شورانر فصل دوم سریال ویچر از صحنه مورد علاقه‌اش پرده برداشت

[ad_1] تصویری که شورانر فصل دوم سریال ویچر آن را در اکانت توییتر خود به اشتراک گذاشته، گرالت و شاهدخت سیری را نشان می‌دهد که در آستانه آغاز تمرین خود هستند. با توجه به اطلاعاتی که منتشر شده، ویچر گمان می‌کند ینیفر در نبرد پایانی فصل نخست جان خود را از دست داد. به همین

کد خبر : 124971
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵
شورانر فصل دوم سریال ویچر از صحنه مورد علاقه‌اش پرده برداشت

[ad_1]

تصویری که شورانر فصل دوم سریال ویچر آن را در اکانت توییتر خود به اشتراک گذاشته، گرالت و شاهدخت سیری را نشان می‌دهد که در آستانه آغاز تمرین خود هستند. با توجه به اطلاعاتی که منتشر شده، ویچر گمان می‌کند ینیفر در نبرد پایانی فصل نخست جان خود را از دست داد. به همین دلیل، تصمیم می‌گیرد شاهدخت سینترا را به تنها پناهگاه ویچرها، یعنی قلعه کوهستانی کر مورهن ببرد. بدین ترتیب، نه تنها می‌تواند از او در برابر تهدیدها محافظت کند، بلکه قادر است آموزش شمشیر زنی و دیگر مهارت‌های مورد نیاز برای جنگیدن را آغاز کند.

گرالت در فصل دوم ماجراجویی‌های خود مقابل تهدیدهای جدیدی قرار می‌گیرد که یکی از آن‌ها وایلد هانت است. این گروه سال‌ها قبل در بازی ویدیویی The Witcher 3: Wild Hunt حضور داشت و حالا هم نوبت به خودنمایی نسخه لایو اکشن آن رسیده است. وایلد هانت از الف‌ها تشکیل شده و برخلاف ظاهر ترسناکشان به دنبال برده برای سرزمین خود می‌گردند. دیگر دشمنانی که در فصل دوم مقابل گرالت می‌ایستند، هیولاهای جدید هستند.

نتفلیکس چندی پیش تریلر جدیدی را با محوریت فصل دوم The Witcher در فضای مجازی منتشر کرد. در یکی از پلان‌های این ویدیو هیولایی را می‌بینیم که در میان علاقه‌مندان به رمان‌ها با نام لشن (Leshen) شناخته می‌شود. این هیولا انسان‌نما بوده اما بدنش از چوب تشکیل شده است. سر این هیولا جمجمه یک حیوان بوده و شاخ‌هایی دارد که مشابه‌اش در حیوانات دیگر دیده نمی‌شود. آن‌ها در جنگل زندگی کرده و هر فردی که رفتار مناسبی با گیاهان و درختان نداشته باشد را مجازات می‌کنند. این هیولاها در نبرد قدرتمند نیستند اما مهارت‌هایی جادویی‌شان باعث می‌شود دشمن سرسختی باشند؛ برای مثال، می‌توانند ریشه درختان را کنترل کرده یا هیولاهای ضعیف‌تر را به پیروی از دستورات مجبور کنند.

فصل دوم سریال ویچر به صورت کامل در تاریخ ۲۶ آذر سال ۱۴۰۰ (مصادف با ۱۷ دسامبر) منتشر خواهد شد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.