شورای ملی تحقیقات کانادا و کورتوا برای افزایش پروتئین در کلزا در حال همکاری هستند

[ad_1] 18 ژوئن 2021 – اتاوا ، انتاریو – شورای ملی تحقیقات کانادا شورای ملی تحقیقات کانادا (NRC) و Corteva Agriscience در یک پروژه تحقیقاتی برای افزایش کمیت و کیفیت پروتئین در کلزا همکاری می کنند. با افزایش تقاضای مصرف کنندگان در سراسر جهان برای منابع گیاهی پایدار و سرشار از پروتئین ، محققان کانادایی

کد خبر : 93131
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵
شورای ملی تحقیقات کانادا و کورتوا برای افزایش پروتئین در کلزا در حال همکاری هستند

[ad_1]

18 ژوئن 2021 – اتاوا ، انتاریو – شورای ملی تحقیقات کانادا

شورای ملی تحقیقات کانادا (NRC) و Corteva Agriscience در یک پروژه تحقیقاتی برای افزایش کمیت و کیفیت پروتئین در کلزا همکاری می کنند. با افزایش تقاضای مصرف کنندگان در سراسر جهان برای منابع گیاهی پایدار و سرشار از پروتئین ، محققان کانادایی با یکدیگر همکاری می کنند تا راه هایی را برای کلزا ، محصول در حال حاضر مهم ، برای استفاده از آن برای پاسخگویی به این تقاضا بیابند.

پس از استخراج روغن از دانه های کلزا ، یک محصول جانبی با اسید آمینه مطلوب و مشخصات تغذیه ای ایجاد می شود. تا کنون ، آن محصول جانبی ، به نام “غذا” ، عمدتا به عنوان یک جزء در خوراک دام استفاده می شده است. با این حال ، پتانسیل قابل توجهی برای گسترش استفاده از دام و طیور از کنجاله کلزا ، و همچنین برنامه های کاربردی با ارزش بالاتر مانند تغذیه انسان وجود دارد.

هدف کلی پروژه توسعه انواع بهبود یافته کلزا است که ترکیب دانه را بهینه می کند ، به طور خاص بر افزایش پروتئین ، کاهش فیبر و افزایش میزان انرژی در دانه و کنجاله تمرکز دارد.

این پروژه از پروژه کنسرسیوم فوق خوشه ای با پروتکل صنایع کانادا (PIC) پشتیبانی می کند که توسط Corteva Agriscience هدایت می شود. هدف آن ایجاد برنامه های کاربردی با ارزش بالاتر و بازارهای جدید برای کلزا و افزایش فرصت های صادراتی است که میلیاردها دلار به اقتصاد کانادا تزریق کرده است. این اولین پروژه پرورش تجاری است که بر بهبود کیفیت پروتئین متمرکز شده است و منعکس کننده دستور PIC برای توسعه کلزا به عنوان یک محصول پروتئینی ، به جای تمرکز تنها بر روغن است.

برنامه تولید پروتئین پایدار NRC از ابزارها ، فناوری ها و تخصص ژنومیک خود برای شناسایی انواع ژنتیکی جدید که ترکیب دانه روغن کلزا را بهینه می کند ، استفاده خواهد کرد. فراتر از این همکاری تحقیقاتی ، هدف این برنامه افزایش ارزش پروتئین ها و فرآورده های گیاهی (به عنوان مثال استخراج روغن) و حرکت محصولات به سمت زنجیره ارزش است.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.