شهردار نیویورک از سقوط FTX دلسرد نشد – اصرار دارد که کریپتو صنعتی است که باید آن را در آغوش بگیریم – اخبار بیت کوین

شهردار شهر نیویورک، اریک آدامز، از فروپاشی صرافی ارزهای دیجیتال FTX و فروش سنگین بازار دلسرد نشده است. او با اشاره به اینکه ارز دیجیتال خواه ناخواه در راه است، بر اهمیت حرکت به این فضا تاکید کرد. شهردار نیویورک در مورد سقوط FTX و اهمیت استقبال از کریپتو اریک آدامز، شهردار نیویورک، روز سه‌شنبه

کد خبر : 284934
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ آذر ۱۴۰۱ - ۸:۰۰
شهردار نیویورک از سقوط FTX دلسرد نشد – اصرار دارد که کریپتو صنعتی است که باید آن را در آغوش بگیریم – اخبار بیت کوین


شهردار شهر نیویورک، اریک آدامز، از فروپاشی صرافی ارزهای دیجیتال FTX و فروش سنگین بازار دلسرد نشده است. او با اشاره به اینکه ارز دیجیتال خواه ناخواه در راه است، بر اهمیت حرکت به این فضا تاکید کرد.

شهردار نیویورک در مورد سقوط FTX و اهمیت استقبال از کریپتو

اریک آدامز، شهردار نیویورک، روز سه‌شنبه در مرکز عدالت خانوادگی منهتن به سوالاتی در مورد اینکه چگونه سقوط صرافی FTX بر موضع کریپتو او تأثیر می‌گذارد، پاسخ داد. آدامز حامی بزرگ بیت کوین و کریپتو است. او در اوایل سال جاری برخی از چک های حقوق خود را به BTC و ETH تبدیل کرد تا پیامی ارسال کند که شهر نیویورک به روی فناوری باز است.

از شهردار پرسیده شد که آیا از حمایت از بیت کوین پشیمان است و آیا شهر نیویورک باید به ترویج صنعت کریپتو ادامه دهد یا خیر.

او پاسخ داد: «خب، ابتدا من به فناوری اعتقاد دارم – کل فکر استفاده از رمزارز، ارز بلاک چین، شما آن را کیف پول سایبری می نامید.

ما باید در این فضا حرکت کنیم. این فضا چه بخواهیم چه نخواهیم در راه است.

وقتی می شنوم که مردم می گویند، خوب، ببینید یک فرد چقدر پول را در ارزهای دیجیتال از دست داده است، می دانید چقدر پول در بازار سهام از دست دادم؟ آدامز به اشتراک گذاشت.

شهردار نیویورک توضیح داد: «همه این صنایع دارای فراز و نشیب هستند. “سلطان اوراق قرضه ناخواسته”، تقلبی که در بازار سهام انجام دادند و اوراق قرضه پنی، بنابراین همیشه افرادی هستند که از این اشکال صنایع بهره برداری می کنند.”

شهردار نیویورک ادامه داد: من به بازارهای جدید و ارزهای جدید اعتقاد دارم و جوانانم را تشویق می کنم تا در مورد آنها بیاموزند. ما یک اجلاس کریپتو داشتیم که با صاحبان نیویورک نتز همکاری داشتیم و در آن جوانان را برای یادگیری در مورد این صنایع وارد کردیم. او نظر داد:

این صنایع قرار نیست از بین بروند چون به نقاط پایینی می رسند. این صنعتی است که ما باید آن را بپذیریم و من به دنبال آن هستم که بیشتر به بلاک چین و سایر فناوری‌ها متمایل شوم.

شهردار آدامز در ژانویه گفت که می‌خواهد شهر نیویورک «مرکز ارزهای دیجیتال و سایر نوآوری‌های مالی باشد». وی تاکید کرد: پیشرو بودن در چنین نوآوری به ما کمک می کند تا شغل ایجاد کنیم، اقتصاد خود را بهبود بخشیم و همچنان مغناطیسی برای استعدادها از سراسر جهان باشیم.

نظر شما در مورد نظرات اریک آدامز شهردار نیویورک چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.