شناورهای سلسیوس امکان توکن بدهی برای بازپرداخت بستانکاران. تأییدیه دادگاه را برای پردازش برداشت مشتری تضمین می کند – بیت کوین نیوز

وام دهنده منحل شده کریپتو سلسیوس در حال بررسی امکان ایجاد یک توکن بدهی برای بازپرداخت طلبکاران است. این طرح باید توسط رگولاتورها تایید شود، اما در صورت تایید توسط متولی و مقامات مالی، نماد بدهی “توکن سهم دارایی (AST)” نامیده می شود. سلسیوس “توکن سهم دارایی” را به عنوان طرحی برای بازپرداخت بستانکاران، مشروط

کد خبر : 311614
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۵:۳۰
شناورهای سلسیوس امکان توکن بدهی برای بازپرداخت بستانکاران.  تأییدیه دادگاه را برای پردازش برداشت مشتری تضمین می کند – بیت کوین نیوز


وام دهنده منحل شده کریپتو سلسیوس در حال بررسی امکان ایجاد یک توکن بدهی برای بازپرداخت طلبکاران است. این طرح باید توسط رگولاتورها تایید شود، اما در صورت تایید توسط متولی و مقامات مالی، نماد بدهی “توکن سهم دارایی (AST)” نامیده می شود.

سلسیوس “توکن سهم دارایی” را به عنوان طرحی برای بازپرداخت بستانکاران، مشروط به تایید مقررات پیشنهاد می کند

مختلف گزارش ها، از جمله سرمقاله ای در مورد این موضوع که توسط بلومبرگ در 24 ژانویه منتشر شد، نشان می دهد که وکلای سلسیوس به تفصیل گفته اند که این شرکت ورشکسته مایل است به یک شرکت بازیابی سهام عدالت تبدیل شود که می تواند برای بازپرداخت طلبکاران یک توکن بدهی صادر کند.

به گفته وکیل درجه سلسیوس راس ام. کواستنیت، این طرح و دارایی جدید “Token Share دارایی” (AST) نامیده می شود. به طور خاص، طلبکاران درجه سلسیوس که شرایط آستانه خاصی را دارند، واجد شرایط دریافت AST خواهند بود. بر اساس گزارش ها، این اولین بار نیست که سلسیوس به صدور توکن IOU فکر می کند.

ظاهراً مدیران این ایده را در سپتامبر 2022 به طلبکاران منتقل کردند. فایل‌های صوتی لو رفته که خلاصه‌ای از ایده توکن IOU سلسیوس را نشان می‌دهد نشان می‌دهد که توکن‌های IOU مشابه مفهوم AST هستند. توکن ها اساساً نشان دهنده نسبتی از بدهی مشتریان و آنچه شرکت در ترازنامه خود باقی گذاشته است.

توکن سهم دارایی (AST) به طلبکاران بازیابی کامل را نمی دهد و آنها بر اساس بدهی خود کوتاهی مو دریافت می کنند. به گفته راس ام. کواستنیت، وکیل درجه سلسیوس، اگرچه ممکن است بهبودی کامل نباشد، این پیشنهاد برای طلبکارانی که به دنبال دارایی های نقد هستند مفید خواهد بود. او اشاره کرد که AST مانند بسیاری از دارایی های رمزنگاری امروزی به راحتی قابل معامله خواهد بود.

قاضی ورشکستگی درخواست انصراف را تایید کرد

این خبر پس از آن است که لتیتیا جیمز، دادستان کل نیویورک، علیه الکس ماشینسکی، بنیانگذار و مدیر عامل سابق سلسیوس، به اتهام گمراه کردن سرمایه گذاران، شکایت کرد. در همان روز، دادگاه ورشکستگی مستقر در نیویورک حکم داد که سلسیوس مالک حقوق وجوه سپرده گذاران است.

پرونده های دادگاه روز سه شنبه بیشتر نشان می دهد که درجه سانتیگراد برای پردازش کسری از برداشت مشتری تایید شده است. دادگاه ورشکستگی همچنین به سلسیوس اجازه داد تا توکن های airdropped flare (FLR) را به مشتریانی که XRP دارند توزیع کند.

برچسب ها در این داستان

الکس ماشینسکی، رمز اشتراک دارایی، AST، دادگاه ورشکستگی، درجه سانتیگراد، طلبکاران، دارایی های رمزنگاری، وام دهنده رمزنگاری، رمز بدهی، وجوه سپرده گذار، مدیران اجرایی، کوتاه کردن مو، توکن IOU، شکایت، فایل های صوتی لو رفته، دارایی های نقدی، سرمایه گذاران گمراه کننده، وکیل نیویورک عمومی، سهامی عام، شرکت بازیابی عمومی، نسبت، شرکت بازیابی، تنظیم کننده، راس ام. کواستنیت، قابل معامله، قابل معامله، متولی

نظر شما در مورد پیشنهاد سلسیوس برای بازپرداخت بستانکاران از طریق استفاده از «توکن سهم دارایی» چیست؟ نظرات خود را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.