شهروندان به بانک اعتماد دارند که 65 میلیون دلار ذخایر USDC خواهد داشت زیرا حلقه مشارکت بانکی را گسترش می دهد – بیت کوین نیوز

[ad_1] روز جمعه، شرکت ارزهای دیجیتال و ناشر استیبل کوین Circle اعلام کرد که موسسه مالی Citizens Trust Bank 65 میلیون دلار ذخایر نقدی سکه دلاری در اختیار خواهد داشت. سیرکل گفت این اقدام بخشی از برنامه این شرکت برای تخصیص سهام ذخایر استیبل کوین به موسسات سپرده گذاری متعلق به اقلیت (MDI) و بانک

کد خبر : 324727
تاریخ انتشار : شنبه ۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۷:۰۵
شهروندان به بانک اعتماد دارند که 65 میلیون دلار ذخایر USDC خواهد داشت زیرا حلقه مشارکت بانکی را گسترش می دهد – بیت کوین نیوز

[ad_1]

روز جمعه، شرکت ارزهای دیجیتال و ناشر استیبل کوین Circle اعلام کرد که موسسه مالی Citizens Trust Bank 65 میلیون دلار ذخایر نقدی سکه دلاری در اختیار خواهد داشت. سیرکل گفت این اقدام بخشی از برنامه این شرکت برای تخصیص سهام ذخایر استیبل کوین به موسسات سپرده گذاری متعلق به اقلیت (MDI) و بانک های محلی در سراسر ایالات متحده است.

حلقه شریک با بانک اعتماد شهروندان مستقر در آتلانتا

شرکت ارزهای دیجیتال Circle اعلام کرده است که بانک اعتماد شهروندان مستقر در آتلانتا، که در سال 1947 تأسیس شد، 65 میلیون دلار ذخایر سکه دلاری (USDC) ذخیره خواهد کرد. این اقدام به دنبال مجموعه ای از اعلامیه ها است که در آن Circle طی سال گذشته بودجه ای را به موسسات مالی مختلف مستقر در ایالات متحده اختصاص داده است. به عنوان مثال، Circle در 1 آوریل 2022 اظهار داشت که BNY Mellon ذخایر USDC را نگه می دارد و در ژوئن، شرکت مستقر در بوستون اعلام کرد که New York Community Bancorp ذخایر USDC را نگه می دارد.

علاوه بر این، Circle نوامبر گذشته اعلام کرد که با Blackrock همکاری می کند تا بخشی از ذخایر USDC را در صندوق ثبت شده در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) مدیریت کند. سینتیا ان دی، رئیس و مدیر اجرایی بانک تراست سیتیزنز در مصاحبه ای گفت: “فرصت حفظ بخشی از ذخایر رو به رشد USDC Circle به این معنی است که ما در حال تقویت ترازنامه خود و تبدیل شدن به بخش مهمی از بازارهای جدید با رشد سریع هستیم.” بیانیه. Circle همچنین روز جمعه اعلام کرد که با Citizens Trust Bank برای ارتقای طرح های سواد مالی همکاری خواهد کرد.

این شرکت اعلام کرد که در حال توسعه برنامه‌هایی برای گسترش برنامه‌نویسی به جامعه از طریق HBCU‌های تاریخی آتلانتا و مدارس محلی است، با یک رویداد راه‌اندازی که برای تابستان امسال برنامه‌ریزی شده است و ۱۰۰ هزار دلار کمک هزینه اولیه از Circle. از 24 فوریه 2023، استیبل کوین USDC Circle دارای ارزش کلی 42.66 میلیارد دلار است و دومین دارایی بزرگ ارز دیجیتال وابسته به دلار آمریکا از نظر ارزش بازار است. بر اساس معیارهای ثبت شده در روز جمعه، تعداد سکه های USDC در گردش در 30 روز گذشته 2.7 درصد کاهش یافته است.

برچسب ها در این داستان

آتلانتا، ترازنامه، بلک راک، BNY Mellon، Circle، Citizens Trust Bank، بانک های محلی، ارز دیجیتال، دارایی ارز دیجیتال، سینتیا N. روز، ارز دیجیتال، بازارهای در حال رشد سریع، موسسات مالی، طرح های سواد مالی، HBCU، رویداد راه اندازی، محلی مدارس، سرمایه‌گذاری بازار، MDI، مؤسسات سپرده‌گذاری متعلق به اقلیت، New York Community Bancorp، SEC، کمک هزینه اولیه، Stablecoin، ایالات متحده، دلار آمریکا، سکه USD، USDC

نظر شما در مورد مشارکت Circle با بانک اعتماد شهروندان مستقر در آتلانتا چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.