شهردار میامی “چشم انداز بیت کوین آمریکا” را تشریح می کند – می گوید امسال باید BTC را در هر جنبه ای از جامعه ادغام کنیم – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] شهردار شهر میامی، فلوریدا، از “چشم انداز خود برای بیت کوین آمریکا 2024” رونمایی کرد. وی با تاکید بر اینکه ایالات متحده باید یک رئیس جمهور طرفدار بیت کوین را انتخاب کند، گفت: “ما باید بیت کوین را در تمام جنبه های جامعه خود در سال جاری ادغام کنیم” و “قدرت کلان بیت کوین

کد خبر : 190919
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۹:۱۰
شهردار میامی “چشم انداز بیت کوین آمریکا” را تشریح می کند – می گوید امسال باید BTC را در هر جنبه ای از جامعه ادغام کنیم – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

شهردار شهر میامی، فلوریدا، از “چشم انداز خود برای بیت کوین آمریکا 2024” رونمایی کرد. وی با تاکید بر اینکه ایالات متحده باید یک رئیس جمهور طرفدار بیت کوین را انتخاب کند، گفت: “ما باید بیت کوین را در تمام جنبه های جامعه خود در سال جاری ادغام کنیم” و “قدرت کلان بیت کوین را آزاد کنیم.”

چشم انداز شهردار میامی از بیت کوین آمریکا

فرانسیس سوارز، شهردار میامی در کنفرانس بیت کوین 2022 که این هفته در شهرش برگزار می شود، درباره بیت کوین صحبت کرد. شهردار طرفدار بیت کوین چندین طرح بیت کوین را در شهر و ایالت خود رهبری کرده است. حقوق او قبلاً به بیت کوین پرداخت می شود و کارمندان شهر او می توانند انتخاب کنند که به بیت کوین پرداخت شوند.

او گفت: “من باید یک چشم انداز برای این کشور بیان کنم.” چشم انداز ساده است. من آن را می نامم: چشم انداز بیت کوین آمریکا 2024. سوارز توضیح داد که سه امتیاز دارد و گفت:

اولین مورد این است که ما باید نامزدهای طرفدار بیت کوین را انتخاب کنیم، و بله، رئیس جمهور بعدی ایالات متحده باید یک نامزد طرفدار بیت کوین باشد.

شهردار تأکید کرد: «چون آنچه در خطر است، قوانین فدرال است که می تواند ما را به نسل بعدی سوق دهد یا می تواند ما را به عقب براند.

وی ادامه داد: “یک کاری وجود دارد که ایالات متحده هرگز نباید انجام دهد: هرگز نباید در مورد بیت کوین با روسیه و چین توافق کند.”

دومین کاری که امسال باید انجام دهیم این است که باید بیت کوین را در هر جنبه ای از جامعه و هر بخشی از بافت جامعه خود ادغام کنیم. ما باید مطمئن شویم که می‌توانید به یک فروشگاه رفاهی بروید و یک اسنیکر با ساتوشی بخرید.

شهردار سوارز به سومین نکته خود اشاره کرد. او گفت: “آخرین کاری که باید انجام دهیم این است: ما باید قدرت کلان بیت کوین را آزاد کنیم.” بیت کوین این قدرت را دارد که دموکراتیزه شود و برای افراد فاقد بانک و افراد فقیر جامعه ما که تحت تاثیر تورم و هزینه های دولتی که بیداد می کند، از بین می روند، ثروت ایجاد کند.

شهردار طرفدار بیت کوین خاطرنشان کرد: «اگر امروز یک حساب بانکی دارید، حدس بزنید چقدر سود کسب می کنید – صفر. و بدتر از آن به دلیل تورم است. یک نفر دستی به حساب بانکی شما می‌زند و پول را بیرون می‌آورد زیرا قدرت خرید ارز فیات شما، ارز فیات جهان، در حال کاهش است.»

وی تاکید کرد:

بنابراین ما باید به این فرصت تولید ثروت نسلی متمایل شویم تا فقیران جامعه ما مانند همیشه وقتی دولت مداخله می کند عقب نمانند.

سوارز خاطرنشان کرد: «ما باید درک کنیم که بیت‌کوین این امکان را دارد که به مردم اجازه دهد تا پول خارج از سیستم بانکی را به طور مؤثر و سریع منتقل کنند و به مردم کشورهایی که در بسیاری از موارد تحت سلطه رژیم‌های سوسیالیستی و کمونیستی هستند، این امکان را دارد. توانایی جدا کردن خود از این کنترل، و قادر بودن آزاد بودن و امکان خرج کردن پول در کشورهای خود و خرید کالاها بدون نگرانی از اینکه ارزی که آنها استفاده می کنند توسط همان دولتی کنترل می شود که همه آنها را کنترل می کند. تصمیمات.»

وی با تاکید بر اینکه “ما می خواهیم جهانی ایجاد کنیم که دارای صلح و رفاه اقتصادی باشد … بیت کوین عامل خوبی در سراسر جهان بوده است.”

ما یک دنیا آزادی می خواهیم. ما جهانی می خواهیم که در آن مردم بتوانند سرنوشت خود را انتخاب کنند، جایی که فرداهایشان بهتر از دیروزشان باشد – و من قصد دارم بخشی از آن باشم.

نظر شما در مورد اظهارات شهردار سوارز چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.