شوالیه تاریکی آخرین حماسه فیلم ابرقهرمانی با پایانی واقعی بود

[ad_1] شوالیه تاریکی برمی‌خیزد در همان تابستان با انتقام جویان مارول منتشر شد، و به عنوان پایان ملموس یک داستان قدیمی عمل کرد. انتقام‌جویان نقطه‌ توسعه‌ بزرگی را برای MCU رقم زد، مقدمه‌ی فاز اول را پایان داد و مجموعه‌ای را راه‌اندازی کرد که تقریباً هر ورودی بعدی عمیقاً با دیگر آثار مارول مرتبط می‌شد.

کد خبر : 167319
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۹
شوالیه تاریکی آخرین حماسه فیلم ابرقهرمانی با پایانی واقعی بود

[ad_1]

شوالیه تاریکی برمی‌خیزد در همان تابستان با انتقام جویان مارول منتشر شد، و به عنوان پایان ملموس یک داستان قدیمی عمل کرد. انتقام‌جویان نقطه‌ توسعه‌ بزرگی را برای MCU رقم زد، مقدمه‌ی فاز اول را پایان داد و مجموعه‌ای را راه‌اندازی کرد که تقریباً هر ورودی بعدی عمیقاً با دیگر آثار مارول مرتبط می‌شد.

اندکی پس از آن، مرد پولادین اثر زک اسنایدر، پیشرفت دنیای توسعه یافته دی‌سی را تشدید کرد، که شامل بتمن جدیدی بود که باید با شخصیت کمیک‌بوکی که نولان مشتاق آن بود همزیستی کند. برای اولین بار، یک بتمن لایو اکشن با قهرمانانی که خارج از محدوده شهر گاتهام در حال معاشرت بودند، کنار آمد. در حرکت به سمت فیلم‌هایی که اساساً برای ساخت و توسعه فیلم‌های آینده وجود داشتند، سه‌گانه شوالیه تاریکی در میان همتایان خود عجیب‌ به نظر می‌رسید. این اثر مستقل عمل کرده و داستان آن تنها مختص به خود بود. 

زیرا از آن نقطه به بعد، حتی زمانی که به نظر می‌رسید دیگر عمر فیلم‌های ابرقهرمانی به پایان می‌رسند و شخصیت‌های اصلی آن‌ها به نقطه‌ای از تعادل بازگشته‌اند، پس از زمانی که فرنچایز مردان ایکس از شرکت فاکس به دیزنی پلاس سپرده شد، ترکیبی آشفته از جداول زمانی، اسپین آف‌ها و ریبوت‌هایی ارائه شدند که شخصیت‌های قدیمی را در ماجراجویی‌هایی تازه به نمایش می‌گذاشتند. حتی اگر قهرمان‌های قدیمی ازبین می‌رفتند همواره شخصی برای جایگزینی آن‌ها بر سر کار می‌آمد. مانند آنچه که در فیلم لوگان مشاهده کردیم.

اما حتی آن پایان ظاهراً قطعی نیز به عنوان آغازی جدید در نظر گرفته شده بود. دافنه کین، که نقش لورا جهش یافته جوان فیلم را بازی می‌کرد، فاش کرد که استودیو در حال برنامه ریزی دنباله آن بوده است. و با اکران فیلم‌هایی مانند Dark Phoenix، Deadpool 2 و New Mutants، مشخص شد که داستان این فرنچایز ادامه دارد. اکنون، با شایعاتی مبنی بر حضور X-Men فاکس در Multiverse of Madness در MCU، ممکن است باری دیگر لورا و دوستان او را ببینیم. 

شوالیه تاریکی یک پایان واقعی بود

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.