شهر لاگوس نیجریه در میان 20 شهر برتر کریپتو هاب جهان – مطالعه – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1] بر اساس یافته‌های مطالعه‌ای که توسط Recap، شرکت مدیریت دارایی‌های رمزنگاری شده، شهر لاگوس نیجریه در بین ۲۰ شهر برتر کریپتو هاب جهان قرار دارد. علاوه بر لاگوس، پنج شهر آفریقایی دیگر، یعنی شهر آنگولا، لوآندا، ایبادان نیجریه، و سه شهر آفریقای جنوبی – کیپ تاون، ژوهانسبورگ و پرتوریا – در میان 50 شهر

کد خبر : 317612
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰
شهر لاگوس نیجریه در میان 20 شهر برتر کریپتو هاب جهان – مطالعه – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1]

بر اساس یافته‌های مطالعه‌ای که توسط Recap، شرکت مدیریت دارایی‌های رمزنگاری شده، شهر لاگوس نیجریه در بین ۲۰ شهر برتر کریپتو هاب جهان قرار دارد. علاوه بر لاگوس، پنج شهر آفریقایی دیگر، یعنی شهر آنگولا، لوآندا، ایبادان نیجریه، و سه شهر آفریقای جنوبی – کیپ تاون، ژوهانسبورگ و پرتوریا – در میان 50 شهر هاب رمزنگاری برتر قرار دارند.

لاگوس در میان شهرهایی با بیشترین افراد «کار در مشاغل مبتنی بر رمزنگاری»

بر اساس یافته‌های یک مطالعه اخیر توسط Recap، یک شرکت مدیریت دارایی‌های رمزنگاری، شهر لاگوس نیجریه تنها شهر آفریقایی است که در لیست 20 شهر برتر کریپتو هاب قرار دارد. با مجموع امتیاز 261.2، لاگوس تنها با 13 شهر بزرگ از بین 200 شهر پرجمعیت جهان که مورد بررسی قرار گرفت، بالاتر است.

همانطور که یافته‌های مطالعه نشان می‌دهد، در حالی که این شهر یکی از پایین‌ترین ارقام مربوط به رویدادهای مرتبط با رمزنگاری برگزار شده یا تعداد دستگاه‌های باجه خودکار (ATM) بیت‌کوین نصب شده را دارد، با این وجود بالاترین (45٪) نسبت دارندگان رمزارز را نسبت به اندازه جمعیت علاوه بر این، داده‌ها نشان می‌دهد که لاگوس در میان شهرهایی با بیشترین تعداد افراد «کار در مشاغل مبتنی بر رمزنگاری» رتبه‌بندی می‌شود. فقط لندن، دبی، نیویورک سیتی، سنگاپور، لس آنجلس و پاریس افراد بیشتری در چنین مشاغل مرتبط با رمزنگاری کار می کنند.

در حالی که لاگوس – یکی از پرجمعیت ترین شهرهای آفریقا – در بین 20 شهر برتر رمزارزها قرار دارد، شهر ایبادان، شهری در جنوب غربی نیجریه، در رتبه 24 جهان و دوم در آفریقا قرار دارد. بر اساس داده های مطالعه، ایبادان که نرخ مالکیت رمزارز آن مشابه با لاگوس است، دارای امتیاز کلی 235.8 است. این امتیاز بیش از 10 امتیاز بالاتر از شهر بعدی آفریقایی، کیپ تاون (رتبه 30) است.

دو شهر دیگر آفریقای جنوبی، یعنی پرتوریا (42) و ژوهانسبورگ (46) نیز در لیست 50 شهر برتر مرکز رمزنگاری قرار دارند، در حالی که لواندا آنگولا (38) ششمین شهر آفریقایی است که در این لیست قرار دارد.

بر اساس یافته های این مطالعه، لندن با امتیاز 458.5 بالاترین رتبه را دارد و پس از آن دبی با امتیاز 447.2 قرار دارد. نیویورک سیتی (3) و لس آنجلس (5) تنها شهرهای ایالات متحده هستند که در بین ده شهر هاب کریپتو با رتبه برتر قرار دارند در حالی که شهر سنگاپور (4) و بانکوک (10) تنها شهرهای آسیایی در لیست هستند.

ایمیل خود را اینجا ثبت کنید تا به‌روزرسانی هفتگی اخبار آفریقا را به صندوق ورودی خود دریافت کنید:

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او به طور گسترده در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راهی برای فرار آفریقایی ها فراهم کنند، نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، ba55ey / Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.