شومر رهبر سنای ایالات متحده خواستار بررسی ایمنی فدرال در مورد تمام خطوط راه آهن باری اصلی است

واشنگتن (رویترز) – چاک شومر، رهبر اکثریت سنای ایالات متحده، روز چهارشنبه از هیئت ملی ایمنی حمل و نقل خواست تا تحقیقاتی را در مورد اقدامات ایمنی هر هفت راه آهن اصلی حمل و نقل، پس از خروج از ریل فلسطین شرقی، اوهایو، آغاز کند. شومر در نامه ای به آژانس گفت، این شرکت ها،

کد خبر : 333917
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۷
شومر رهبر سنای ایالات متحده خواستار بررسی ایمنی فدرال در مورد تمام خطوط راه آهن باری اصلی است


واشنگتن (رویترز) – چاک شومر، رهبر اکثریت سنای ایالات متحده، روز چهارشنبه از هیئت ملی ایمنی حمل و نقل خواست تا تحقیقاتی را در مورد اقدامات ایمنی هر هفت راه آهن اصلی حمل و نقل، پس از خروج از ریل فلسطین شرقی، اوهایو، آغاز کند.

شومر در نامه ای به آژانس گفت، این شرکت ها، علاوه بر نورفولک ساترن، BNSF Railway، CSX، Union Pacific، Canadian National، Canadian Pacific و Kansas City Southern هستند.

شومر گفت که در طول پنج سال گذشته، این شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی «بیش از 26500 تصادف و حادثه و 2768 مرگ و میر داشته‌اند که همگی حدود 20 درصد از نیروی کار خود را کاهش داده‌اند».

در 3 فوریه، یک قطار نورفولک جنوبی که حامل مواد خطرناک بود در شرق فلسطین، اوهایو از ریل خارج شد و منجر به انتشار بیش از 1 میلیون گالن آلاینده مضر شد.

شومر در یک سخنرانی در سنا در روز چهارشنبه، هفت شرکت حمل و نقل را به “روند خطرناک در صنعت” متهم کرد که به گفته او “سود را بر ایمنی مردم می‌گذارد.”

شومر گفت: «نورفولک ساترن تنها شرکت ریلی نیست که سال‌ها برای کاهش مقررات، نادیده گرفتن ارتقای ایمنی و اخراج کارگران، لابی کرده است.

رهبر دموکرات‌ها گفت که یک کاوشگر NTSB در مقیاس کامل برای مشخص کردن مناطق پرجمعیتی که در آن حوادث رخ داده است، میزان مواد شیمیایی سمی که از حوادث آزاد شده‌اند و اینکه آیا مسیرهای “به شدت تخریب شده یا طراحی ضعیف” یکی از دلایل آن بوده است، مورد نیاز است.

هفته گذشته، آلن شاو، مدیر عامل نورفولک جنوبی در جلسه استماع سنا شهادت داد و قرار است در جلسه دیگری در 22 مارس در جلسه سنا ایمنی راه آهن حاضر شود.

او بابت خروج از ریل اوهایو عذرخواهی کرده و قول داده است که شیوه‌های ایمنی شرکتش را بهبود ببخشد و در عین حال منابعی را برای پاکسازی سایت فلسطین شرقی اختصاص دهد.

(گزارش توسط ریچارد کوان و دیوید شپردسون؛ ویرایش توسط دیوید گرگوریو)



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.