شهرستان کارولینای شمالی ممنوعیت یک ساله استخراج تجاری بیت کوین را تصویب کرد، اما نه بدون پس‌بک

[ad_1] پس از یک جلسه استماع عمومی، شهرستان Buncombe به تصویب تعلیق استخراج بیت کوین به منظور ایجاد استانداردها و مقررات منطقه‌بندی برای استفاده ویژه از زمین رأی داد. همانطور که برای اولین بار در مجله بیت کوین در 6 آوریل پوشش داده شد، شهرستان Buncombe، کارولینای شمالی یک مهلت یک ساله برای استخراج بیت

کد خبر : 354701
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰:۳۵
شهرستان کارولینای شمالی ممنوعیت یک ساله استخراج تجاری بیت کوین را تصویب کرد، اما نه بدون پس‌بک

[ad_1]

پس از یک جلسه استماع عمومی، شهرستان Buncombe به تصویب تعلیق استخراج بیت کوین به منظور ایجاد استانداردها و مقررات منطقه‌بندی برای استفاده ویژه از زمین رأی داد.

همانطور که برای اولین بار در مجله بیت کوین در 6 آوریل پوشش داده شد، شهرستان Buncombe، کارولینای شمالی یک مهلت یک ساله برای استخراج بیت کوین پیشنهاد کرد و یک جلسه استماع عمومی در 2 می برگزار کرد.

در متن پیشنهاد آمده بود که در صورت تصویب، مهلت قانونی در همان روز جلسه استماع اجرا می‌شود، بنابراین به آسانی مشخص می‌شد که کمیسیون شهرستان هنگام دریافت نظرات مردم صرفاً رویه را دنبال می‌کند.

برخلاف سایر مهلت‌های قانونی در ایالت که در آن هیچ اعتراضی وجود نداشت، بیت‌کوین‌داران در سراسر منطقه مخالفت خود را اعلام کردند. چهار سخنران بودند که به نگرانی‌های مختلف در مورد ممنوعیت یک ساله استخراج‌های تجاری بیت کوین صحبت کردند.

نظرات در حمایت از بیت کوین از حفاظت از آزادی مالی، تقویت شبکه از طریق برنامه های پاسخگویی به تقاضا، سرمایه گذاری و استفاده از انرژی پایدار، حفاظت از حقوق اصلاحیه اولیه، تشویق نوآوری و موارد دیگر متغیر بود.

سه نفر در این مراسم حضور داشتند که با اشاره به نگرانی در مورد سر و صدا و تمایل به صرفه جویی در مصرف انرژی به منظور دستیابی به اهداف اقلیمی فرماندار روی کوپر، موافقت خود را با این ممنوعیت اعلام کردند.

مهلت قانونی به اتفاق آرا تصویب شد.

از وب سایت شهرستان Buncombe:

«هیئت کمیسران شهرستان Buncombe در حال حرکت به سمت تعلیق استخراج ارزهای دیجیتال است. کمیسیونرها این ممنوعیت یک ساله را پس از برگزاری یک جلسه استماع عمومی در جلسه خود در 2 مه تصویب کردند. قوانین فعلی شهرستان استخراج ارز دیجیتال را به عنوان یک کاربرد خاص تعریف نمی کند. عملیات استخراج ارزهای دیجیتال به دلیل مصرف بیش از حد انرژی، زباله های الکترونیکی، آلودگی و سر و صدا می تواند بر محله های اطراف تأثیر منفی بگذارد. توقف موقت تا زمانی که مقررات مربوط به استخراج ارزهای دیجیتال تصویب نشود، به حفظ منافع عمومی کمک خواهد کرد. این ممنوعیت یک ساله بلافاصله تا 1 می 2024 اعمال می شود.

بیت کوین کنندگان در سراسر منطقه در مخالفت با توقف استخراج بیت کوین صحبت کردند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.