استفاده می کنند.” آنها در ادامه مدعی شدند:

به عبارت دیگر، پلتفرم فریبنده ویجر یک طرح پونزی عظیم بود، و به حمایت صوتی کوبا و دالاس ماوریک و سرمایه گذاری پولی کوبا تکیه کرد تا تا زمان انفجار و ورشکستگی بعدی وویجر به حفظ خود ادامه دهد.

Voyager Digital ماه گذشته با استناد به “نوسانات و سرایت طولانی مدت در بازارهای رمزنگاری در چند ماه گذشته و نکول شرکت Three Arrows Capital (‘3AC’) برای وام از شرکت تابعه، اعلام ورشکستگی کرد. شرکت بیمه سپرده فدرال (FDIC) و هیئت مدیره فدرال رزرو اخیراً به وویجر دستور دادند تا از اظهارات نادرست و گمراه‌کننده در مورد وضعیت بیمه سپرده FDIC شرکت خودداری کند.

نظر شما در مورد شکایت از مارک کوبان برای تبلیغ Voyager Digital چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.